Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
z reguly wiekszosc nowszych aut juz ma pociagnieta wiazke do lusterek itd. lecz nie maja montowanych wszystkich bajerow (oczywiscie wszystko kosztuje) chyba ze za doplata, najprosciej sprawdzic poprzez otwarcie dzrzwi i sprawdzenie ile idzie w gumowej oslonie (taka harmonijka) kabli laczacej dzwi z autem, o ile sie nie myle to dwa do glosnikow, dwa do szyb, dwa do centralnego (chyba dwa) a reszta to juz moze byc do sterowania lusterek lub ich podgrzewania
antojuja z tego co pamiętam to tak jak w tabelce czyli kanał 001 trzeba się zalogowac przez 12233 później w adaptacje silnika wchodzimy w kanał 001 i się tam zmniejsza/zwiększa dawkę wpisując odpowiednie wartości (wartość 3284 zmniejsza dawkę na max chyba????). Nie wiem czy to w ten sposób kto już to próbował mógłby opisać to dokładniej bo niechałbym niczego sknocić, chodzi o te wartość - jaką wartością wpisywaną w kanał 001 zwiększamy dawkę paliwa a jaką zmniejszamy?????
Mam kabel i VAG-a więc mógłbym posprawdzać jak się zachowuje silnik na mniejszej albo na większej dawce i czy występują te drgania.
Znalazłem na forum coś takiego odnoście zmiany dawki paliwa może ktoś potwierdzić tą metodę czy to właśnie tak trzeba zrobić ???
"Żeby zmniejszyć dawkę zrób:
ENGINE->LOGIN->12233 ADAPTATION->blok 01 (w drugiej kolumnie będzie dawka), wartość fabryczną masz 32768 zmieniasz na np. 32690 dajesz TEST a potem SAVE. Jeśli nie można dać TEST i SAVE to wpisana wartość może być za niska bądź za wysoka.
Zmniejszona dawka będzie w bloku 001 miała WIĘKSZĄ wartość np. 4-5mg. "
tu jest opisane jak zmniejszyć dawkę, więc zwiększenie dawki wygląda odwrotnie rozumiem, po prostu trzeba by było wpisać większą wartość niż 32768 tak ????
Mam kabel i VAG-a więc mógłbym posprawdzać jak się zachowuje silnik na mniejszej albo na większej dawce i czy występują te drgania.
Znalazłem na forum coś takiego odnoście zmiany dawki paliwa może ktoś potwierdzić tą metodę czy to właśnie tak trzeba zrobić ???
"Żeby zmniejszyć dawkę zrób:
ENGINE->LOGIN->12233 ADAPTATION->blok 01 (w drugiej kolumnie będzie dawka), wartość fabryczną masz 32768 zmieniasz na np. 32690 dajesz TEST a potem SAVE. Jeśli nie można dać TEST i SAVE to wpisana wartość może być za niska bądź za wysoka.
Zmniejszona dawka będzie w bloku 001 miała WIĘKSZĄ wartość np. 4-5mg. "
tu jest opisane jak zmniejszyć dawkę, więc zwiększenie dawki wygląda odwrotnie rozumiem, po prostu trzeba by było wpisać większą wartość niż 32768 tak ????
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 19:28 przez jaro001, łącznie zmieniany 1 raz.
jaro001, dokładnie jest tak jak napisałeś - tak się zmienia dawkę paliwa. Powyżej wartości 32768 dawka wzrasta, natomiast poniżej wartości 32768 dawka maleje. Zakres zmian jest niewielki w granicach 100 jednostek - przynajmniej u mnie
Mój AHF również drga i powoli zaczyna mnie to irytować Obecnie mam dawkę ustawioną na 5,4 mg i jest troszkę lepiej - drgawki występują rzadziej
Morze któryś z tunerów wypowiedziałby się na temat tych drgawek ?? Czym są spowodowane czy wadliwym softem czy poprostu zużytą pompą lub jakimś jej elementem
Mój AHF również drga i powoli zaczyna mnie to irytować Obecnie mam dawkę ustawioną na 5,4 mg i jest troszkę lepiej - drgawki występują rzadziej
Morze któryś z tunerów wypowiedziałby się na temat tych drgawek ?? Czym są spowodowane czy wadliwym softem czy poprostu zużytą pompą lub jakimś jej elementem
bombelek jeżeli masz dawkę ustawioną na 5,4 mg to jaką masz właśnie wartość wpisaną w kanale 001???
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 22:50 przez jaro001, łącznie zmieniany 1 raz.
przypomnialo mi sie dopiero teraz, czy to normalne azeby regulowac dawke paliwa luzujac srube na nastawniku (opisana kilka postow wczesniej) i uderzajac mlotkiem w nastawnik w kierunku rozrzadu??????? tak mi robil ,,spec'' od pomp, pamietam ze na kompie dawka wtedy ulegla zmnianie ale z jakiej wartosci na jaka to nie pamietam dokladnie, dodatkowo regulowal kat wtrysku
Powiedz jaka jest kultura pracy silnika po wymianie na jednomas, szczególnie przy pracy na biegu jałowym.PvD pisze:Jestem właśnie po wymianie sprzegielka na jednomas, Drgawki ??? Żadnych drgawek Wreszcie to wyeliminowałem bo droga była długa. POLECAm
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 64 gości