polaczenie kolanka z N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

saper27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 26, 2009 20:25
Lokalizacja: Bełchatów

polaczenie kolanka z N75

Post autor: saper27 » ndz mar 29, 2009 19:44

Witam. Chcialem zapytac czy krociec znajdujacy sie na rurze dolotowej powietrza na ktorego zaklada sie wezyk od zaworu N75 powinien byc ruchomy (0,5 cm wysuwa sie i chowa). Pytam poniewaz dopiero co uporalem sie z jedna usterka (niskie cisnienie turbo) a tu pojawila sie nowa (grupa 03 wykazuje ze przeplywka przycina). Przeplywomierz niedawno wymienialem dlatego jego usterka wydaje mi sie malo prawdopodobna. Przy szukaniu nieszczelnosci ukladu odpinalem kilkakrotnie wezyki z zaworu i zastanawiam sie wlasnie czy przez to nie naderwalem ego krucca. Bardzo prosze o odpowiedz czy powinien on byc ruchomy i czy nieszczelnosc w tym miejscu moze powodowac zanizone wartosci przeplywki. Dziekuje i pozdrawiam. Obrazek



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz mar 29, 2009 21:05

Ten krociec jest nieruchomy. Wymienialem 1,5 miesiaca temu wezyki cisnieniowe i m. in. ten.

Mozesz zrobic kontrolowanego notlaufa i sprawdzic czy przeplywka to zmierzy odlaczajac niebieski przewod z n75 idacy do gruchy. Bedzie przeladowanie to i przeplywomierz powinien zmierzyc wiecej.
To, ze przeplywka jest nowa nie gwarantuje, ze jest sprawna ;)
Ostatnio zmieniony ndz mar 29, 2009 21:09 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

saper27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 26, 2009 20:25
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: saper27 » ndz mar 29, 2009 22:00

Dzieki za odpowiedz. Ostatnim razem gdy wymienialem przeplywomierz, po prostu go odlaczylem i byla znaczna poprawa. Dzisiaj zrobilem to samo i auto bylo zamulone. Druga sprawa to ze jeszcze przedwczoraj zanim uporalem sie z nieszczelnoscia ukladu (dziura w wezu cisnieniowym laczacym rure cisnieniowa z kolektorem) robilem logi i oprocz niskiego cisnienia (gr. 011) wykresy z bloku 03 byly ok. Dzisiaj na odwrot. W kazdym razie jutro postaram sie to naprawic. Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości