Jak moze byc gorsze zapalanie na tak wyprzedzonym kącie?bradley pisze:z powodu gorszego zapalania na zimnym silniku?
Zapala idealnie na zimnym. Tutaj chodzi o dalsza eksploatacje silnika i wpływ takiego wyprzedzenia.
[ Dodano: Sob Lut 28, 2009 11:42 ]
Sprawdzali w Boschu zegarem - czyli na wylaczonym silniku. A ja sobie TDITiming - na włączonym.damcio151 pisze:no chyba, ze sprawdzali kąt na silniku wyłączonym
[ Dodano: Pią Mar 06, 2009 09:12 ]
No i ustawiłem kąt wtrysku w AFN. Musze przyznać, że bardzo czułe są te wartości. Wystarczy mi nimalnie poruszyć pompą a w TDITiming skacze o 10. Ale mimo wszystko udało mi się tak ustawić, że waha się mniej więcej od 49-51, wiec idealnie:)bradley pisze:Jak mialem wartosci 18-20 to przy temperaturach rzedu -5, 0C musialem odpalac na 2-3razy
Zapala od razu lepiej na zimnym i już tak nie dymi w trakcie ostrego przyśpieszania.
Pozdrawiam
Wojtek