pompa w 1.9 TD, brakuje elementów czy tak jest fabrycznie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

pompa w 1.9 TD, brakuje elementów czy tak jest fabrycznie?

Post autor: estek1988 » sob mar 14, 2009 00:07

Witam w tym tygodniu skończyłem swapa na 1.9 TD silnik z 1994 roku. Dużo czytałem o podkręcaniu pompy i turbawkii chciałem to dzisiaj zrobić lecz gdy odkręciłem górny dekielek na 4 śrubki i wyjąłem membrane okazało się że nie mam podkładki plastikowej tej do zmniejszenia i koła zębatego pod spreżyna, dodam że trzpień mam oryginalny od pompy 1.9- w 1.9 td tak jest to montowane fabrycznie?????jakbym chciał zmienić to moge kupic sam sworzeń czy kupić komplet z podkładką,membraną i sworzniem?????
A tak na marginesie to w tym grzybku podcisnieniowym moze byc ropka czy powinno byc sucho bo u mnie po otwarciu byla ropa
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 16:24 przez estek1988, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » sob mar 14, 2009 00:16

gdy odkręciłem górny dekielek na 4 śrubki i wyjąłem membrane okazało się że nie mam podkładki plastikowej tej do zmniejszenia i koła zębatego pod spreżyna, dodam że trzpień mam oryginalny od pompy 1.9- w 1.9 td tak jest to montowane fabrycznie?????
tak jest to fabryczne rozwiązanie w nie których AAZ'ach
rzuć fotki bo nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem
jak dobrze to napiszę Ci więcej ale niechcę powiedzieć czegoś po " omacku " żeby nie zbłaźnić się



Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » sob mar 14, 2009 00:44

fotek niestety nie mam zadnych
chodzi mi dokaladniej o podkladke ta zwiekszajaca ruch trzpienia i o kolo zebate ktorym reguluje sie wstepne napiecie sprezyny zeby nie kopcil na biegu jalowym gdy to kolo minimalnie wzkrecimy, a ropa powinna byc pod membrana w tym grzybku...



arwam

Post autor: arwam » sob mar 14, 2009 01:04

ropy nie powinno być pod membraną
a podkładki to o ile pamiętam dobrze to nie ma w AAZ'ach



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob mar 14, 2009 12:31

estek1988 pisze:chodzi mi dokaladniej o podkladke ta zwiekszajaca ruch trzpienia i o kolo zebate ktorym reguluje sie wstepne napiecie sprezyny zeby nie kopcil na biegu jalowym gdy to kolo minimalnie wzkrecimy, a ropa powinna byc pod membrana w tym grzybku...
mama taka pompe i jest dokladnie tak jak w Twojej, inaczej niz w 1.6 TD



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob mar 14, 2009 20:08

Nie masz się co martwić ,masz wszystko tak jak ma byc... koledzy ci już napisali :w orginalnej pompie 1,9 TD aaz niema żadnej plastykowej podkładki pod membraną .Jest tylko sprężyna i cieniutka stalowa podkładka zapobiegająca przesuwaniu się sprężyny na boki .Podkładka z tworzywa i tzw.słoneczko jest w pompie od 1,6 TD ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » ndz mar 15, 2009 15:28

[quote="arwam"]ropy nie powinno być pod membraną
u mnie niestety jest ....
czym to może być spowodowane????
czy może to utrudniać prace pompy???



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz mar 15, 2009 18:10

estek1988 pisze:ropy nie powinno być pod membraną
u mnie niestety jest ....
czym to może być spowodowane????
czy może to utrudniać prace pompy???
Spowodowane to jest zużyciem uszczelnienia (oringu)bolca który zwiększa dawkę paliwa i po którym przesuwa się boost pin.O ile są to nie wielkie ilości mozna sobie to odpuścić (u mnie też lekko wilgotno od ropy)ewentulnie wymienić oring ale z tym jest sporo roboty bo trzeba górę pompy rozbierać .Pracy pompy to nie utrudnia ,jeżeli ropy jest dużo to utrudnia pracę membrany z boost pinem bo jak LDA jest pełne ropy stanowi opór dla przemieszczającego się pina .Ale piszesz że masz orginalny czyli prosty pin to niema czego utrudniać bo ori pin i tak w zasadzie prawie wcale nie zwiększa dawki


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » pn mar 16, 2009 00:46

no nie mam tam dużo ropy,
a jak założe pin od 1.6 to będzie wszystko zgrywac????bo już złożyłem zamówienie :chytry:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn mar 16, 2009 17:37

estek1988 pisze:no nie mam tam dużo ropy,
a jak założe pin od 1.6 to będzie wszystko zgrywac????
Wymiana pina napewno nie zatrzyma wycieku ropy ,może go nawet zwiększyć bo bolec od zwiększania dawki po którym porusza się pin będzie się bardziej wysuwał przy pinie ze stożkiem niż przy płaskim orginale


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » wt mar 17, 2009 00:56

no cóż za 3 dni się przekonam jak pin od 1.6 przyjdzie, jak będzie duża nieszczelność to będe zmuszony poświęcić sporo czasu i wymienić ten oring



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości