Witam
mam klopot z nowiutka pompa wtryskowa do silnika AEF VW.
Po zatarciu starej pompy kupilem nowa, niestety nowa pompa jest bez tzw immobilisera, jedyne co ja rozni od starej to taki jakis plastik przykrecony pod spodem.
Zeby nie tracic gwarancji postanowilem zamontowac ja taka jaka dostalem w sklepie.
Niestety auto nie odpala, paliwo niby dostała bo sie pojawia w przewodach wysokiego cisnienia, jednak podczas krecenia stacyjka paliwo nie "sika" w rytm kreconego silnika.. jednak gdy sie popusic nakretke przewodu po zakreceniu wyraznie uchodzi cisnienie.
Moje pytanie:
Czy zna sie ktos na tym na tyle zeby okreslic czy w przypadku takiej zmiany pompy powinienem przelozyc ten "immobiliser" ?
Bo kostki podlaczeniowe sa identyczne.
Czy w przypadu powiedzmy zadzialania zabezpieczenia immo pojawilo by sie wogóle paliwo w przewodach wysokiego cisnienia?
A moze poprostu nie odpowietrzylem tej pompy odpowiednio..?
Sprawa jest do rozwiazania ale wolalbym nie rozkrecac nowej pompy...
Dzieki za sugestie.
PS to najzwyklejsza pompa diesela z katalogu VW 028 130 081D
Problem z nową pompa wtryskowa...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dlatego napisalem post bo zeby sie do niego dostac trzeba po pierwsze odkrecic pompe, po drugie odkrecic taka masywna gruba blache zasłaniajacą ten magiczny zaworek..
Moze mi ktos powiedziec do czego sluza po jednej i drugiej stronie takie jakies czujniki na kllucz 24 z bezposrednim kabelkiem do kostki? Jakies czujniki? czy kolejne zawroki?
Auto nie ma CPU to taki typowy mechaniczny diesel..
pozdr
Moze mi ktos powiedziec do czego sluza po jednej i drugiej stronie takie jakies czujniki na kllucz 24 z bezposrednim kabelkiem do kostki? Jakies czujniki? czy kolejne zawroki?
Auto nie ma CPU to taki typowy mechaniczny diesel..
pozdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości