Obroty biegu jałowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Obroty biegu jałowego

Post autor: WRiTTeR » śr mar 11, 2009 00:49

witam, szukajka nie znalazła nic na ten temat wiec pisze

mam taki problem dzis mialem naprawiana pompe -> uszczelnianą bo sie pociła nic wielkiego nie byla nawet rozbierana bo ciekło przez oring przy czpieniu na koło zębate

problem taki ze teraz przy odpaleniu auta obroty są na 900 po ok minucie jak pochodzi solnik, stopniowo wzrastają do 1200! i na tym poziomie zostaja. auto lata na wolnych bez dodawania gazu czy włączania jakichś odbiornikow typu światła radio itp

w jezdzie jest to samo odpale i ruszam zatrzymam sie za jakis czas obroty na 1200

przed robieniem pompy bylo podobnie ale byly w granicach 1000. pisalem kiedys na forum i wiekszosc uznala to za normalne ale przy 1200 wkurza to cholernie bo motor szybko lata...


jak to wyregulowac? zeby nie bylo tak ze zmiejsze na 1000 a przy odpaleniu bedzie 700 i bedzie skakał jak żaba...

z góry dzięki za podpowiedzi :pub:


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr mar 11, 2009 00:53

vag wykazal jakies nieprawidlowosci? ciekawy objaw!



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr mar 11, 2009 00:54

antojuja pisze:vag wykazal jakies nieprawidlowosci? ciekawy objaw!
vag w aaz :chytry:



Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » śr mar 11, 2009 00:56

PinkFloyd pisze:vag w aaz
:helm:

to ja tylko dodam ze silnik AAZ pompa z grzybkiem, przyspieszacz ręczny


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr mar 11, 2009 00:58

Wiadomo, ze na zimno obroty sa 900 bo altek jest obciazany przez dogrzewajace swiece a w AAZ jezeli nie ma klimy to pompa w czasie obciazenia nie podnosi obrotów. Swiece w tym modelu grzeja przez 2,5 min lub do temp. silnika 64st w zaleznosci co bedzie szybciej. Potem sie wyłączaja i podnosza sie obroty bo obciazenie altka spada. Maksymalnie powinny sie podniesz o ok 100 obr jezeli wiecej to jest zła korelacja miedzy wydatkiem szczatkowym a regulatorm kata wtrysku ( obrotów biegu jałowego ). jezeli bedziesz krecił samym regulatorem to na ciepło beda ok ale na zimno beda bardzo niskie. Kiedys pisałem jak to wyregulowac.



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr mar 11, 2009 01:00

nie doczytalem przepraszam :blush:



Awatar użytkownika
Ree
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 18, 2008 10:36
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Ree » śr mar 11, 2009 10:58

To ja się może podepnę, bo ostatnio obroty na nagrzanym silniku też zaczęły wariować... Jeszcze 2 tygodnie temu 800 jak przymurowane na jałowym, a teraz non stop 900 i huśtawka.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości