Koło pompy wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Koło pompy wtryskowej

Post autor: Omek » sob mar 28, 2009 16:06

Witam wszystkich.
Czy podczas wymiany paska rozrządu w silniku 1z,należy ściągnąć koło pompy wtryskowej,
wydaję mi się że nie ponieważ jest tam klin ?
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 16:08 przez Omek, łącznie zmieniany 2 razy.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob mar 28, 2009 16:21

Nie ma takiej potrzeby,tylko blokadę.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob mar 28, 2009 18:21

Ściągnąć musisz tylko koło wałka rozrządu,koło pompy wtryskowej blokujesz bolcem o średnicy 16mm.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Post autor: Omek » sob mar 28, 2009 18:38

sagon pisze:Ściągnąć musisz tylko koło wałka rozrządu,koło pompy wtryskowej blokujesz bolcem o średnicy 16mm.
Przecież koło pompy wtryskowej jest na klinie wydaje mi się że odkręcenie koła nic nie da
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 18:44 przez Omek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob mar 28, 2009 18:53

Omek, przeciez Ci napisali ze odkrecasz i zdejmujesz kolo walka rozrzadu a kolo pompy blokujesz specjalnym sworzniem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości