Wtryski zamiana na 216 i z powrotem na oryginał

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Wtryski zamiana na 216 i z powrotem na oryginał

Post autor: neox » czw mar 12, 2009 21:35

Wymieniłem końcówki wtrysków w golfie iv alh na 216. Przejechałem jakieś 3000km . Czy można teraz z powrotem założyć stare końcówki ? Bardzo proszę o odpowiedź. Nie pytajcie dlaczego chcę tylko wiedzieć czy da się to zrobić bezinwazyjnie i czy jest ważna kolejność gdzie która koncówka była. Oczywiście wszystko ustawiane u pompiarza.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw mar 12, 2009 21:38

kolejność jest nieważna, ważne żeby sterujący był na swoim miejscu. a dlaczego chcesz powrócić do ori?



neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » czw mar 12, 2009 21:49

..... autorytet ........ z krakowa który czipował mi auto twierdzi że lepiej powrocić do ory i je zregenerować , powiedział również że muszę je oddać do specjalisty aby wiedzieć która końcówka była na którym wtrysku. Wypowiedzcie się na ten temat bo to są jakieś jaja.

Podobno wystarczy korekta programu.


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw mar 12, 2009 21:52

zmień specjaliste
polecam http://www.dynosoft.pl/
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 21:53 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw mar 12, 2009 22:03

Np. 216tki w 1Z na oryginalnej turbinie to przerost formy nad trescia. Sam tak zaczalem ale co z tego, ze dac koksu moge wiecej skoro turbina jest malo wydajna, pompa wtryskowa pomimo ze 10tka nie jest tak wydajna jak z AFNa.
W ALH po zmianie wtryskiwaczy mozna znacznie odetkac ten silnik bo sam setup 216+program daje wyniki od 140-150KM, co na oryginalnych wtryskiwaczach jest nie do osiagniecia.
Jak chciales osiagnac 110-120KM to mozesz robic to na oryginalnych wtryskiwaczach


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw mar 12, 2009 22:06

bradley pisze:Np. 216tki w 1Z na oryginalnej turbinie to przerost formy nad trescia.
ciekawe rzeczy opowiadasz, u mnie jest ladnie na takim setupie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw mar 12, 2009 22:21

Adamm, nie mowie ze jest zle, ale to co obecnie mam moglbym spokojnie osiagnac na wtryskach z ASV`a, na wiecej nie pozwala turbina i pompa (ale bardziej turbina;) )


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw mar 12, 2009 22:26

bradley pisze:Adamm, nie mowie ze jest zle, ale to co obecnie mam moglbym spokojnie osiagnac na wtryskach z ASV`a, na wiecej nie pozwala turbina i pompa (ale bardziej turbina;) )
Zazwyczaj wszyskie ASV czy AFN maja juz ponad 200tys na blacie...takie wtryski leja mniej lub bardziej. Na nowo zlozone 216 dadza wiecej KM przy mniejszej ilosci dymu nawet w takim 1Z. Wiec warto...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw mar 12, 2009 22:33

Akurat mowilem o nowych koncowkach i regulowanych. Takze ta moc ktora mam obecnie moglbym miec na koncowkach z ASV, a ze mam u siebie nowe koncowki 216tki to przeciez nie bede mowil, ze sa zle. Tylko poki nie zmieni sie turbiny, ktora jest waskim gardlem to takie koncowki sa jednak przerostem formy nad trescia.
Przeciez nikt kto mierzy powiedzmy w 130KM z 90tki nie wsadzi koncowek 260tek race :lol: Ale to tylko moja opinia ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw mar 12, 2009 22:50

bradley pisze:Przeciez nikt kto mierzy powiedzmy w 130KM z 90tki
Adamm tak ma



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw mar 12, 2009 22:51

bradley, nie wiem co masz ale ja na ASV nie mialem tego co na 216 a wciaz mam seryjne turbo :P

na ASV mialem 125KM a na 216 137KM - wiec jest roznica a seryjne turbo daje rade i nie ono tu ogranicza za bardzo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » pt mar 13, 2009 00:15

..... autorytet ........ z krakowa który czipował mi auto twierdzi że lepiej powrocić do ory i je zregenerować
a moge wiedziec kto to taki ??


Obrazek

neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » pt mar 13, 2009 14:23

Wybieram się do katowic w poniedziałek na chipsa. Do DigiTech mają przedstawicielstwo MastersTuning. Myśle o 135-140km i 330 NM momentu.

Mam nowiutkie sprzęgło od asv i dwumasę także myślę że spokojnie da radę. Turbinka nowa lecz standard. Zależy mi żeby tez nie dymił bo teraz puszcza bąki. Zchamowałem go i ma 121KM i 287NM.



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » pt mar 13, 2009 17:23

neox, jak juz jedziesz do katowic to bym jechał do Dynosoftu to jest naprawde godna polecenia firma. ewentualnie możemy podjechac do TTC :)


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości