problemy z pompą wtryskową...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problemy z pompą wtryskową...
wymienilem juz czwarta pompe w golfie 1.6 td z 87 roku mam ten woz 10 lat i nigdy niemialem z nim problemow ma teraz 220tys km przejechane orginalnie i mam ochote go podpalic!! problem jest taki ze padla pierwsza pompa oki kupilem nowa gosc dal gwarancje oki zalozona 120 km pompa padla!! do goscia tel niemozliwe wina paliwa oki cal czas tankowane na orlenia ale oki czyszcze zbiornik zmieniam przewody na nowe filtr nowy kolejna pompa iii.....70km i po niej!!! rozebralem jedna i druga ukrecone oski oki zbieg okolicznosci... kupilem od zwyklego 1.6 podkrecilem dawke i jezdzi!! 160 wiecej niedal rady ale prawie 500km przejechalem ii.... padla!!! wiec wnerwienie sieglo zenitu!! dzwonie do pompiarzy i mowia ze pompy musiale lezec gdzies i tak bedzie... oki kupilem caly silnik od goscia zatarl go ale pompa z rorkami stala skrecone ropa w niej byla wiec zastanie odpada zakladam autko pali prawie za pierwszym strzalem .. huura bedzie oki!! kurna!!! 72km dokladnie iii......... PADLA!!! niemam pojecia juz o co chodzi jestem mechanikiem a raczej bylem kiedys i te silniki znam dosc dobrze ale to mnie przeroslo!! dodam co zauwazylem niepokojacego tak przy 3tys obrotow i okolo 4 dostaje jakis dziwnych wibracji ktore czuc na pedale gazu niebylo ich kiedys i niewiazalem tego z pompami ale teraz juz sie nad tym zastanawiam... niesa to duze wibracje ale niebylo ich kiedys wiec moze to jest przyczyna padania tych pomp ale skad sie wziely???? PPOOOMOOCY BO GO SPALE!!! na tym paliwie jeżdżą wszystkie auta w mojej firmie gdzie pracuje i jest oki wiec paliwo odpada ta śruba pod rorkami do wtrysków dokręconą i niema wplywu na te drgania jeździłem nawet bez tej śrubki i nie to
Ostatnio zmieniony sob mar 14, 2009 22:16 przez arkady33, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: problemy z pompą wtryskową...
zmień stację paliwa bo to ewidętnie jest wina paliwaarkady33 pisze:wymienilem juz czwarta pompe w golfie 1.6 td z 87 roku mam ten woz 10 lat i nigdy niemialem z nim problemow ma teraz 220tys km przejechane orginalnie i mam ochote go podpalic!! problem jest taki ze padla pierwsza pompa oki kupilem nowa gosc dal gwarancje oki zalozona 120 km pompa padla!! do goscia tel niemozliwe wina paliwa oki cal czas tankowane na orlenia ale oki czyszcze zbiornik zmieniam przewody na nowe filtr nowy kolejna pompa iii.....70km i po niej!!! rozebralem jedna i druga ukrecone oski oki zbieg okolicznosci... kupilem od zwyklego 1.6 podkrecilem dawke i jezdzi!! 160 wiecej niedal rady ale prawie 500km przejechalem ii.... padla!!! wiec wnerwienie sieglo zenitu!! dzwonie do pompiarzy i mowia ze pompy musiale lezec gdzies i tak bedzie... oki kupilem caly silnik od goscia zatarl go ale pompa z rorkami stala skrecone ropa w niej byla wiec zastanie odpada zakladam autko pali prawie za pierwszym strzalem .. huura bedzie oki!! kurna!!! 72km dokladnie iii......... PADLA!!! niemam pojecia juz o co chodzi jestem mechanikiem a raczej bylem kiedys i te silniki znam dosc dobrze ale to mnie przeroslo!! dodam co zauwazylem niepokojacego tak przy 3tys obrotow i okolo 4 dostaje jakis dziwnych wibracji ktore czuc na pedale gazu niebylo ich kiedys i niewiazalem tego z pompami ale teraz juz sie nad tym zastanawiam... niesa to duze wibracje ale niebylo ich kiedys wiec moze to jest przyczyna padania tych pomp ale skad sie wziely???? PPOOOMOOCY BO GO SPALE!!!
nie sugeruj się że do tej pory nic nie było weź prubkę paliwa i podeślij do ekspertyzy
zmień odrazu smok w baku i zobacz czy jest szczelny.
Zakładam że nie jeździsz na końcówce paliwa całyczas bo to też jest zabujcze dla pomp wtryskowych ale to ewidętnie jest wina paliwa.
u mnie wokolicy z stacji z patronatem konkretnego koncernu to właśnie rolen i schell mają najgorsze paliwa albo ich właściciele poprawiają recepturę paliwa bo nie możliwe żeby bez przyczyny padło tyle pomp wtryskowych i to właśnie przez ukręcenie elementów napędowych.
opisz może z grubsza jeszcze sposób eksploatacji.
a najlepiej to wylej syf całkowicie z baku i go wypłukaj kilkakrotnie i zalej porządnym paliwem.
Ja polecam BP ultimate bo po pierwsze nigdy mnie przykra niespodzianka nie spotkała a po za tym zalewanielepszego paliwa mi się kalkuluje bo mi auto mniej spala.
[ Dodano: 14 Mar 2009 21:11 ]
a co do wibracji na pedale gazu to prawdopodobnie poluzowała ci się śrbuba mocująca pompę pod króćcami przewodów wtryskowych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości