Czy to jest dobrze zalozone? Mokry zawór

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Czy to jest dobrze zalozone? Mokry zawór

Post autor: MARTINEZ1027 » ndz mar 15, 2009 20:05

witam prosze o zagladniecie na foto co o tym myslicie ?? czy ta rurka od coolera jest dobrze załozona ?? i jeszcze pytanko co do tego zaworu ,jest on troche mokry od oleju ... co wy na to .? dzieki pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 21:30 przez MARTINEZ1027, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » ndz mar 15, 2009 20:14

Rura wygląda na zsuniętą, popraw ją bo możesz mieć nieszczelności z tego powodu. Zawór sie poci, bo pewnie już ostro zasyfiony. Mozna go przeczyścić w środku.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz mar 15, 2009 20:29

Pytanie retoryczne :grin: Na dobrze założoną to ona nie wygląda bo rzyga olejem z ic na boki :bajer: opaski na wężu też nie widać, wyczyść to wyciągnij wąż załóż nową opaskę zaciskową ( tylko dobrej jakości) załóż węża, zaciśnij opaskę. Bo jak Ci wypluje ten wąż z ic to koniec jazdy. Ten zawór to obudowa egr- zawór recyrkulacji spalin, może być w środku zabrudzony od nagaru i dlatego pojawiają się te plamy, czytałem też że niektórym osobą tez się tak z lekka poci i mówią że to czasami tak bywa i niespecjalnie łatwo to usunąć. Jak zdejmiesz wąż to popatrz do środka tego zaworu jak bardzo jest zabrudzony, ale jak już czyścisz zawór to kolektor dolotowy tez by się zdało, bo on będzie tak samo zabrudzony.
- Na początek ten wąż od ic załóż nową opaskę.
- a egr przetrzyj szmatką do czysta i patrz czy się poci czy nie.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz mar 15, 2009 20:57

italiano_83 pisze:Pytanie retoryczne :grin: Na dobrze założoną to ona nie wygląda bo rzyga olejem z ic na boki :bajer: opaski na wężu też nie widać, wyczyść to wyciągnij wąż załóż nową opaskę zaciskową ( tylko dobrej jakości) załóż węża, zaciśnij opaskę. Bo jak Ci wypluje ten wąż z ic to koniec jazdy. Ten zawór to obudowa egr- zawór recyrkulacji spalin, może być w środku zabrudzony od nagaru i dlatego pojawiają się te plamy, czytałem też że niektórym osobą tez się tak z lekka poci i mówią że to czasami tak bywa i niespecjalnie łatwo to usunąć. Jak zdejmiesz wąż to popatrz do środka tego zaworu jak bardzo jest zabrudzony, ale jak już czyścisz zawór to kolektor dolotowy tez by się zdało, bo on będzie tak samo zabrudzony.
- Na początek ten wąż od ic załóż nową opaskę.
- a egr przetrzyj szmatką do czysta i patrz czy się poci czy nie.

tam nie ma żadnych opasek, tam jest zapinka, która wygląda jak podkówka, a na pierwszym zdjęciu jest na trzecim nie ma,

musisz założyć tą zapinkę a potem wcisnąć przewód tak być usłyszał KLIK,
w sumie to ciężko mi uwierzyć, że miałeś wątpliwości czy to tak powinno być jak na zdjęciu

ps ten króciutki przewód z szybkozłączkami po obydwu stronach masz założony dogóry nogami, on powinien jakby lekko w dół się kierować (bo nie jest idealnie prosty), więc musisz odpiąć najpierw lewą szybkozłączkę, przekręcić o 180 i dopiero podłączyć z obydwu stron
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 21:05 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz mar 15, 2009 21:18

grzegorzp, Gdybyś przeczytał wstęp "pytanie retoryczne" to byś wiedział że dalsza cześć odpowiedzi "na dobrze założona to ona nie wygląda" jest kolejnym potwierdzenie pierwszej. No, ale nie udało mi się zażartować :rotfl: przynajmniej kolega się dowiedział co ma zrobić, aby dobrze było, a ja wiem, że są inne systemy montowania węża do ic, ja mam po "chamsku" na opaskę zaciskową i tak sobie patrzyłem na to złącze od ic i wydawało mi się że te wgłębienia na łączniku są na opaskę :grin:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » ndz mar 15, 2009 23:36

