rozrusznik do wymiany

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: tom17 » ndz mar 15, 2009 18:44

ale po co chcesz kombinować jeżeli np. http://www.allegro.pl/item577014093_roz ... 9_tdi.html masz gotowy do montażu rozrusznik. poszukaj rozrusznika o numerach z pierwszego mojego postu i bedzie bez problemu i przekładania podzespołów. nie ma znaczenia jeżeli Twój ma tulejkę w skrzyni a założysz od TDI bez tulejki. w tą stronę są one zamienne.



rafivw_golf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 12, 2009 18:54
Lokalizacja: golczewo

Post autor: rafivw_golf » ndz mar 15, 2009 19:02

czyli ze ten pierwszy jak i ten drugi można zamieniać?
nie bedzie mialo to żadnego wpływu?



Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: tom17 » ndz mar 15, 2009 19:57

w Twoim przypadku można zamienić.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » ndz mar 15, 2009 22:55

zamieniaj na typowy od TDi z MK3 i bedziesz miał spokój na lata.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz mar 15, 2009 23:39

tom17 pisze:nie ma znaczenia jeżeli Twój ma tulejkę w skrzyni a założysz od TDI bez tulejki. w tą stronę są one zamienne.
Dokładnie TAK.
Pierwsze rozruszniki w 1z były takie jak opisujesz z tulejką w skrzyni łożyskującą wystający wałek.
Po kilku latach producent zmienił to rozwiązanie i rozruszniki nie miały już tej tulejki w skrzyni i wystającej ośki lecz jego budowa i sposób mocowania pozostał taki sam.
Poszukaj takiego rozrusznika jak w pierwszym moim poście o numerach jak naposał:
tom17 pisze:natomist alternatywą jest http://elstock.dk/visvare.php?nr=25-2021
Na 100% pasuje i nie powinno być problemu z zakupem.

[ Dodano: 15 Mar 2009 23:15 ]
Właśnie przesledziłem numery fabryczne rozruszników firmy BOSH sprzedawanych przez INTERCARS.
1. dla silnika 1z w MK III 0 986 016 980
2. dla silnika AFN w MK III 0 986 016 980
3 dla silnika AHF w MK IV 0 986 016 980

Więc juz więcej nie pytaj tylko kup od jednego z tych silników jakie podałem w pierwszym poście a napewno zamontujesz go w swoim 1z bez problemu
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 00:16 przez mariusz75, łącznie zmieniany 2 razy.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

rafivw_golf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 12, 2009 18:54
Lokalizacja: golczewo

Post autor: rafivw_golf » pn mar 16, 2009 09:50

ok dziekuje i to bardzo
juz punkciki rozdałem
problem z głowy :grin:



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » sob mar 21, 2009 19:14

jak chcesz mam taki rozrusznik na handel kupiony pol roku temu nowy dalem 450zl
oddam za 200
pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości