Uszkodzona tarcza sprzęgła, jaka bedzie pasowac?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

romass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 18, 2009 17:15
Lokalizacja: Nowy Sącz

Uszkodzona tarcza sprzęgła, jaka bedzie pasowac?

Post autor: romass » pn mar 30, 2009 01:31

Witam,

Drodzy Forumowicze, mam ogromny problem.

Mam VW Golfa III Variant 1,9TDI 1Z 1996r. wersja Bon Jovi. Wysiadła mi w nim tarcza sprzęgła, rozsypały się w niej dwie sprężyny, z których to ułamały się dwa kawałki i zablokowały słoneczko przez co nie miałem sprzęgła. Ściąłem skrzynie i rozebrałem sprzęgło. Potrzebuję nową tarcze. Problem w tym, że aktualnie jestem za granicą i muszę wrócić na 3 Kwietnia do PL. Byłem dziś w sklepie i nie mieli tarczy do tego modelu. I tu moje pytanie, co mam zrobić?? czy podejdzie do tego silnika inna tarcza od innego silnika? Średnica tarczy to 228mm a ilość ząbków w otworze na wałek to 28.

Szukałem na forum ale jest za dużo tematów do przeglądania i nic na ten temat nie znalazłem. Szukajka strasznie dziwnie szuka, nic mi nie wyszukała na temat Sprzęgła do Golfa III:/ Bardzo proszę o jakiekolwiek wskazówki bo zostało mi bardzo mało czasu na załatwienie wszystkiego:((

W tarczy gonią mi te dwie większe sprężyny, dwie cieńsze są w bardzo dobrym stanie. Czy istnieje opcja ponownego zamontowania tej tarczy , w przypadku gdyby nie udało mi się tu kupić nowej i przejechania na niej około 1700km??

co o tym myślicie??

bardzo prszę o pomooc. Pozdrawiam serdecznie:)

co sądzicie o tych zestawach? czy któryś z nich jest tym którego potrzebuje?

http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 08:29 przez romass, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » pn mar 30, 2009 06:47

Można wymienić tarczę samą:) obowiązkowo z łożyskiem:) Ale większość sprzedaje i woli sprzedawać kompletne sprzęgła. Ja w moim 1Zecie mam SACHS. Zaś z Twoich zestawów to wziąłbym Valeo. Kolega ma i sobie chwali. Zrobił już na nim 80tyś i wszystko gra.

Pozdro



arwam

Post autor: arwam » pn mar 30, 2009 09:20

pasuje jeszcze ponoć z VR6



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn mar 30, 2009 18:40




romass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 18, 2009 17:15
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: romass » czw kwie 02, 2009 14:53

Dziękuję bardzo. Zamówiłem tą Valeo i już jest założona. Po złożeniu wszystkiego stała się dziwna rzecz, mianowicie, po wymianie tarczy podniósł mi się poziom płynu hamulcowego lecz nie dolewałem ani kropli. Mam w tym Golfie wysprzęglik hydrauliczny. Sprzęgło śmiga elegancko lecz niepokoi mnie ten zwiększony poziom płynu. czy coś jest nie tak??

Dziękuje Wam jeszcze raz za wszelką pomoc. Pozdrawiam



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » czw kwie 02, 2009 16:05

kolego wszystko jest w porządku:) poprostu teraz masz nową tarcze grubszą od starej i dlatego płyn sie cofnoł:) nie ma powodu do zmartwień


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 222 gości