czujnik ciśnienia oleju na bloku silnika - przekręcony gwint

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

czujnik ciśnienia oleju na bloku silnika - przekręcony gwint

Post autor: lowi85 » pn mar 30, 2009 12:32

No to sobie narobiłem bigosu, przy wkręcaniu czujnika ciśnienia oleju na bloku silnika przekręcilem chyba gwint, czujnik obraca się i w prawo i w lewo ale nie da się go wykręcić, przynajmiej ja nie potrafie... Macie jakieś pomysły jak by go wyciągnąć i wkręcić nowy? Pytanie teraz czy przekręcił się gwint na samym czujniku - czy w bloku silnika :/ Czujnikiem jak pisałem wczesniej można kręcić w dwie strony ale tylko kluczem, ręką nie idzie, czyli jako tako sie mocno trzyma jednak troszeczke się poci, przez to chciałbym go wymienić.

Z góry dziękuje za pomoc



Awatar użytkownika
mikrus99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:45
Lokalizacja: WWE
Kontakt:

Post autor: mikrus99 » pn mar 30, 2009 12:45

Hmm no to masz problem. Najlepiej teraz by było. Ciągnąć mocno czujnik, jakiś zacisk a druga osoba żeby kręciła. No ciężka sprawa. A siły dużo musisz użyć żeby kluczem kręcić?


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f86b177823d6344f.html][img]http://images36.fotosik.pl/97/3c778fa531a46f39.jpg[/img][/url]
[b][url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5214b580d56b76b.html]Logo_VW_full[/url][/b]

lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » pn mar 30, 2009 12:48

mikrus99 pisze:Hmm no to masz problem. Najlepiej teraz by było. Ciągnąć mocno czujnik, jakiś zacisk a druga osoba żeby kręciła. No ciężka sprawa. A siły dużo musisz użyć żeby kluczem kręcić?
Hmmm, ciężko tak napisać, nie kręci się to luźno ale całkiem ciężko też nie, napisał bym nawet że kręci się normalnie tak jak by sie wykręcało, tyle że czujnik ma takie samo położenie.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pn mar 30, 2009 14:32

Zrób z płaskownika taki widelec tylko zaostrz go na początku i spróbuj go wbijać między blok a czujnik i próbuj czujnik wykręcać.Tylko delikatnie bez pośpiechu.



lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » wt mar 31, 2009 12:25

roman58 pisze:Zrób z płaskownika taki widelec tylko zaostrz go na początku i spróbuj go wbijać między blok a czujnik i próbuj czujnik wykręcać.Tylko delikatnie bez pośpiechu.
No ok... ;) udało się to zrobić zwykłym płaskim śrubokrętem, troszke się namęczyłem ale czujnik wykręciłem, niestety okazało się ze gwint przekręcony jest w bloku silnika. Gwintownik m10 mam tyle że nie z tym skokiem gwintu :-/ bede musiał oddać do mechanika żeby nagwintował otwór dobrym gwintownikiem...


Zrobione :bigok: , mechanik powiększył i nagwintował otwór, później założył redukcje z gwintu m12 na m10 (20zł i po kłopocie)
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 17:39 przez lowi85, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości