Byłem dzisiaj w dwóch warsztatach i nawet pneumatykiem nie poszło straciłem tylko czas i kase ,na tą chwile auto zostało zaprowadzone do dealera VW i mają tydzień na odkręcenie tej śruby tak bardzo jestem zdesperowanysagon pisze:Tylko pneumatycznym,niczym innym.Musi być ************...,bo inaczej to nic nie zrobisz.
.
AGR rozrząd -olej kilka pytań
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz sty 06, 2008 22:36
- Lokalizacja: Skwierzyna/Newport
- Kontakt:
VW TDI AFN 110
no prosze a mnie skasowali coś ponad 30 juz nie pamiętam dokładnie..kompot pisze:Kosztuje 9 zł, gwintowana na całej długości, gwint prawy
odkręca ci śrube i oddadzą autoo???? czy juz bedą robić wszystko???? ja tam uciołem kiedys na ten pomysł zeby zaprowadzić do serwisu nie wpadłem oby cie tylko koszty nie przeraziły chyba ze są nie istotne skoro jestes tak zdesperowany.marek664 pisze:na tą chwile auto zostało zaprowadzone do dealera VW i mają tydzień na odkręcenie tej śruby tak bardzo jestem zdesperowany
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz sty 06, 2008 22:36
- Lokalizacja: Skwierzyna/Newport
- Kontakt:
U mnie ta śruba kosztuje 2,5 funta około 12 złoty (zamówiłem nowa i jeszcze nie doszła )jarciu_T4 pisze:no prosze a mnie skasowali coś ponad 30 juz nie pamiętam dokładnie..kompot pisze:Kosztuje 9 zł, gwintowana na całej długości, gwint prawyodkręca ci śrube i oddadzą autoo???? czy juz bedą robić wszystko???? ja tam uciołem kiedys na ten pomysł zeby zaprowadzić do serwisu nie wpadłem oby cie tylko koszty nie przeraziły chyba ze są nie istotne skoro jestes tak zdesperowany.marek664 pisze:na tą chwile auto zostało zaprowadzone do dealera VW i mają tydzień na odkręcenie tej śruby tak bardzo jestem zdesperowany
A no tak powiedziałem ,ze mają odkrecic tą śrube i moze to trwac nawet tydzień i co sie okazało ,że odkręcili h*j wie czego tam uzywają ale jednak, zapłaciłem za odkręcenie 35 F okolo 200 złoty i autko odebrałem bez bólu w czwartek na hol i jest ,dziś wszystko złożyłem do kupy ,tyko dałem starą śrube bo nowa czyt wyżej.dostała locktida dokręciłem i zobaczymy czy bedzie OK jeszcze tylko intercooler połączyć ,założyć nadkole i po robocie ,bo ciemno sie zrobiło
Wskazówka jak ładnie nabić nowy simmering(uszczelniacz wału)jeśli ktos nie posiada odpowiedniego sprzetu :
-zachować stary uszczelniacz
-ładnie przytknąc nowy do obudowy palcami (uprzednio wyszyścić powierzchnie)
-nastepnie założyć kolo rożrzadu i wkręcać śrube do wału ,aż do momentu gdy koło dojdzie do wału
-odkrecić śrube ,ściągnąc koło (uszczelniacz wlazł ,ale do połowy ,pół sukcesu)
-nałożyć stary uszczelniacz na nowy ,powierzchnią nie zniszczoną od jego wyciągniecia
-powtórzyć operacje z nałożeniem koła i wkręcaniem śruby kontrolując głebokośc wciskania nowego uszczelniacza
-sukces nowy ładnie i równo nabity
Dodam jeszcze ,że śruba nie wyglądała na taką,żeby była na klej ,zaolejona była ale po kleju barwy nie było ,pomysł z odcieciem łebka tej śruby słuszny ,śruba po ściągnieciu koła rozrządu spokojnie bedzie wystawała na około 3cm, więc jest to jakieś wyjście z sytuacji ale musi to być zrobione precyzyjnie .
-
VW TDI AFN 110
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 35 gości