grzegorzp pisze:
italiano_83 pisze:Pytanie retoryczne :grin: Na dobrze założoną to ona nie wygląda bo rzyga olejem z ic na boki :bajer: opaski na wężu też nie widać, wyczyść to wyciągnij wąż załóż nową opaskę zaciskową ( tylko dobrej jakości) załóż węża, zaciśnij opaskę. Bo jak Ci wypluje ten wąż z ic to koniec jazdy. Ten zawór to obudowa egr- zawór recyrkulacji spalin, może być w środku zabrudzony od nagaru i dlatego pojawiają się te plamy, czytałem też że niektórym osobą tez się tak z lekka poci i mówią że to czasami tak bywa i niespecjalnie łatwo to usunąć. Jak zdejmiesz wąż to popatrz do środka tego zaworu jak bardzo jest zabrudzony, ale jak już czyścisz zawór to kolektor dolotowy tez by się zdało, bo on będzie tak samo zabrudzony.
- Na początek ten wąż od ic załóż nową opaskę.
- a egr przetrzyj szmatką do czysta i patrz czy się poci czy nie.

tam nie ma żadnych opasek, tam jest zapinka, która wygląda jak podkówka, a na pierwszym zdjęciu jest na trzecim nie ma,

musisz założyć tą zapinkę a potem wcisnąć przewód tak być usłyszał KLIK,
w sumie to ciężko mi uwierzyć, że miałeś wątpliwości czy to tak powinno być jak na zdjęciu

ps ten króciutki przewód z szybkozłączkami po obydwu stronach masz założony dogóry nogami, on powinien jakby lekko w dół się kierować (bo nie jest idealnie prosty), więc musisz odpiąć najpierw lewą szybkozłączkę, przekręcić o 180 i dopiero podłączyć z obydwu stron

panowie nie znam sie na tym wiec dlatego pytalem ,ale nie dalo mi to spokoju i tylko ruszylem tym i rura wypadla troche sie nameczyłem zeby to poprwic sciagnołem te zaciski i nie moglem tego zalozyc , musialem poluzowac uchwyt coolera i weza co idzie do gory jakos sie udalo , ae nie bylo slychac KLIK piwiem ze bardzo ciezko to szlo . mam nadzieje ze nie spadnie za jakis czas to sprawdze czy nie spadlo. dzieki

ps. ta częśc aluminiowa miedzy coolerem a wezem co idzie dalej do gory ..jest zle zalozona ?? to trzeba bylo przekrecic ??...kurde jakos zalozylem . pewnie znowu spadnie .
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 23:41 przez MARTINEZ1027, łącznie zmieniany 1 raz.



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz mar 15, 2009 23:56

spadło bo mocno pręży bo ten przewód... taka rurka długość około 10cm co po obydwu stronach ma takie metalowe końcówki jest wsadzona do góry nogami i mocno pręży po wpięciu

jak nie kliknęło a zapinka "podkówka" jest dobrze na swoim miejscu to albo nie weszło do końca i nie zablokowało się albo "podkówka" nie jest wcale na swoim miejscu i nie zaskakuje na te "bolce" na końcówkach przewodów (szybko-złączkach), w obu przypadkach znaczy to że jak turbina napompuje to znów wywali Ci ten wąż

Obrazek



MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » pn mar 16, 2009 00:32

grzegorzp pisze:spadło bo mocno pręży bo ten przewód... taka rurka długość około 10cm co po obydwu stronach ma takie metalowe końcówki jest wsadzona do góry nogami i mocno pręży po wpięciu

jak nie kliknęło a zapinka "podkówka" jest dobrze na swoim miejscu to albo nie weszło do końca i nie zablokowało się albo "podkówka" nie jest wcale na swoim miejscu i nie zaskakuje na te "bolce" na końcówkach przewodów (szybko-złączkach), w obu przypadkach znaczy to że jak turbina napompuje to znów wywali Ci ten wąż

[url=http://images40.fotosik.pl/81/5b0b023f537f4cdcmed.jpg]Obrazek[/URL]

grzegorzp dzieki bardzo za wskazowki , wiec jutro zabieram sie jeszcze raz do tego . dzieki bardzo . pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości