Przeładowanie zobaczcie logi jaka przyczyna.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Przeładowanie zobaczcie logi jaka przyczyna.

Post autor: woj-tek » ndz mar 15, 2009 13:13

Cały czas kłopot z przeładowaniem golf ASZ turbina czysta zaworek raczej sprawny w innym aucie działał . dodaję że turbina jest od ARL. Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 15 Mar 2009 12:17 ]
ta turbina jakby się sama rozkręcała . Obrazek

[ Dodano: 15 Mar 2009 12:19 ]
jak skrócę sztangę to szybciej się przeładowuje ajak wydłuzam to później tylko wtedy odczuwam spadek mocy.

[ Dodano: 15 Mar 2009 12:19 ]
dodaje przepływomierz nówka z servisu.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 15, 2009 13:25

zrób normalne logi, pobierz vag 311.2 i zrób to jak należy



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » ndz mar 15, 2009 13:28

Dodaję że to przeładowanie zdazrza się ciągle ale tylko podczas jazdy w trasie przy dłuższych odcinkach drogi około min. około 1km . w mieście nigdy się tak nie stało nawet przy bardzo ostrej jeździe.

[ Dodano: 15 Mar 2009 14:21 ]
czy o te logi chodzi. Obrazek Obrazek

[ Dodano: 15 Mar 2009 14:22 ]
jesli są złe to proszę opisać jak mam dokładnie te logi zrobić .

[ Dodano: 15 Mar 2009 14:27 ]
teraz widzę sztanga zbyt krótka idę ją wydłużę i zrobie nowe.

[ Dodano: 15 Mar 2009 15:46 ]
przestawiłem sztangę już nie ma przeładowania ale nie przekroczy 3000 obr na piatce ani na 6 biegu . Obrazek

[ Dodano: 15 Mar 2009 16:01 ]
nie ma siły powyzej 3000obr. Obrazek



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 15, 2009 18:05

czyściłeś turbinę, że regulujesz sztangę ? sprawdzałeś n75 ? wężyki ?

[ Dodano: Nie Mar 15, 2009 17:06 ]
no i kolejna sprawa , jak robisz logi to pedał gazu ma być wciśnięty ciągle 100%



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » ndz mar 15, 2009 18:42

dobra ale nie da sie tak jechać w mojej okolicy zobacz te logi jak nie mógł sie przebić przez te 3000 obr.

[ Dodano: 15 Mar 2009 17:43 ]
Obrazek



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 15, 2009 18:45

zrób logi na 3 biegu od 1200obr do 4000, grupa 010



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » ndz mar 15, 2009 18:46

kupiłem golfa po chiptuningu zmieniłem mu silnik bo tamten był zajechany ale turbinę pozostawiłem starą jednak jest ona od silnika ARL a nie tak jak powinno być od ASZ bo taki mam silnik.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz mar 15, 2009 18:49

Cisnienia Ci faluja jak starej babie chusta na wietrze......
Po pierwsze zrob logi na IV bieg od 1400obr do 4500 z gazem w desce.
To co widze : turbo chce pompowac 1.5 bara a sterownik 1.35bar wiec zbija cisnienie. Robi to za mocno i pompuje 1.2 tu jest dziura tez w paliwie (przeplywka tnie za mocno) pozniej znowu powyzsza itd....trzeba zobaczy przy jakich obr wstaje turbina bo cos czuje ze jeszcze 2 obr sztangi by sie przydalo ruszyc albo zrobic porzadny program z uwglednieniem sterowania N75 pod turbine ARL i cisnieniem doladowania przewidzianym dla tej sprezarki.

I wez inna przeplywke bo ta jest szajsowata i moze wplywac na wynik
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 18:53 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » ndz mar 15, 2009 18:49

oki poczekaj kilka minut już jadę

[ Dodano: 15 Mar 2009 18:22 ]
kur.... jeszcze laptop padł .

[ Dodano: 15 Mar 2009 19:08 ]
proszę logi na trójce. Obrazek

[ Dodano: 15 Mar 2009 19:29 ]
jeszcze jeden log na trójce Obrazek

[ Dodano: 15 Mar 2009 19:33 ]
przepływka jest nówka z servisu .

[ Dodano: 15 Mar 2009 20:05 ]
zobaczcie jescze wirnik turbiny jakiś wytarty czy mi się zdaje. Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 19 Mar 2009 12:24 ]
damcio151 pisze:zrób logi na 3 biegu od 1200obr do 4000, grupa 010

Jak logi zrobione to nie ma chętnego żeby coś podpowiedzieć zwróćcie uwagę na masę pobranego powietrza

[ Dodano: 22 Mar 2009 23:10 ]
Kolego homsky jestes



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn mar 23, 2009 00:48

Kurde juz mnie głowa rozbolała o tych twoich logów, narazie co widać to turbina nie moze ustabilizowac cisnienia, N-75 wysterowany na maksa a turbina przeładowuje , teraz nie wiadomo czy to twoja robota przez kręcenie sztanga, czy N-75 czy diabel wie co
woj-tek pisze:zwróćcie uwagę na masę pobranego powietrza
No i co tu chcesz zobaczyć ??????

Zrób proszę chociaż jedne porządne logi , kanały 008+011 , 3-bieg od 1500 do ponad 4000


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pn mar 23, 2009 01:02

właśnie powiedz co mam zrobić teraz po wydłuzeniu sztangi juz się nie przeładowuje ale przy 3000 obr zaczyna się dziura w mocy .

[ Dodano: 23 Mar 2009 00:04 ]
czemu ze wzrostem obrotów ilosć pobranego powietrza tak spada faluje a nie idzie proporcjonalnie

[ Dodano: 23 Mar 2009 00:09 ]
Dobrze jak sobie życzysz logi zrobię jutro według twojego polecenia. dodaję że jak jade na 3000 obr to czuję jakby falowanie mocy silnika. czyli ciagnie i odpuszcza i tak na zmianę.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn mar 23, 2009 09:49

woj-tek pisze:czemu ze wzrostem obrotów ilosć pobranego powietrza tak spada faluje a nie idzie proporcjonalnie
Faluje odczyt z przepływki bo faluje ci cisnienie doładowania , a ze zrpstem obrotów wartości mierzone przez przepływke tez zawsze mają tendencje do malenia , taka jest charakterystyka przepływki , dlatego do oceny przepływomierza najwygodniej analizować jenoczesnie kanały 008+011.

Jak bedziesz robił logi zrób 008+011 oraz 001+011


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

proszę oto te logi

Post autor: woj-tek » czw mar 26, 2009 23:54

Obrazek



Awatar użytkownika
GoF
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 10, 2007 11:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: GoF » pt mar 27, 2009 09:55

Dokładnie kanał 008 i 011 coś więcej może powiedzieć. Znajdź kawałek prostej i wio bo takie dodawanie gazu i ujmowanie nic w logach nie mówi. Nie potrzeba autostrady żeby na 4 biegu zrobić logi, ASZ się nawet zbiera (kiedyś robiłem logi na 5 biegu :helm: ) Przeładowanie jest niewielkie, u mnie jak ładowało to po 2 bary a okazało się że N75 coś niedomaga.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 236 gości