1Z Czasem szarpnie podczas przyśpieszania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tommy-cichy
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
- Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 12:49
- Lokalizacja: zgorzelec
a sprawdzaliscie wtyczke czujnika obrotów silnika g28?
u mnie własnie na tej wtyczce cos nie łączyło. odłączyłem ją, psiknąlem preparatem do izolacji, włożyłem z powrotem i do dzisiaj mam spokój
moze gdzies tam styk nie łączy i chwilowo nie ma sygnału od tego czujnika przez co pojawia sie takie szarpanie.
ta wtyczka znajduje sie pod wtyczką od wtrysku sterującego.
pozdrawiam
u mnie własnie na tej wtyczce cos nie łączyło. odłączyłem ją, psiknąlem preparatem do izolacji, włożyłem z powrotem i do dzisiaj mam spokój
moze gdzies tam styk nie łączy i chwilowo nie ma sygnału od tego czujnika przez co pojawia sie takie szarpanie.
ta wtyczka znajduje sie pod wtyczką od wtrysku sterującego.
pozdrawiam
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
RE
U mnie się uspokoiło - widocznie zatankowane paliwo miało słabsze parametry, albo coś w tym stylu. Filtr wymienię w poniedziałek bo z moich inforamcji wynika, że przejachałem na nim już ok. 40tys.km.
Od dwuch dni jeżdżę i nic się nie dzieje - auto wykazuje 0 błędów i ma się OK. Co do wtrysku sterującego to faktycznie objaw jest identyczny, sam już to kiedyś przerabiałem - ale pamięć mnie zawiodła Jeżel ipo wymianie filtra będzie takie coś miało miejsce to zaczynam od sprawdzenia wtrysku sterującego po raz kolejny.
2500obr. -> stuk/puk we wtryska i zobaczymy co się dzieje ale jak narazie nic nie grzebię i śmigam dalej bo cicho-sza
Ale jeżeli komuś tak odcina paliwo na wyższych obrotach to faktycznie polecam sprawdzić czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtysku (od lewej strony stojąc przodem do auta).
Pozdroooo
Od dwuch dni jeżdżę i nic się nie dzieje - auto wykazuje 0 błędów i ma się OK. Co do wtrysku sterującego to faktycznie objaw jest identyczny, sam już to kiedyś przerabiałem - ale pamięć mnie zawiodła Jeżel ipo wymianie filtra będzie takie coś miało miejsce to zaczynam od sprawdzenia wtrysku sterującego po raz kolejny.
2500obr. -> stuk/puk we wtryska i zobaczymy co się dzieje ale jak narazie nic nie grzebię i śmigam dalej bo cicho-sza
Ale jeżeli komuś tak odcina paliwo na wyższych obrotach to faktycznie polecam sprawdzić czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtysku (od lewej strony stojąc przodem do auta).
Pozdroooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Witam,
Pozwolicie, że podczepię się pod temat. Moje objawy są podobne, szarpie jakby zabrakło na ułamek sekundy paliwa. Podejrzewałem katalizator, co spowodowało, że pozbyłem się „dziada” przez ok. 2 tysiące km było ok. i teraz ponownie zaczyna szarpać. Plus wycięcia kata to taki, że mogę rozwijać V max ponad 180 km/h przed wycięciem V max 160km/h.
Przebieg mojego Golika z 94 roku to 350tyś.
Nastawnik miałem robiony rok temu, więc go nie podejrzewam, filtr paliwa wymieniałem ok. 20 tyś km temu.
Zauważyłem, że podczas szarpania jak wcisnę sprzęgło zrobię redukcje i pedał max to przestaje.
Szarpanie występuje różnie czasem nawet przez 1000km jest spokój.
Wszystko wymieniane na czas, paliwo tylko z dobrych CPN-ów.
Jutro wymienię filtr paliwa, ale podejrzewam, że nic to nie da!
Wtrysk sterujący sprawdzałem przez stukanie wyszło ok.
Może ktoś z trójmiasta zrobi badanie dynamiczne vagiem mojemu maleństwu?
Pozwolicie, że podczepię się pod temat. Moje objawy są podobne, szarpie jakby zabrakło na ułamek sekundy paliwa. Podejrzewałem katalizator, co spowodowało, że pozbyłem się „dziada” przez ok. 2 tysiące km było ok. i teraz ponownie zaczyna szarpać. Plus wycięcia kata to taki, że mogę rozwijać V max ponad 180 km/h przed wycięciem V max 160km/h.
Przebieg mojego Golika z 94 roku to 350tyś.
Nastawnik miałem robiony rok temu, więc go nie podejrzewam, filtr paliwa wymieniałem ok. 20 tyś km temu.
Zauważyłem, że podczas szarpania jak wcisnę sprzęgło zrobię redukcje i pedał max to przestaje.
Szarpanie występuje różnie czasem nawet przez 1000km jest spokój.
Wszystko wymieniane na czas, paliwo tylko z dobrych CPN-ów.
Jutro wymienię filtr paliwa, ale podejrzewam, że nic to nie da!
Wtrysk sterujący sprawdzałem przez stukanie wyszło ok.
Może ktoś z trójmiasta zrobi badanie dynamiczne vagiem mojemu maleństwu?
Miałem podobne objawy, do tego dochodziła od czasu do czasu głośniejsza, metaliczna praca silnika, pojechałem do kumpla sprawdził mi na kompie, okazało się że kąty wtrysków poprzestawiane. Wymienił mi jakiś zawór sterujący wtryskami i śmiga aż miło pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt cze 06, 2008 12:09 przez AgoNy, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.serwisdiesla.pl]Diagnostyka i regulacja DIESLA, naprawa pomp wtryskowych, wtryskiwaczy RZESZÓW[/url]
- tommy-cichy
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
- Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
- Kontakt:
- tommy-cichy
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
- Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
- Kontakt:
Corvax a mógłbyś napisać w któej grupie i jak moge sprawdzić nastawnik?mam vaga i napewno sobie z tym poradze jak pomożesz.A jeśli sie kończy rzeczywiście to da rade go wyczyścić czy jakoś samemu zregenerować?Dziwi mnie tylko to że te szarpnięcia pojawiają sie rzadko czaem wogóle a jak sie pojawią to szczególnie na długim odcinku i na autostradzie.
U kumpla w Golfie MK3 1.9 TDi 1Z tez szarpało przy przyspieszaniu.Wyczyściliśmy nastawnik pompy wtryskowej(według foto porady z forum) i autko jak nowe ,śmiga do tej pory ,szarpanie zniknęło.Może u was też pomoże.
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;
Opcja szukaj ,wystarczy wpisać "nastawnik pompy"tomek_21x pisze:gdzie jest nastawnik i jak go wyczysciles ?
Nastawnik jest u góry pompy wtryskowej.
Poza tym w Golf V jest na pompo wtryskiwaczach a więc niema ,ani pompy ,ani nastawnika.
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 39 gości