Coś mi cieknie, ale nie wiem jak się ta część nazywa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Coś mi cieknie, ale nie wiem jak się ta część nazywa

Post autor: Toledziak » czw mar 26, 2009 21:53

Witam, tak jak w temacie. Poniżej zamieszczam fotke. Czerwoną strzałką zaznaczyłem część, a zieloną wyciek płynu chłodniczego. Jak się ona nazywa, bo musze wymienić.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw mar 26, 2009 22:23 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » czw mar 26, 2009 22:06

Kolego nie wygląda mi to na oryginalną część volkswagena golfa MK IV. To może być jakaś dodatkowa grzałka podgrzewająca płyn chłodniczy założona niefabrycznie przez jakaś firme lub domorosłego konstruktora.
No ale mogę się mylić, nie jestem na 100% pewien.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » czw mar 26, 2009 23:26

Słuszna sugestia zwłaszcza,że wąż odchodzący od tego szpejstwa do chłodnicy oleju nie jest ori. Nie wpadłem na to. Muszę się temu dokładniej przyglądnąć.Chyba że w PD jest to w standardzie. Hmmm. Zastanawiające.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt mar 27, 2009 02:46

tak jak słusznie podejrzewacie jest to dodatkowo montowana pozafabrycznie grzałka płynu chłodzącego stosowana zwłaszcza w samochodach eksploatowanych w niskich temperaturach - półwysep skandynawski, a dodatkowo gdzieś w okolicy przedniego zderzaka powinna być wtyczka do przyłączenia prądu zmiennego 230 V, takie zasilacze do tych grzałek w Skandynawii są praktycznie na każdym parkingu samochodowym, jeśli się rozciekła to wystarczy grzałkę wymontować a węże połączyć wstawiając w nie rurkę i zaciskając z obu stron opaskami zaciskowymi.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości