sam dodaje gazu na zakretach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz mar 15, 2009 15:05

coberka85 pisze:odpalonym silniku odkreci sie korek wlewu oleju to chlapie olejem wiec potwierdzam teze kolegow
A może nie masz tej plastikowej osłony nad wałkiem rozrządu, która właśnie zapobiega chlapaniu oleju przy pracy wałka...

Nie wiem, czy tez brak tej osłony nie wpływa na ilość oleju w odmie, ale moim zdaniem ma...

Jak odkręcisz korek to widzisz wałek rozrządu czy też czarny plastik go zasłaniający ??



Awatar użytkownika
coberka85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 16, 2009 01:01
Lokalizacja: Nysa

Post autor: coberka85 » ndz mar 15, 2009 15:50

No nie mam tego plastiku wlasnie. A w obudowie nie ma oleju bo odma jest poprowadzona bezposrednio do kolektora.



arwam

Post autor: arwam » ndz mar 15, 2009 19:04

Lukas-182 pisze:
coberka85 pisze:odpalonym silniku odkreci sie korek wlewu oleju to chlapie olejem wiec potwierdzam teze kolegow
A może nie masz tej plastikowej osłony nad wałkiem rozrządu, która właśnie zapobiega chlapaniu oleju przy pracy wałka...

Nie wiem, czy tez brak tej osłony nie wpływa na ilość oleju w odmie, ale moim zdaniem ma...

Jak odkręcisz korek to widzisz wałek rozrządu czy też czarny plastik go zasłaniający ??
Lukas-182 to nie jest raczej sprawa tego plastyku tylko o ile to już zadużych przedmuchów ze skrzyni korbowej



Awatar użytkownika
coberka85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 16, 2009 01:01
Lokalizacja: Nysa

Post autor: coberka85 » ndz mar 15, 2009 21:07

czyli po wymianie pierscionkow powinien problem ustac?

[ Dodano: 15 Mar 2009 20:09 ]
a z drugiej strony jesli tak to powinien ciezko palic a on rano zapala jak ksiazka pisze, poprawcie mnie jesli sie myle....



arwam

Post autor: arwam » pn mar 16, 2009 00:52

coberka85 pisze:czyli po wymianie pierscionkow powinien problem ustac?

[ Dodano: 15 Mar 2009 20:09 ]
a z drugiej strony jesli tak to powinien ciezko palic a on rano zapala jak ksiazka pisze, poprawcie mnie jesli sie myle....
przeważnie pali ciężko jak pierścienie są kiepskie ale nie zawsze znam przypadek że do -10*C silnik palił na dotyk a miał po 18barów kompresji tylko już słabawy był



Awatar użytkownika
coberka85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 16, 2009 01:01
Lokalizacja: Nysa

Post autor: coberka85 » pn mar 16, 2009 09:18

wiec skad te przedmuchy ze skrzyni korbowej moga byc?



arwam

Post autor: arwam » pn mar 16, 2009 10:04

coberka85 pisze:wiec skad te przedmuchy ze skrzyni korbowej moga byc?
przedmuchy są jeśli pierścienie mają już duże przerwy na zamkach



Awatar użytkownika
coberka85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 16, 2009 01:01
Lokalizacja: Nysa

Post autor: coberka85 » pn mar 16, 2009 11:17

no to czyli tak jak pisalem wczesniej po wymianie pierscionkow powinno przestac brac olej do kolektora?



arwam

Post autor: arwam » pn mar 16, 2009 15:05

coberka85 pisze:no to czyli tak jak pisalem wczesniej po wymianie pierscionkow powinno przestac brac olej do kolektora?
jeśli cylindry nie są zjedzone to powinno ustać



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn mar 16, 2009 15:35

coberka85 pisze:no to czyli tak jak pisalem wczesniej po wymianie pierscionkow powinno przestac brac olej do kolektora?
Tak jak kolega arwam napisał powyżej jak gładzie cylindra są w dobrym stanie to wymiana pierścieni pomoże... Dodatkowo wymienił bym uszczelniacze zaworów i powinno być OK ;)



Awatar użytkownika
coberka85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 16, 2009 01:01
Lokalizacja: Nysa

Post autor: coberka85 » czw mar 19, 2009 18:25

Wymiana uszczelniaczy to zbyt duzy koszt, postanowilem wymienic silnik na 1.6 TD i dokupilem intercooler... zalozony juz i rwie asfalt az milo :bigok: a silnik kupilem za smieszne 200 zl i jest cacy



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw mar 19, 2009 19:53

coberka85 pisze:Wymiana uszczelniaczy to zbyt duzy koszt, postanowilem wymienic silnik na 1.6 TD i dokupilem intercooler... zalozony juz i rwie asfalt az milo :bigok: a silnik kupilem za smieszne 200 zl i jest cacy
Uszczelniacze to mały koszt, komplet kosztuje grosze, może z 30zł ;) Ciekawe ile u ciebie żądają za wymianę ich, że piszesz, że się nie opłaca...

Co do silnika za 200zł to ciekawe ile pojeździ...



Awatar użytkownika
coberka85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 16, 2009 01:01
Lokalizacja: Nysa

Post autor: coberka85 » czw mar 19, 2009 20:30

oj pojezdzi pojezdzi, znam ten silnik, pochodzi od kolegi z samochodu dlatego tez sie zdecydowalem na zmiane bo koszt remontu przeroslby cene tego silnika a tak jest elegancki motorek z dobrym odejsciem i kasa zaoszczedzona :bigok:



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw mar 19, 2009 22:30

coberka85 pisze:oj pojezdzi pojezdzi, znam ten silnik, pochodzi od kolegi z samochodu dlatego tez sie zdecydowalem na zmiane bo koszt remontu przeroslby cene tego silnika a tak jest elegancki motorek z dobrym odejsciem i kasa zaoszczedzona :bigok:
Nie no to gratki za ładną okazję, bo wyrwać 1.6TD za 2 stówki i to w dobrym stanie to graniczy z cudem ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości