Jak sprawdzić początek wtrysku w AXR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Jak sprawdzić początek wtrysku w AXR

Post autor: S1BART1 » ndz mar 15, 2009 21:48

Witam,
Jak sprawdzic i jak ma wyglądać pod vagiem prawidłowo ustawiony "początek wtrysku" w AXR
Gdzieś kiedys widziałem fajną fotoporadę (fotki z vaga były) ale za nic niemogę znaleść,interesuje mnie temat bo jestem przed wymiana rozrzadu i ewentualnie chciałbym skorygować
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 23:04 przez S1BART1, łącznie zmieniany 1 raz.



MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MRCZ » ndz mar 15, 2009 23:03




Awatar użytkownika
boral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: pn lut 04, 2008 22:38
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: boral » pn mar 16, 2009 02:53

Silnik na biegu jałowym temp.min 80*C wybór sterownika 01-silnik, bloki pomiarowe-08, tylko jeden pomiar grupa 000, przełączenie na nastawy 04, nacisnąć TDI-Timing wyskoczy nowe okienko TDI-Graph z listy wybrać kod silnika. Oczywiście VAG w pełnej wersji. Mój silnik przed ustawieniem widać za wczesny kąt wtrysku ale nie mam w tej chwili fotki po ustawieniu Obrazek



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn mar 16, 2009 16:20

boral pisze:Silnik na biegu jałowym temp.min 80*C wybór sterownika 01-silnik, bloki pomiarowe-08, tylko jeden pomiar grupa 000, przełączenie na nastawy 04, nacisnąć TDI-Timing wyskoczy nowe okienko TDI-Graph z listy wybrać kod silnika.
Wszystko ładnie pięknie jesli chodzi i silnik VP ,

może nie zauważyłeś ale temat dotyczy motoru PD , a tutaj wystarczy kuknąć w kanał 004 na synchronizacje wałka czy mieści sie w granicy -0.50 do +0.50 oraz kontrolnie (bo nie mamy na to wpływu) pierwsze okienko na rozgrzanym motorze czy jest w granicach 1*BTDC do 2*ATDC


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
boral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: pn lut 04, 2008 22:38
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: boral » pn mar 16, 2009 23:38

homsky pisze:Wszystko ładnie pięknie jesli chodzi i silnik VP
:blush: o kurna :prayer: sory S1BART1



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » wt mar 17, 2009 00:08

"homsky"kanał 004 na synchronizacje wałka czy mieści sie w granicy -0.50 do +0.50

Ostatnio robiłem synchronizacje i tolerancja wynosiła od -3 do +3.



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » wt mar 17, 2009 11:03

Dzięki panowie na razie za wskazówki ,końcem tygodnia biorę się za rozrząd to zobaczymy jak wasze porady sprawdzą się w praktyce :P



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt mar 17, 2009 16:47

Pyton50 pisze:Ostatnio robiłem synchronizacje i tolerancja wynosiła od -3 do +3.
Zgadza się , ale my dążymy do doskonałości i podwyższamy sobie poprzeczkę :helm:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » śr mar 18, 2009 00:48

homsky pisze:
Pyton50 pisze:Ostatnio robiłem synchronizacje i tolerancja wynosiła od -3 do +3.
Zgadza się , ale my dążymy do doskonałości i podwyższamy sobie poprzeczkę :helm:
zwykle u mnie wynosi 0,0 ale są czasami momenty że skoczy do 0,6 a rzdko do 1,1. Czy to normalne czy coś poprawiać? dodam że mam też problemy z zapaleniem auta jak temperatura oscyluje w granicach 0 - +5 stopni, które objawiają się tym że trzeba kręcić rozrusznikiem około 3-5 sekund. Na ciepłym pali od strzała, Świece sprawne. Paliwo V power Diesel zalane prawie cały bak. Przy wyższych temperaturach auto paliło dobrze, przy niższych -10 i mniej też bez problemu. Wie ktoś co może byc przyczyną tego zachowania?



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » śr mar 18, 2009 10:14

Nie sądzę żeby taki mały odchył w dodatku sporadyczny miał wpływ na poprawny rozruch w tym przedziale temperatury,raczej sprawdziłbym poprawność działania czujnika temp.cieczy w 007 bloku.Ostatnio miałem przypadek gdzie było cały czas -3.3 i auto nie stwarzało problemów przy rozruchu,tylko było trochę zamulone.



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » sob mar 28, 2009 21:45

W końcu zrobione ,po wymianie bez korygowania jest -0,6 i tak to zostawiam
Dzięki wszystkim za info
:)



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » sob mar 28, 2009 23:11

Ustaw na zero u innych się da to u Ciebie też. :grin:



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » ndz mar 29, 2009 09:36

Pyton50 pisze:Ustaw na zero u innych się da to u Ciebie też. :grin:
Na pewno ,tylko po co , skoro wszystko jest w normie i autko chodzi jak cukiereczek :bigok:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz mar 29, 2009 12:40

S1BART1 pisze:
Pyton50 pisze:Ustaw na zero u innych się da to u Ciebie też. :grin:
Na pewno ,tylko po co , skoro wszystko jest w normie i autko chodzi jak cukiereczek :bigok:
zeby chodzil lepiej :panna:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości