Problem ze szczelnoscia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

saper27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 26, 2009 20:25
Lokalizacja: Bełchatów

Problem ze szczelnoscia

Post autor: saper27 » sob mar 28, 2009 13:45

Witam serdecznie. Od dluzszego czasy mam problemy z notlaufem. Wedlug logow zbyt niskie cisnienie rzeczywiste wzgledem wymaganego. Jakis czas temu wymienialem przeplywomierz, niedawno elektrozawor N75, od wczoraj zaczalem sprawdzac caly uklad pod katem szczelnosci, po malu zaczynam sie "chwytac brzytwy". Moje pytanie: wezyk od N75 dochodzacy do tzw. "małżowiny", chodzi konkretnie o ten "dzyndzel" wychodzacy z tej rury do ktorej podlacza sie n75. Czy on powinien byc przytwierdzony do niej na stale.? U mnie ma on jakies 0,5 cm luzu, chodzi mi o to, ze na tej dlugosci wychodzi z rury i chowa sie. Wedlug mnie powinno to byc wszystko szczelne. Zalączam obrazek ( bohater postu zaznaczony na szaro) Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam. Obrazek
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 13:46 przez saper27, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Problem ze szczelnoscia

Post autor: PinkFloyd » sob mar 28, 2009 14:04

saper27 pisze:Witam serdecznie. Od dluzszego czasy mam problemy z notlaufem. Wedlug logow zbyt niskie cisnienie rzeczywiste wzgledem wymaganego. Jakis czas temu wymienialem przeplywomierz, niedawno elektrozawor N75, od wczoraj zaczalem sprawdzac caly uklad pod katem szczelnosci, po malu zaczynam sie "chwytac brzytwy". Moje pytanie: wezyk od N75 dochodzacy do tzw. "małżowiny", chodzi konkretnie o ten "dzyndzel" wychodzacy z tej rury do ktorej podlacza sie n75. Czy on powinien byc przytwierdzony do niej na stale.? U mnie ma on jakies 0,5 cm luzu, chodzi mi o to, ze na tej dlugosci wychodzi z rury i chowa sie. Wedlug mnie powinno to byc wszystko szczelne. Zalączam obrazek ( bohater postu zaznaczony na szaro) Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam. [url=http://images48.fotosik.pl/93/77761e8902c4e628m.jpg]Obrazek[/URL]
Nieszczelnośc przewodów w AHU na zwykłej turbinie spowodował by przeładowanie, jezeli masz niedoładowanie a wartosci przepływki ok to szukaj nieszczelnosci miedzy turbina a a kolektorem ssącym włącznie z interculerem.
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 14:05 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



saper27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 26, 2009 20:25
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: saper27 » sob mar 28, 2009 18:49

Ok, rozumiem. Z tym ze jeszcze przedwczoraj kiedy robilem logi, wartosc przeplywki byla ok (grupa 03) mialem jednak duzo za niskie cisnienie (011). Zaczalem przegladac caly uklad, celem znalezienia nieszczelnosci, przy okazji zdejmowalem wezyki od N75 zeby je sprawdzic. Zeby zdjac wezyk z tej wlasnie rury musialem uzyc sporo sily (wtedy zauwazylem ze "dzyndzel" jest ruchomy). Usterke znalazlem gdzie indziej- dziura w wezu cisnieniowym laczacym rure cisnieniowa z kolektorem (stad slady oleju na kolektorze). Bylem pewien ze to bylo wina moich problemow. Dzisiaj zrobilem nowe logi i co sie okazuje. Cisnienie troche lepsze (ale i tak slabo) a dodatkowo wychodzi ze mi przeplywka tnie. Wrzucam logi i bardzo prosze o jakas rade. Dzieki i pozdrawiam. Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości