ustawienie kata wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jaruhna
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr sty 16, 2008 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa górnicza

ustawienie kata wtrysku

Post autor: jaruhna » wt mar 31, 2009 18:31

dzis chciale sprawdzic kat wtrysku vagiem i tak
grupa 0 przy zablokowanych nastawach i drugie okienko pokazuje 6-9????
cos dziwny ten kat wtrysku, gdy kliklem timing w obrazie graficznym kat wtrysku nawet ni ejest pokazany miedzy liniami
za to na dole jest komunikat
TIMING is too advenced to be plotted! ??
co mam przez to rozumiec??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt mar 31, 2009 18:57

jaruhna, to znaczy ze masz tak zle ustawiony kat ze az jest poza wykresem, powinno byc ok 45- 50


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jaruhna
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr sty 16, 2008 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa górnicza

Post autor: jaruhna » wt mar 31, 2009 19:14

no tak ale auto odpala normalnie i na ciepłym i na zimnym a jak pokazuje 6-9 w okienku 2 to znacznie odbiega od normy wiec cos powinno sie dziać.
miałem robiony program i mapy rozruchowe rok temu, ale jak kiedys sprawdzalem to mieścił sie w tolerancji a teraz nie wiem dlaczego tak jest. w engine nie ma błędów.

Dobra podesłał by ktos krótkąinstrukcje ktore śruby od pompy musze odkrecic zeby ja przesunąc w kierunku silnika
Ostatnio zmieniony wt mar 31, 2009 19:31 przez jaruhna, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt mar 31, 2009 19:58

jaruhna, wystarczy poszukac na forum jest mnostwo opisow jak to zrobic :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt mar 31, 2009 20:11

jaruhna pisze:TIMING is too advenced to be plotted!
Cos tu nie tak
jaruhna pisze:pokazuje 6-9
Bo powinno byc Timing is too retarded to be plotted a nie advanced ;)

Tak czy siak musisz sobie to ustawic. Porada jest w FAQ


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości