Duze spalanie, kopci, nie bierze oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
r.y.b.a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sty 28, 2009 14:52
Lokalizacja: lublin

Duze spalanie, kopci, nie bierze oleju

Post autor: r.y.b.a » śr mar 18, 2009 21:58

Witam
Golf diesel 1.6. Strasznie kopci. Powiedzial bym ze silnik juz zjechany, ale .... dobrze sie zbiera , dobrze w miare pali, i oleju to nie ubywa szczegolnie. A i sporo pali ropy ok8l. Co to moze byc ? wtryski ? Moze byc ze gdzies rozrzad przeskoczony ?



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » śr mar 18, 2009 23:07

Możesz mieć za dużą dawkę na pompie ustawiona, ewentualnie opóźniony wtrysk - lecz wtedy autko jest słabsze. Jak wtryski leją przy odpalaniu jest chmura czarnego dymu, i kopci nawet na jałowych obrotach. A napisz jeszcze czy grzeje się w czasie jazdy.
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 23:09 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
r.y.b.a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sty 28, 2009 14:52
Lokalizacja: lublin

Post autor: r.y.b.a » czw mar 19, 2009 00:10

Na jałowym biegu nie kopci, dopiero przy wyższych obrotach. Nie grzeje sie . Czy pompe reguluje sie moze przez zmiane konta jej położenia ?


Graty do GTI MK2 !

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220411

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » czw mar 19, 2009 10:44

przez zmianę konta jej położenia ustawiasz początek tłoczenia lub jak kto woli kąt wtrysku. Jeśli miałeś zmieniany rozrząd bardzo prawdopodobne że się przestawił - nie chodzi o źle założony pasek tylko o tolerancję na nim która jest dość duża). Musisz poluzować śruby mocujące pompę i minimalnie obrócić ją do siebie. Jeśli chcesz mieć jednak pewność że jest dobrze ustawiona mechanik zrobi to za 40zł czujnikiem zegarowym. Pamiętaj że w 1.6 początek tłoczenia jest wcześniejszy niż w innych silnikach dlatego wydają charakterystyczny twardy dźwięk.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości