Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ja tam mysle ze te dwumasy nie sa az tak potrzebne. W vagach byly chyba dosc wczesnie montowane bo juz od gdzies 1995-96 roku ale np focusy 1.8 TDDI nie mialy ale juz nowsze na CR (TDCI) mają. Ja sie pytam po co skoro roznia sie tylko moca zaledwie 20 KM, praca dosc podobna tylko inna technologia. Ja tam bym wsadzil jednomase jakby mi padla w mojej dwumasa bez mrugniecia okiem. Kiedys ladnie chodzily dieselki bez tego badziewia. Zresztą przydaje sie jak juz to tylko na niskich obrotach bo przy wyzszych tak od 2 czy 2,5 tys obr to praktycznie niewielki jej udzial jest.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Jaka jest kultura pracy ? Brak jakichkolwiek drgawek wg mnie silnik chodzi tak samo czyli żadnych zmian. Może dlatego że dość długo jeżdziłem z padniętym dwumasem i jak porównuje do teraz to super chodzi.Bronco pisze:Powiedz jaka jest kultura pracy silnika po wymianie na jednomas, szczególnie przy pracy na biegu jałowym.
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 14:36 przez PvD, łącznie zmieniany 1 raz.
Poniżej link z fajnym filmikiem o dwumasie (trochę cierpliwości zanim się załaduje)wesol pisze:Ja tam mysle ze te dwumasy nie sa az tak potrzebne. ...
http://instrukcja.pl/i/kolo_zamachowe_d ... _szialania
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
a tutaj cos o alternatywie dla dwumasowego kola zamachowego - bez utraty komfortu
http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/inde ... taj&id=638
http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/inde ... taj&id=638
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Interesujący artykuł, choć wygląda na żdziebko...sponsorowanyAdamm pisze:a tutaj cos o alternatywie dla dwumasowego kola zamachowego - bez utraty komfortu
http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/inde ... taj&id=638
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
panowie, ktorzy wymieniali na jednomas.. mozecie dac namiary na rodzaj typ lub linki do strony, aukcji itp jednomasa, sprzegla na ktore wymienialiscie ?? czy sa jakies problemy z wymiana na jednomas (trzeba cos przetoczyc, dorobic, kombinowac) czy jest to wpelni kompatybilny zestaw ?? slyszalem ze podobno ktorys element ludzie daja do przetoczenia..czy to prawda??
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... hlight=egr znalazlem cos takiego, macie moze tak tez z dawka i katem wtrysku podczas drgawek? maveric25 moze sie ty cos wypowiesz probowales jezdzic z podpietym vagiem podczas drgawek???
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 17:45 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.
Kontaktowałem się dzisiaj z gościem zajmującym się tuningiem gdyż chciałem zmienić mapy startowe bo mam taki problem że trzeba dłużej kręcić jak jest silnik ciepły (nie pali od razu na dotyk) i wspomniałem mu o tych naszych nieszczęsnych drgawkach, ale o tych drgawkach które ustępują po odpięciu wtyczki od czujnika prędkości, bo takie u mnie są. Jeszcze wczoraj trochę podłubałem i posprawdzałem odpinałem wtyczkę i jeździłem z odpiętą efekt-na odpiętej wtyczce drgawek 0, a zaraz po podłączeniu drgawki wracają oczywiście na luzie jak się auto toczy, zaraz po zatrzymaniu ustępują.
Gość powiedział że miał już kilka takich przypadków i że konieczna jest zmiana w programie, dokładnie mi to tłumaczył na czym to polega ale już nie pamiętam chodzi mniej więcej o to że trzeba w sterowniku przestawić jakieś ustawienie ze skrzynią i ze zmianą dawki paliwa, czy map paliwowych. W każdym razie w sobotę jestem z nim umówiony na cały zabieg czyli na zmianę mam paliwowych żeby lepiej odpalał na ciepłym i usunięcie tych drgawek, wiem że to jest jakaś korekta softu. Po całym zabiegu dam od razu znać co z tego wyszło.
Ja po prostu mam tego dosyć, a dwumas to to nie jest, jakby był to dwumas to po odpięciu wtyczki drgania by nadal były, i też bez względu na to czy auto stoi czy się toczy
Jak ktoś chce bardziej się dowiedzieć o co chodzi z tymi drgawkami można zadzwonić :
http://diesel-tuning.pl/
Gość powiedział że miał już kilka takich przypadków i że konieczna jest zmiana w programie, dokładnie mi to tłumaczył na czym to polega ale już nie pamiętam chodzi mniej więcej o to że trzeba w sterowniku przestawić jakieś ustawienie ze skrzynią i ze zmianą dawki paliwa, czy map paliwowych. W każdym razie w sobotę jestem z nim umówiony na cały zabieg czyli na zmianę mam paliwowych żeby lepiej odpalał na ciepłym i usunięcie tych drgawek, wiem że to jest jakaś korekta softu. Po całym zabiegu dam od razu znać co z tego wyszło.
Ja po prostu mam tego dosyć, a dwumas to to nie jest, jakby był to dwumas to po odpięciu wtyczki drgania by nadal były, i też bez względu na to czy auto stoi czy się toczy
Jak ktoś chce bardziej się dowiedzieć o co chodzi z tymi drgawkami można zadzwonić :
http://diesel-tuning.pl/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości