[img][img]http://img49.imageshack.us/img49/1986/dsc00043.jpg[/img][/img]
Jakis rok temu rozebralem calkowicie caly uklad dolotowy zeby wyczyscic go z oleju i nastpenego dnia po skreceniu golf oslab mi,a przy nizszych temperaturach zaczal sie wydobywac spod maski gwizd,tym wiekszy im wieksza predkosc i zawsze w okolicach 1800 obr/min.
Na kroćcu tego czujnika jest gumowa uszczelka w ksztalcie kola.Bez niej czujnik wchodzi do konca i idealnie wpasowuje sie w ten wyciesty w obudowie o ksztalcie malego kwadratu zatrzask.Z uszczelka calosc jest jedynie dopchnieta do tej rury i buja sie w tym gniezdzie.Ostatnio mocniej troche docisnalem ten czujnik i gwizd ustal,a przynajmniej stal sie mniej slyszalny.
Nie pamietam jak to bylo fabrycznie zalozone,ale jak na moj gust rowniez z uszcelka czujnik powinien idealnie wpasowywac sie w to gniazdo i zatrzask,a tak nie jest i byc moze wlasnie tedy spierd... mi powietrze.
Moglby to ktos sprawdzic u siebie,ewentualnie ktos moze juz sie z tym borykal...
Czujnik w dolnej rurze dolotu - prosze o pomoc.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Co do tego akurat nie mam watpliwosci.
Chodzi mi o sposob wetkniecia tego czujnika z oringiem w gniazdo.Za cholere nie idzie tego wetknac w ten "zatrzask" w plastikowej obudowie,ktory jest umieszczony od dolnej strony gniazda.Przyjdzie sie chyba zalozyc jakas gumke
na ten czujnik i zobaczyc czy powietrze tamtedy rzeczywiscie spierdziela.
Chodzi mi o sposob wetkniecia tego czujnika z oringiem w gniazdo.Za cholere nie idzie tego wetknac w ten "zatrzask" w plastikowej obudowie,ktory jest umieszczony od dolnej strony gniazda.Przyjdzie sie chyba zalozyc jakas gumke

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości