przestawiony rozrzad

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

przestawiony rozrzad

Post autor: ajurczuk » wt mar 17, 2009 17:45

mam pytanie czy przestawiony rozrzad moze drastycznie zwiekszyc spalanie bo u mnie ciezko odpala i sporo pali wszystko inne juz sprawdziłem wiec moze to przez rozrzad


powered by xes...

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » wt mar 17, 2009 20:50

Może być rozrząd. Ale napisz jeszcze czy autko się grzeje, i czy kopci na jakiś kolor, czy silnik pracuje nie równo, tłucze się, lub nie ma mocy - bo równie dobrze może być przestawiona pompa, padające popychacze itd...



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » wt mar 17, 2009 21:00

niby wszystko jest ok pompa ustawiona u pompiarza silnik pracuje równo nie grzeje sie w miare dobrze ciagnie tylko przy odpalanie trzeba go dłuzej krecic i jak załapie to telepie przez chwile i puszcza białego dymka w ciagu dnia tez przy odpaleniu puszcza czasem białego dyma pompa ma niewielki przecieka z tyłu gdzie jest tam taki dekielek ale zaledwie sie tam poci a pali w miescie z 10 a w trasie 7.5 litra ropki nie wiem co jest z tym silnikiem


powered by xes...

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » wt mar 17, 2009 21:25

jak pompa przecieka moze sie zapowietrzac i dlatego ciezko pali



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » wt mar 17, 2009 21:31

a z kad te spalanie wyciek jesty naprawde niewielki


powered by xes...

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » wt mar 17, 2009 21:50

przeciek masz pewnie na pompce która tłoczy paliwo i dla tego ciezej pali pewnie i paliwa sporo ubywa jak wzrasta cisnienie paliwa



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » wt mar 17, 2009 21:54



powered by xes...

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » wt mar 17, 2009 22:01

no czyi pompka paliwa dlatego ciezko pali co za tym idzie mniejsze cisnienie paliwa i pewnie tez wiecej dlatego spala



Awatar użytkownika
Simon21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lut 02, 2009 18:22
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Simon21 » wt mar 17, 2009 23:09

Witam ja mialem identyczny problem tez telepal i ciezko odpalal i rowniez puszczal jasne dymki (rozrzad byl przestawiony) Nastawilem rozrzad,pojedzilem tydzien i to samo.Radzil bym Ci zdjac kolo na wale i sprawdzic czy przypadkiem nie scielo klinu u mnie niestety tak sie stalo zycze szybkiego rozwiazania problemu :)



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr mar 18, 2009 01:44

Witam, czy pompa była sprawdzana? Pompa-zombie może powodować takie spalanie, i problemy z odpalaniem, jak zastosujesz mod łukiego to poprawi się palenie na zimnym, ale na ciepłym trzeba bedzie kręcić jak wcześniej. Ja mam pompe to wymiany i spójż na mój podpis...
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 01:46 przez t0mal, łącznie zmieniany 4 razy.



arwam

Post autor: arwam » śr mar 18, 2009 07:07

t0mal pisze:Witam, czy pompa była sprawdzana? Pompa-zombie może powodować takie spalanie, i problemy z odpalaniem, jak zastosujesz mod łukiego to poprawi się palenie na zimnym, ale na ciepłym trzeba bedzie kręcić jak wcześniej. Ja mam pompe to wymiany i spójż na mój podpis...
mod łukiego ingeruje w kąt wtrysku dopiero na wyższych obrotach nie na wolnych chyba że solidnie przegniesz.



piszesz że po opdaleniu z rana puszcza białego dymka opcje są dwie:
albo późny kąt wtrysku lub albo padnięta jedna lub więcej świec może nawet komplet jeśli po odpaleniu nie kuleje.
jest też opcja przestawionego rozrządu ale raczej mniej prawdopodobne bo by był słaby.
a spalanie to raczej wina sposobu jazdy ( agresywnego)
rozbieżności w spalaniu między dolną a górną wartością mogą być duże ( 10l ropki na 100k u mnie)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 207 gości