Prawdopodobnie problem z zaworem N75 nie podciaga sztangi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn mar 16, 2009 20:19
- Lokalizacja: Granowo/grodzisk wlkp.
- Kontakt:
Prawdopodobnie problem z zaworem N75 nie podciaga sztangi
witam koledzy,mam taką małą sytuacje..mianowicie tak z dnia na dzień przestała sie podnosić sztanga turbiny..silnik to (130 ps asz 2002) tak jak by zawór n75 jej nie podnosił wina turbiny na pewno nie ponieważ jest dzień po regeneracji,co prawda nie było to w moich planach ale zapobiegawczo i nadal nie chodzi.. dostep do Vag mam przez mechanika lecz on nie potrafi zrobić logów :// tylko umie odczytać błedy.. :/ wiec za profesjonalny to on nie jest... i mam takie pytanko któredy w zaworze n75 powinno na poszczególnych wyjściach zasysać i wypychać powietrze.moze to głupie pytanei ale bardzo bym prosil o odpowiedz z góry dziekuje
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Prawdopodobnie problem z zaworem N75 nie podciaga sztan
Kolego masz do mnie ok 15 kilometrów. Odezwij się to możemy się umówić na pełną diagnoze z logami.
[ Dodano: 23 Mar 2009 21:15 ]
Usterkę znalazłem w 5 minut. Co mechanik kazał wymienić- torbo, n75, n18, przepływkę
a przyczyna leżała w czujniku ciśnienia doładowania
.
Był walnięty i pokazywał non stop (nawet na włączonym tylko zapłonie) ciśnienie doładowania równe 2850 Barów.
Po wymianie czujnika ciśnienia doładowania na inny auto odżyło, zaczęło ciągnąć, ale przepływomierz założony przez tamtego mechanika tnie dawkę ze względu na dymienie aż miło więc auto nie ma jeszcze 100% mocy.
Niedługo założymy nową przepływke i termostat (również okazał się niesprawny) i auto będzie wymiatać aż miło.
[ Dodano: 23 Mar 2009 21:15 ]
Usterkę znalazłem w 5 minut. Co mechanik kazał wymienić- torbo, n75, n18, przepływkę


Był walnięty i pokazywał non stop (nawet na włączonym tylko zapłonie) ciśnienie doładowania równe 2850 Barów.
Po wymianie czujnika ciśnienia doładowania na inny auto odżyło, zaczęło ciągnąć, ale przepływomierz założony przez tamtego mechanika tnie dawkę ze względu na dymienie aż miło więc auto nie ma jeszcze 100% mocy.
Niedługo założymy nową przepływke i termostat (również okazał się niesprawny) i auto będzie wymiatać aż miło.
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 22:18 przez mariusz75, łącznie zmieniany 3 razy.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości