AHF dziwne zachowanie. Czyżby przepływomierz? Błąd 16485

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

AHF dziwne zachowanie. Czyżby przepływomierz? Błąd 16485

Post autor: uksz » wt mar 10, 2009 19:02

Witam,
mam taki problem ,mój Golfik kiedy wciskam "gaz do dechy" zachowuje się jakby coś go dławiło tak miej więcej do 3000 rmp ,a później dopiero budzi się do życia. Podłączyłem VAG'a i z czytałem błędy .Był jeden 16485.Zrobiłem tez loga na 3 biegu (widoczny poniżej). Okazuje się że na wolnych obrotach wartość w grupie 003 MAF (actual) to ok 480 mg/str natomiast przy obciążeniu następuje wzrost do nawet ponad 1300 mg/str. I właśnie kiedy wartość MAF (actual) przekracza 1100 mg/str następuje przeładowanie turbiny i samochód się dławi natomiast , kiedy wartość MAF (actual) spada do 900 mg/str i ciśnienie turbiny zbliża się do wymaganego Golfik odzyskuje siłę.Więc sprawdziłem zaworek N75 i wyczyściłem go według foto porady z forum,zamieniałem go tez od innego AHF'a,sprawdziłem sztanga kierownicy spalin w turbinie chodzi płynnie w pełnym zakresie,przepływomierz wyczyściłem nie pomogło, wiec został zamieniony na nowy pierburga i nic, nadal tak samo.Więc co jeszcze może być nie tak ?

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 21:42 przez uksz, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt mar 10, 2009 19:09

kierownice spalin zapieczone :helm:

wskaźnik poziomu paliwa działa poprawnie ??



Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Post autor: uksz » wt mar 10, 2009 19:15

Wskaźnik paliwa jest ok przynajmniej nic nie zauważyłem.A kierownica spalin chodzi skoro sztanga chodzi płynnie.
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 21:21 przez uksz, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pbohdanowicz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt sie 29, 2006 22:00
Lokalizacja: Milanówek

Golf AHF dziwne zachowanie.Czyżby przepływomierz?Błąd 16485

Post autor: pbohdanowicz » wt mar 10, 2009 19:23

Zrób nowe logi na 4 biegu i nie więcej niż 2 grupy naraz. I podaj błędy, które się po tej jeździe pojawią;)

[ Dodano: 10 Mar 2009 18:30 ]
Chyba 16845 a nie 16485 jak w tytule?

16845 P0461 Obwód czujnika poziomu paliwa – zakres / działanie B



Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: Golf AHF dziwne zachowanie.Czyżby przepływomierz?Błąd 16

Post autor: uksz » wt mar 10, 2009 21:19

pbohdanowicz pisze:Zrób nowe logi na 4 biegu i nie więcej niż 2 grupy naraz. I podaj błędy, które się po tej jeździe pojawią;)

[ Dodano: 10 Mar 2009 18:30 ]
Chyba 16845 a nie 16485 jak w tytule?

16845 P0461 Obwód czujnika poziomu paliwa – zakres / działanie B
Log 4 bieg grupa 003 i 011.

Obrazek


Kolego wykazuje błąd 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
i taki właśnie się pojawił po zrobieniu tego loga.

[ Dodano: Sro Mar 18, 2009 17:36 ]
Przepraszam koledzy za wprowadzenie w błąd i dziękuje za pomoc.Okazało się że wężyk idący od zaworka N75 do turbiny był przetarty i sztanga nie chodziła do końca. Brakowało jej jakieś 3 mm ,rozruszałem Vag'iem i na razie jest Ok. :okej:


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 206 gości