Witam,
ostatnio w moim golfiku pojawiły się dwa problemy, pierwszy to taki ze ma strasznie wysokie spalanie w mieszanym dochodzi do 9l/100km(to więcej niż przewidywane przez producenta na mieście), drugi który pojawił się trochę później to wysokie obroty na rozgrzanym silniku na luzie prawie 2000 obr. pojechałem z tym do brata i wygrzebał ze było za dużo gazu dane na wolne obroty i że jest rozwalony jakiś wyłącznik na pompie wtryskowej(mianowicie urwała się jakaś część), mówił ze to załącznik turbo i ze nie mogę jeździć z niedziałającym bo mi nie będzie turbo pracowało bez niego i przez to mi tyle pali. sam jakoś dorobił brakującą część i mi go zamontował spowrotem. pytałem go jak sie nazwa ten załącznik to nie wiedział dokładnie. po tym zabiegu poza tym ze musiałem bardziej wciskać gaz aby jechać(to chyba na skutek zbytniego obniżenia gazu dla niskich obrotów) pojawił się efekt ze bardzo szybko zwalnia na jeździe bez gazu oraz szarpania przy zmianie biegów, ale gdy przycisne to idzie tak jak przedtem. czy sie spalanie poprawilo to jeszcze nie wiem bo zatankowałem do pełna i jeszcze nie wyjeździłem. gdy poszedłem do sklepu z częściami i próbowałem im wytłumaczyć o co mi chodzi to powiedzieli ze bez konkretniej nazwy to oni mi nie pomogą
i tu zwracam się do was z prośbą o podanie mi nazwy tego załącznika, poniżej zamieszczam foto
to coś znajduje się pod tą osłoną
tutaj dokładniej widać ten załącznik
podobno ma on działać na tej zasadzie ze przy dodaniu gazu ta blaszka co się urwała zwalnia przycisk co załancza turbo(nie wiem)
Identyfikacja części
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Identyfikacja części
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 13:49 przez andrew_as, łącznie zmieniany 1 raz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ten wyłącznik niema nic do turbo ,to włącznik elektrozaworu EGR (RECYRKULACJI SPALIN);który działa w zasadzie tylko na wolnych obrotach ,po dodaniu gazu zamyka EGR .Jazda z nim czy bez niego niema prawie żadnego wpływu na spalanie.Piszę prawie żadnego bo jeżeli EGR będzie cały czas zamknięty jak to ma miejsce np.po zaślepieniu to niektórzy koledzy zaobserwowali dłuższe nagrzewanie się silnika .Ale większość i tak zaślepia EGR więc nie przejmował bym się tym włącznikiem na pompie bo niema on jakiegoś istotnego wpływu na spalanie.Co do turbiny to twój brat się myli:włącznik ten niema kompletnie nic wspólnego z turbiną.Co do obrotów to zdaje się że masz trochę rozregulowaną pompę wtryskową:za dużą dawkę paliwa lub wydatek szczątkowy
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
potwierdzam to co mówi kolega zapewne rozregulowana pompa co powoduje dziwne obroty i spalaniemunior pisze:Ten wyłącznik niema nic do turbo ,to włącznik elektrozaworu EGR (RECYRKULACJI SPALIN);który działa w zasadzie tylko na wolnych obrotach ,po dodaniu gazu zamyka EGR .Jazda z nim czy bez niego niema prawie żadnego wpływu na spalanie.Piszę prawie żadnego bo jeżeli EGR będzie cały czas zamknięty jak to ma miejsce np.po zaślepieniu to niektórzy koledzy zaobserwowali dłuższe nagrzewanie się silnika .Ale większość i tak zaślepia EGR więc nie przejmował bym się tym włącznikiem na pompie bo niema on jakiegoś istotnego wpływu na spalanie.Co do turbiny to twój brat się myli:włącznik ten niema kompletnie nic wspólnego z turbiną.Co do obrotów to zdaje się że masz trochę rozregulowaną pompę wtryskową:za dużą dawkę paliwa lub wydatek szczątkowy
OK, to już wiem że tym nie mam co się martwic, zostaje mi jeszcze wyregulować to pompę, wiecie może ile taki zabieg kosztuje u lepszego mechanika?
Wracając do tego EGR to ja chyba musiałem jeździć cały czas na otwartym EGR bo nie miałem takiej blaszki która wciskała guziczek gdy gaz nie był wciskany, chyba ze ten włącznik był tak zbudowany ze miał wciskać guziczek po dodaniu gazu? czy to jest bardzo istotne?
Wracając do tego EGR to ja chyba musiałem jeździć cały czas na otwartym EGR bo nie miałem takiej blaszki która wciskała guziczek gdy gaz nie był wciskany, chyba ze ten włącznik był tak zbudowany ze miał wciskać guziczek po dodaniu gazu? czy to jest bardzo istotne?
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 20:09 przez andrew_as, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości