zmiana pin bosta

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

zmiana pin bosta

Post autor: ajurczuk » pt mar 13, 2009 19:02

ostatnio wstawiłem sobie bost pina niby wszystkodziała ok ale ostatnio z nudów zajzałem co tam sie dzieje pod pokrywa i zobaczyłe ze rysa na nowym boost pinie ma tylko 4 mm a na orginalnym z 10 mm czyli pin prawie sie nie porusza dlaczego tak jest turbo po regeneracji dmucha dobrze


powered by xes...

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob mar 14, 2009 12:34

podkladke zostawileś?
Ostatnio zmieniony sob mar 14, 2009 12:35 przez anaba255, łącznie zmieniany 1 raz.



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » sob mar 14, 2009 15:16

nie bo nie było podkładki


powered by xes...

marten1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 23, 2009 20:15
Lokalizacja: Bytom

Post autor: marten1981 » czw mar 26, 2009 23:07

witam ja tez wymienilem pin i nie mialem podkladki, jezdze teraz bez na tym nowym i fajnie jedzie tylko ze jak sprawdzam po tygodniu jazdy nie ma sladu po tym jak bolec slizga sie po pinie, zalozylem sobie dorobiona podkladke z teflonu 2mm grubosci i musze przyznac ze cos nie tak, jakos gorzej smiga....tez sie nad tym zastanawialem bo pisza na forum ze nalezy podkladke lekko spilowac a ja jej poprostu nie mam i jest oki....


AAZ+boost pin+dawka+mbc 1.2bara+gov mod=:):):):):):):):)

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt mar 27, 2009 02:54

podkładka jest potrzebna żeby nie uszkodzic tego rylca.
ajurczuk, a zobacz czy ręcznie ruszasz bolcem w dół wyciąg nawet sprężyne a dalej to można jescze sprawdzic czy przewód sie nie zapchał szczególnie przy wlocie do LDA.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt mar 27, 2009 11:47

marten1981 pisze:witam ja tez wymienilem pin i nie mialem podkladki, jezdze teraz bez na tym nowym i fajnie jedzie tylko ze jak sprawdzam po tygodniu jazdy nie ma sladu po tym jak bolec slizga sie po pinie.
I znowu zamieszanie na temat podkładek pod pinem ...W 1,9 td AAZ NIEMA ŻADNYCH PODKŁADEK Z TWORZYWA!!!,jest tylko sprężyna i cieniutka stalowa podkładka trzymająca sprężynę żeby nie przesuwała się na boki...wyciągałem membrany z boost pinem w kilkunastu AAZ etach i w żadnym nie spotkałem podkładki z tworzywa .Podkładka z tworzywa występuje w pompach 1,6 td które mają inną budowę LDA ,min. słoneczko zębate do regulacji naciągu sprężyny pod pinem .Pin z 1,6 td jest też trochę dłuższy niż w 1,9 td i czasami ma średnicę 11 mm,a w 1,9 td ma 12mm...Co do braku rysy na boost pinie to kolega powinien się cieszyć bo oznacza to że pin jest wystarczająco twardy ...chociaż jak kolega się dokładnie przyjrzy to rysa napewno da się zobaczyć ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » pt mar 27, 2009 12:59

[quote]W 1,9 td AAZ NIEMA ŻADNYCH PODKŁADEK Z TWORZYWA!!![quote]
a u mnie w AAZ podkładka jest


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

mihmih
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lis 06, 2008 19:35
Lokalizacja: Jamajka

Post autor: mihmih » pt mar 27, 2009 13:28

u mnie też jest.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt mar 27, 2009 13:49

Pomp z LDA było sporo modeli nie będę się spierał w których były podkładki a w których nie(mówimy tu o podkładkach z tworzywa grubości kilku mm )...chodziło mi o to żeby kolega który nie miał podkładki nie zakładał jej na siłę skoro jej tam nie było ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt mar 27, 2009 15:12

Wracając do tematu :)

ajurczuk, widocznie bolec w mechaniźmie lda nie wysuwa się na odpowiednią długość



marten1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 23, 2009 20:15
Lokalizacja: Bytom

Post autor: marten1981 » pt mar 27, 2009 19:19

ajurczuk, a moze sie wysuwa, sprawdz czy masz wszystko szczelne po drodze od sprezarki do lda, ja mialem nieszczelny manometr,dlugo do tego dochodzilem az wkoncu wyeliminowalem problem,wprawdzie ja wogole nie widze sladu po bolcu na pinie ale autko zaraz lepiej szlo...zdecydowanie nigdzie nic nie moze uciekac, poprawcie mnie jesli sie myle, podkladka tu nie ma nic do rzeczy tak mi sie wydaje, skok to jest skok a podkladka lub jej brak spowoduje ze pin zacznie schodzic nisko lub nizej :P ...no tak mi sie wydaje na chlopski rozum.....juz ktos o tym pisal moze sprobuj podlac go troche on albo podniesc cisnienie doladowania,napewno bedzie oki


AAZ+boost pin+dawka+mbc 1.2bara+gov mod=:):):):):):):):)

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » pt mar 27, 2009 19:46

juz wiem czemu tak była w lda zamiast odpowietrznika miałem wkrecona zaslepke pewnie dlatego ze lda przecieka :) wkreciłem odpowietrznik i po zmniejszeniu dawki paliwa pezeciek jest minimalny i pin zchodzi nizej juz jest wszystko ok


powered by xes...

wujek_maciej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 26, 2008 15:24
Lokalizacja: kartuzy/gdynia
Kontakt:

Post autor: wujek_maciej » wt maja 19, 2009 21:21

a ja mam pina od roku i tylko raz go założyłem i od razu zmieniłem na oryginalnego... tłumaczę dlaczego- otóż po zaontowaniu pina z mk2 1,6td mój aaz bez problemu odpalił, troszkę zadymił, ale po przejechaniu 100m miałem dość sporą górkę i mu depnąłem i samochód zdechł, nie chciał zapalić i koniec. Okazało się, że rozrząd przeskoczył mi o 2 zęby (fakt, że był do zmiany), ale jakoś od tamtego czasu boję się, że znów coś takiego mi się przydarzy.. A czy wy mieliście jakieś inne podobne problemy z pinem??


every day is a new day..

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » wt maja 19, 2009 21:27

a co ma rozrząd do PIN`a?? ... tak na chłopski rozum NIC



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości