Jak sprawdzić początek wtrysku w AXR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak sprawdzić początek wtrysku w AXR
Witam,
Jak sprawdzic i jak ma wyglądać pod vagiem prawidłowo ustawiony "początek wtrysku" w AXR
Gdzieś kiedys widziałem fajną fotoporadę (fotki z vaga były) ale za nic niemogę znaleść,interesuje mnie temat bo jestem przed wymiana rozrzadu i ewentualnie chciałbym skorygować
Jak sprawdzic i jak ma wyglądać pod vagiem prawidłowo ustawiony "początek wtrysku" w AXR
Gdzieś kiedys widziałem fajną fotoporadę (fotki z vaga były) ale za nic niemogę znaleść,interesuje mnie temat bo jestem przed wymiana rozrzadu i ewentualnie chciałbym skorygować
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 23:04 przez S1BART1, łącznie zmieniany 1 raz.
Silnik na biegu jałowym temp.min 80*C wybór sterownika 01-silnik, bloki pomiarowe-08, tylko jeden pomiar grupa 000, przełączenie na nastawy 04, nacisnąć TDI-Timing wyskoczy nowe okienko TDI-Graph z listy wybrać kod silnika. Oczywiście VAG w pełnej wersji. Mój silnik przed ustawieniem widać za wczesny kąt wtrysku ale nie mam w tej chwili fotki po ustawieniu
Wszystko ładnie pięknie jesli chodzi i silnik VP ,boral pisze:Silnik na biegu jałowym temp.min 80*C wybór sterownika 01-silnik, bloki pomiarowe-08, tylko jeden pomiar grupa 000, przełączenie na nastawy 04, nacisnąć TDI-Timing wyskoczy nowe okienko TDI-Graph z listy wybrać kod silnika.
może nie zauważyłeś ale temat dotyczy motoru PD , a tutaj wystarczy kuknąć w kanał 004 na synchronizacje wałka czy mieści sie w granicy -0.50 do +0.50 oraz kontrolnie (bo nie mamy na to wpływu) pierwsze okienko na rozgrzanym motorze czy jest w granicach 1*BTDC do 2*ATDC
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- research1
- Użytkownik
- Posty: 375
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
- Kontakt:
zwykle u mnie wynosi 0,0 ale są czasami momenty że skoczy do 0,6 a rzdko do 1,1. Czy to normalne czy coś poprawiać? dodam że mam też problemy z zapaleniem auta jak temperatura oscyluje w granicach 0 - +5 stopni, które objawiają się tym że trzeba kręcić rozrusznikiem około 3-5 sekund. Na ciepłym pali od strzała, Świece sprawne. Paliwo V power Diesel zalane prawie cały bak. Przy wyższych temperaturach auto paliło dobrze, przy niższych -10 i mniej też bez problemu. Wie ktoś co może byc przyczyną tego zachowania?homsky pisze:Zgadza się , ale my dążymy do doskonałości i podwyższamy sobie poprzeczkęPyton50 pisze:Ostatnio robiłem synchronizacje i tolerancja wynosiła od -3 do +3.
Nie sądzę żeby taki mały odchył w dodatku sporadyczny miał wpływ na poprawny rozruch w tym przedziale temperatury,raczej sprawdziłbym poprawność działania czujnika temp.cieczy w 007 bloku.Ostatnio miałem przypadek gdzie było cały czas -3.3 i auto nie stwarzało problemów przy rozruchu,tylko było trochę zamulone.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości