audi a3 pompowtrysk 130km ustawic wyprzedzenie wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

audi a3 pompowtrysk 130km ustawic wyprzedzenie wtrysku

Post autor: JABcok20 » wt mar 10, 2009 17:05

witam. silnik chodzi dość głośno i twardo i samochód przyśpiesza raczej średnio.
wyprzedzenie wtrysku odczytane jako 7,14 przy 882rpm
wydatek wtrysku dla 1 i 4 cylindra pokazuje 0g/cykl a na 2 i 3 pokazuje 847ug/cykl i 211ug/cykl.

gdzie szukac przyczyny takiej pracy silnika?



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » wt mar 10, 2009 23:29

ustaw dobrze rozrzad bo wyprzedzenie 7,14 to troche za hoho,w PDku powinno byc jak najblizej 0,0 i dopiero sprawdz pompki



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt mar 10, 2009 23:32

gdy przestawialem kolo rozrządu to wartość w procentach sie zmieniała z 0,0 stopni do np. o,94 sopni. ale ostatecznie ustawiłm na 0,0 stopnia. więc myśle że wtrysk jest chyba raczej ok ustawiony

[ Dodano: Wto Mar 10, 2009 22:34 ]
samochód twardo i slabo wchodzi z wolnych obrotów na wyzsze. chodzi jakos za glosno. w porównaniu do octavi 110km wypada dużo gorzej...

[ Dodano: Wto Mar 10, 2009 22:35 ]
a może przeplywomierz padł? ale omputer nie pokazał nic z nim zwiazane?



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » wt mar 10, 2009 23:40

na jakim kompem go diagnozowales?

[ Dodano: 10 Mar 2009 22:42 ]
przeplywka moze sie zesrac i nie zawsze wywali blad zdiagnozuj auto wagiem i moze cos wyjdzie



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt mar 10, 2009 23:49

diagnozowałem cdif/2 vagiem sie wogóle nie połączyłem.?
samochod już oddałem kumplowie ale ciągle mi chodzi po głowie co to może być???

wymieniłem filtr powietrza ale samochód nadal jakby nie dostaje powietrza powyżej 4,5 tys obrotów tzn. zamula go lekko?



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » śr mar 11, 2009 00:04

CDIF2 to taki uniwersalny kompek prawie do wszystkich aut dysponuje tylko cztero kanalowym oscyloskopem i dopuki nie zacznie ci migac kontrolka swiec zarowych to za duzo ci nie powie podlacz pod vaga i zrob logi dynamiczne
ale po 4,5 tys obr to nie oczekuj za wiele bo to chyba norma



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » śr mar 11, 2009 09:15

Dokładnie kolego powyżej 4500 obr/min u mnie (PD 115km) już się nic nie dzieje. Najlepiej zrób jak radzi kolega wyżej. Podepnij się VAG'em (chyba, że to niemożliwe bo tak wywnioskowałem z tego co napisałeś) zobacz czy przepływka nie tnie dawki oraz czy turbina pompuje tyle co powinna. Bawiłem się ostatnio "CDIFEM" i powiem, że jest ok ale właśnie do wszystkich aut tylko nie do VAG (tu bez VAGA nie podołasz :D).

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 270 gości