Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Johnny							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 21
 		- Rejestracja: śr cze 29, 2005 00:20
 		
		
																					- Lokalizacja: Gliwice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Johnny » wt mar 31, 2009 15:50
			
			
			
			
			Witam,
Panowie pisze i prosze o pomoc...a mianowicie jadac Golfem albo nawet jesli jest na biegu jałowym i wejdzie na obroty, okolice 2800-3000 to dosłownie zaczyna jakby "buczec" i przechodza drgania na kierownice, siedzenie dosłownie na cała kabine...czy miał juz ktoś moze taki przypadek ??  
 
Pojechałem na warsztat zobaczyć co mi mechanicy powiedza i wg nich problem jest z poduszka pod silnikiem tylko ze oni nie sa pewni na 100% i w dodatku nie moga powiedziec która to poduszka...a jaka jest prawda...moze Wy mi pomożecie...
Z góry dzieki wielkie  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » wt mar 31, 2009 17:35
			
			
			
			
			Johnny,  zle wspawana siatka od tlumika i tlumik przenosi drgania mam to samo jak schodzi z obrotow to od 2800 do 2600 jest buczenie i drgania
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sosna232							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 84
 		- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
 		
		
																- Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sosna232 » wt mar 31, 2009 17:57
			
			
			
			
			ja tez tak mialem ale po wycieciu kata cisza ;]
			
									
									
		
		
				“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”
“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TeDIk							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 182
 		- Rejestracja: czw gru 18, 2008 18:36
 		
		
											- Lokalizacja: Olsztyn
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TeDIk » wt mar 31, 2009 18:05
			
			
			
			
			sosna232 pisze:ja tez tak mialem ale po wycieciu kata cisza ;]
mozliwe ze pomoglo
Gdzies kiedys wyczytalem ze taki dzwiek wydaje obudowa filtra powietrza ale to tez mogl byc odosobniony przypadek 
 
u mnie pierwsze buczenie 1300-1400 a potem 2600-2800
 
			
									
									
		
		
				[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								micky							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 865
 		- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
 		
		
																- Lokalizacja: Poznań
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: micky » wt mar 31, 2009 18:28
			
			
			
			
			Ja z kolei w tym przedziale mam taki metalicznie brzmiacy poglos z wydechu, pojawil sie po wycieciu wlasnie kata 

, siatke mam nowa i wyglada na dobrze wspawana. Zreszta na czym polega zle wspawanie bo nie rozumiem?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » wt mar 31, 2009 18:58
			
			
			
			
			micky,  chodzi o to ze jest pod niewlasciwym katem , zle ulozona siatka i zamiast tlumic drgania to je powieksza
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								piter_s							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 984
 		- Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
 		
		
											- Lokalizacja: okolice KROSNA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piter_s » wt mar 31, 2009 19:06
			
			
			
			
			jeśli chodzi o wydech to fakt łącznik jest dość krótki i w *#cenzura#*... miejscu, jak by nie mógł byc pod spodem i dłuższy, cały wydech jest na sztywno, wymieniłem u siebie i dalej to samo, mam zamiar kiedyś dokupić drugi łącznik i wspawac go za katem lub w miejsce jego, obecnie cały wydech mi się trzęsie co na pewno przenosi drgania.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sosna232							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 84
 		- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
 		
		
																- Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sosna232 » wt mar 31, 2009 19:20
			
			
			
			
			micky pisze:Ja z kolei w tym przedziale mam taki metalicznie brzmiacy poglos z wydechu, pojawil sie po wycieciu wlasnie kata 

, siatke mam nowa i wyglada na dobrze wspawana. Zreszta na czym polega zle wspawanie bo nie rozumiem?
 
U mnie przed wycieciem kata byl i po jest ale to przy 10 tys obr. troche mniej jak przytrzymam to srodkowy tlumik wchodzi w drgania i jak by cos w nim latalo... mysle nad wycieciem go w holere i sam koncowy zostawic...(?)
 
			
									
									
		
		
				“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”
“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								piter_s							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 984
 		- Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
 		
		
											- Lokalizacja: okolice KROSNA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piter_s » wt mar 31, 2009 20:38
			
			
			
			
			sosna232 pisze:10 tys obr
e to ci sie kręci maszyna 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								micky							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 865
 		- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
 		
		
																- Lokalizacja: Poznań
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: micky » wt mar 31, 2009 20:42
			
			
			
			
			Kurde, jutro jade do tlumikarza, ale moze mi cos z tym zrobia bo mnie to juz do szalu doprowadza. Probowalem nagrac to buczenie ale w ogole go nie slychac na nagraniu 

 A w rzeczywistosci jest i to bardzo wyrazne.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sosna232							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 84
 		- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
 		
		
																- Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sosna232 » wt mar 31, 2009 21:24
			
			
			
			
			piter_s pisze:sosna232 pisze:10 tys obr
e to ci sie kręci maszyna 

 
ryplo mi sie ;]
 
			
									
									
		
		
				“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”
“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Johnny							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 21
 		- Rejestracja: śr cze 29, 2005 00:20
 		
		
																					- Lokalizacja: Gliwice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Johnny » wt mar 31, 2009 23:12
			
			
			
			
			Adamm pisze:Johnny,  zle wspawana siatka od tlumika i tlumik przenosi drgania mam to samo jak schodzi z obrotow to od 2800 do 2600 jest buczenie i drgania
Czyli Adamm mowisz ze to siatka i calkowicie wykluczasz poduszke pod silnikiem ??
W sumie jakies 3 miesiace temu znajomy wspawał mi ta plecionke ale wyraznie cos zle ja wspawal, byla za krotka czy jakos tak bo pozniej mielismy problem ze skreceniem jej z reszta ukladu wydechowego i troche sie nameczylismy za nim ja skrecilismy, przez te 3 miechy caly czas po miescie jezdzilem i jakos nie wyczulem tego dopiero przy jezdzie po autostradzie... 
[ Dodano: Wto Mar 31, 2009 23:15 ]
Jeszcze jedno pytanko...jest jakas regula przy wspawywaniu tej siatki zeby ja w miare dobrze wspawac zeby uniknac tych calych buczen i drgan ??
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sosna232							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 84
 		- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
 		
		
																- Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sosna232 » wt mar 31, 2009 23:37
			
			
			
			
			Johnny pisze:Jeszcze jedno pytanko...jest jakas regula przy wspawywaniu tej siatki zeby ja w miare dobrze wspawac zeby uniknac tych calych buczen i drgan ??
wyciac stara wspawac nowa bez dziur...
 
			
									
									
		
		
				“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”
“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Johnny							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 21
 		- Rejestracja: śr cze 29, 2005 00:20
 		
		
																					- Lokalizacja: Gliwice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Johnny » wt mar 31, 2009 23:45
			
			
			
			
			[/quote]wyciac stara wspawac nowa bez dziur...[/quote]
Tylko ze ta nie ma dziur...nie smierdzi z niej...moze widocznie zle zostala wspawana wiec moze wystarczy ja wyciac i wspawac ponownie...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości