Bolec nie wysuwa się w LDA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adamkowal001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 16:21
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Bolec nie wysuwa się w LDA

Post autor: adamkowal001 » pn mar 16, 2009 20:20

Witam

Miałem wyciek z pompy odpowietrznikiem LDA. Wymieniłem oring znajdujący się na "rysiku" w LDA -(w animacji oznaczony jako Abtaststift).
http://faq.piranha-net.de/index.php?id=26&node=11:

Niestety nie mogłem dostać nigdzie idealnego oringa i założyłem odrobinkę większy. Bolec przez to ciężej wysuwa się. Z tego co wiem to bolec po pociągnięciu cięgna gazu powinien się wysuwać - a on tego nie robi. Powiedzcie mi gdzie mogę kupić ten nieszczęsny oring oraz jakie będą skutki nie wysuwania się tego rysika.

Boost pin seryjny z 1.9 TD.
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 20:20 przez adamkowal001, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Bolec nie wysuwa się w LDA

Post autor: munior » pn mar 16, 2009 21:45

adamkowal001 pisze: jakie będą skutki nie wysuwania się tego rysika.

Boost pin seryjny z 1.9 TD.
Skutki nie wysuwania się rysika przy seryjnym tzn.prawie płaskim boost pinie będą nie odczuwalne ponieważ z racji swej płaskiej powierzchni i tak w zasadzie nie zwiększa on dawki ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn mar 16, 2009 23:24

adamkowal001 pisze:Powiedzcie mi gdzie mogę kupić ten nieszczęsny oring
W intercars mozesz kupić cały zestaw naprawczy, tylko ten do pompy z LDA!!!
możesz popytać u pompiarzy za bronxa powinni odstąpić.
adamkowal001 pisze:jakie będą skutki nie wysuwania się tego rysika.
jeżeli wogule sie nie wysuwa to dawkowanie paliwa bedzie małe tzw boost pin nie będzie spełniał swojej funkcji,
a napewno dobrze wszystko poskładałes?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

adamkowal001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 16:21
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: adamkowal001 » wt mar 17, 2009 11:08

W 99% jestem pewny że wszystko jest dobrze poskładane. Powiedzcie mi jeszcze czy ten rysik wysuwa sie po pociągnięciu cięgna gazu - w sposob mechaniczny?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e35 ... 6cda9.html
czy dźwignia z tego zdjęcia działa siłą na bolec z tego zdjęcia i on wówczas wysuwa się? czy może on się wysuwa dzięki jakiejs sprężynce ?



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt mar 17, 2009 12:52

adamkowal001 pisze:W 99% jestem pewny że wszystko jest dobrze poskładane. Powiedzcie mi jeszcze czy ten rysik wysuwa sie po pociągnięciu cięgna gazu - w sposob mechaniczny?
http://www.fotosik.pl/pok...e71946cda9.html
czy dźwignia z tego zdjęcia działa siłą na bolec z tego zdjęcia i on wówczas wysuwa się? czy może on się wysuwa dzięki jakiejs sprężynce ?
bolec ma sie wysuwać po dodaniu gazu, za pomocą dzwigni która jest oparta na łapie która przesówa pierścień na tłokorozdzielaczu,
Więc pomiędzy dzwignią gazu a bolcem są tylko sprężyny "governora"


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

adamkowal001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 16:21
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: adamkowal001 » wt mar 17, 2009 16:54

Z tego co zrozumiałem to po dodaniu gazu przesuwa się dźwignia i ona napiera siłą na bolec który musi sie przesunąć.
Więc jak to prawdopodobne że on nie pracuje? jest schowany żę po odkreceniu grzybka w LDA nie widac go i po pociagnieciu dzwigni gazu równiez go nie widac...

Jeśli coś źle zrozumiałem to prosze o "łopatologiczne " wytłumaczenie zasady działania tego ustrojstwa... :grrr:

Jeśli moglibyście jeszcze podać mi wymiary oringa znajdującego się na tym bolcu to bede wdzieczny

Nie wiem czy to ma znaczenie w moim problemie ale : przy składaniu pompy niestety pękły mi zaznaczone na zdjęciu elementy governor'a ( sprężynka jest zaznaczona bez powodu , ponieważ zapożyczałem zdjęcie ;) ) i zostały one pospawane i obszlifowane ( ponieważ te części sa niedostepne) - trzyma sie to i wydaje mi się ze pracuje jak nalezy ale wiadomo ze nie jest to oryginał... :crazy: Obrazek
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 17:02 przez adamkowal001, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt mar 17, 2009 18:56

adamkowal001 pisze:Jeśli moglibyście jeszcze podać mi wymiary oringa znajdującego się na tym bolcu to bede wdzieczny
Nr oryginalnego oringu: 1 460 210 347, nie wiem czy podpasujesz uniwersalny, jak chcesz moge poszukać stary orig i pomierzyć, ale dopiero w piątek.
adamkowal001 pisze:Z tego co zrozumiałem to po dodaniu gazu przesuwa się dźwignia i ona napiera siłą na bolec który musi sie przesunąć.
Więc jak to prawdopodobne że on nie pracuje? jest schowany żę po odkreceniu grzybka w LDA nie widac go i po pociagnieciu dzwigni gazu równiez go nie widac...
Zgadza się,
a silnik reaguje dobrze na dodanie gazu? ma odpowiednią moc, wchodzi na obroty?
adamkowal001 pisze:Nie wiem czy to ma znaczenie w moim problemie ale : przy składaniu pompy niestety pękły mi zaznaczone na zdjęciu elementy governor'a ( sprężynka jest zaznaczona bez powodu , ponieważ zapożyczałem zdjęcie ) i zostały one pospawane i obszlifowane ( ponieważ te części sa niedostepne) - trzyma sie to i wydaje mi się ze
jak swobodnie pracuje to powinno być ok, dodam że u siebie też to popsułem..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

adamkowal001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 16:21
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: adamkowal001 » wt mar 17, 2009 20:59

andrew.zbyrko pisze: Nr oryginalnego oringu: 1 460 210 347, nie wiem czy podpasujesz uniwersalny, jak chcesz moge poszukać stary orig i pomierzyć, ale dopiero w piątek.
Więc czekam do piątku :D
andrew.zbyrko pisze: Zgadza się,
a silnik reaguje dobrze na dodanie gazu? ma odpowiednią moc, wchodzi na obroty?
Na obroty wchodzi - maksymalne 5200 rpm... na gaz reaguje również dobrze ale
jeśli chodzi o moc to wydaje mi się że jest troszkę słabszy...



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt mar 17, 2009 21:09

adamkowal001 pisze:Więc czekam do piątku
powinienem go jeszcze znaleźć,
nie masz w okolicy jakiegoś pompirza, miałbyś oryginalny oring który na bank by pasował, ale zrobisz jak bedziesz chciał.

[ Dodano: 22 Mar 2009 11:18 ]
adamkowal001 pisze:Więc czekam do piątku
Znalazłem dziada, sory że tak późno,
średnica wew. 3[mm], zewnętrzna: ok 5,8[mm]

Dodam że bolec od LDA wysówa sie dopiero po przekroczeniu ok połowy obrotu dzwigni gazu[przynajmniej tak jest u mnie]


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

adamkowal001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 16:21
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: adamkowal001 » ndz mar 22, 2009 15:12

dzięki za wymiary...

Pytałem na forum regionalnym o pompiarzy z moich okolic i nikt nic nie wie... znalazłem jednego i nie miał tego oringu... w sklepach uniwersalnego również nie moge podpasować...
:(
Jeśli możesz, masz możliwości załatwienia tego oringu od pompiarzy ze swoich okolic za jakieś :pub: i wysłanie mi go pocztą to będę bardzo wdzięczny... oczywiście dla Ciebie również :kufel: i przesyłkę pokryję...
Ostatnio zmieniony ndz mar 22, 2009 15:16 przez adamkowal001, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz mar 22, 2009 18:20

adamkowal001 pisze:Jeśli możesz, masz możliwości załatwienia tego oringu od pompiarzy ze swoich okolic za jakieś i wysłanie mi go pocztą to będę bardzo wdzięczny... oczywiście dla Ciebie również i przesyłkę pokryję...
Pod koniec tygodnia bede na uczelni w krk. to odwiedze pompiarza u którego sam sie zaopatrywałem.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

adamkowal001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 16:21
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: adamkowal001 » ndz mar 22, 2009 20:53

andrew.zbyrko pisze: Pod koniec tygodnia bede na uczelni w krk. to odwiedze pompiarza u którego sam sie zaopatrywałem.
Z góry wielkie dzięki :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości