Czujnik w dolnej rurze dolotu - prosze o pomoc.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Roggi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn paź 30, 2006 20:15
Lokalizacja: Kleosin
Kontakt:

Czujnik w dolnej rurze dolotu - prosze o pomoc.

Post autor: Roggi » czw mar 12, 2009 13:32

[img][img]http://img49.imageshack.us/img49/1986/dsc00043.jpg[/img][/img]

Jakis rok temu rozebralem calkowicie caly uklad dolotowy zeby wyczyscic go z oleju i nastpenego dnia po skreceniu golf oslab mi,a przy nizszych temperaturach zaczal sie wydobywac spod maski gwizd,tym wiekszy im wieksza predkosc i zawsze w okolicach 1800 obr/min.
Na kroćcu tego czujnika jest gumowa uszczelka w ksztalcie kola.Bez niej czujnik wchodzi do konca i idealnie wpasowuje sie w ten wyciesty w obudowie o ksztalcie malego kwadratu zatrzask.Z uszczelka calosc jest jedynie dopchnieta do tej rury i buja sie w tym gniezdzie.Ostatnio mocniej troche docisnalem ten czujnik i gwizd ustal,a przynajmniej stal sie mniej slyszalny.
Nie pamietam jak to bylo fabrycznie zalozone,ale jak na moj gust rowniez z uszcelka czujnik powinien idealnie wpasowywac sie w to gniazdo i zatrzask,a tak nie jest i byc moze wlasnie tedy spierd... mi powietrze.
Moglby to ktos sprawdzic u siebie,ewentualnie ktos moze juz sie z tym borykal...



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw mar 12, 2009 14:58

Kolego jest to czujnik temperatury powietrza zasysanego.Ten oring musi być założony,bo ma za zadanie uszczelniać gniazdo czujnika.Powietrze w serii jest tam spręzone do wartości prawie 1 bar.

[ Dodano: 12 Mar 2009 14:15 ]
Tak to wygląda u mnie.

Obrazek


AFN 165,5@380,8

Roggi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn paź 30, 2006 20:15
Lokalizacja: Kleosin
Kontakt:

Post autor: Roggi » czw mar 12, 2009 16:01

Co do tego akurat nie mam watpliwosci.
Chodzi mi o sposob wetkniecia tego czujnika z oringiem w gniazdo.Za cholere nie idzie tego wetknac w ten "zatrzask" w plastikowej obudowie,ktory jest umieszczony od dolnej strony gniazda.Przyjdzie sie chyba zalozyc jakas gumke :grin: na ten czujnik i zobaczyc czy powietrze tamtedy rzeczywiscie spierdziela.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw mar 12, 2009 23:01

Na czujniku jest oring.Musi wejść w gniazdo.Nie ma innej możliwości.Chyba,że gniazdo jest uszkodzone.


AFN 165,5@380,8

arwam

Post autor: arwam » czw mar 12, 2009 23:58

najpierw włóż oring w gniadzo a dopiero potem czujnik



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości