Drgania na biegu jałowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DRIV3R
.::poMOCY w TDI::.
.::poMOCY w TDI::.
Posty: 30
Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:17
Lokalizacja: jesteś?

Drgania na biegu jałowym

Post autor: DRIV3R » ndz paź 14, 2007 13:45

Mam następujący problem. Podczas hamowania na biegu jałowym w niskich szybkościach tj. poniżej 30 km/h występują drgania całą budą auta i trwają aż do zatrzymania oraz kilka sekund po zatrzymaniu. Odpada więc zużyte zawieszenie, klocki, tarcze. Odczuwalne wibracje pochodzą najprawdopodobniej od silnika. Czytałem o podobnych problemach w MK4 na forum, jednak nie znalazłem precyzyjnej odpowiedzi. Dodam tylko, że jest to wersja 90 KM z 1998 roku i przebiegiem 182 tys. km.
Ostatnio zmieniony ndz paź 14, 2007 13:52 przez DRIV3R, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pioan1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
Lokalizacja: Cer-ica zach-pom

Post autor: pioan1 » ndz paź 14, 2007 13:49

Jak przy wciśniętym pedale sprzęgła ci się to dzieje to wina koła dwu masowego


[img]http://images21.fotosik.pl/165/efbfbb2cd9e2731c.jpg[/img]

Awatar użytkownika
DRIV3R
.::poMOCY w TDI::.
.::poMOCY w TDI::.
Posty: 30
Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:17
Lokalizacja: jesteś?

Post autor: DRIV3R » ndz paź 14, 2007 14:36

Drgania występują zarówno ze wciśniętym sprzęgłem jak i bez.
Zapomniałem jeszcze dodać, że na postoju po naciśnięciu pedału gazu drgania ustają, lecz po powrocie na wolne obroty znowu występują przez kilka sekund.
Ostatnio zmieniony ndz paź 14, 2007 14:38 przez DRIV3R, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » pn paź 15, 2007 07:42

DRIV3R,
miałem mk4 z tego samego roku i też z 90km silnikiem
objaw był identyczny i to nie zależnie od wciśnięcia sprzęgła - niestety pada dwómasówka - z moim przypadku długo jeździłem
tylko że u mnie drgania ustawały po zatrzymaniu a przeczytałem gdzieś na forum że jak drga też na postoju to czas na wymianę ale użyj jeszcze szukajki bo na ten temat jest naprawdę multum informacji


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Awatar użytkownika
yosef99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 00:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: yosef99 » pn paź 15, 2007 16:22

no ale podobno pierwsze golf IV TDI nie miały koła dwumasowego.... tylko jednomasowe... to jak to jest wkońcu? :chytry:



Awatar użytkownika
DRIV3R
.::poMOCY w TDI::.
.::poMOCY w TDI::.
Posty: 30
Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:17
Lokalizacja: jesteś?

Post autor: DRIV3R » pn paź 15, 2007 17:18

Dodam tylko, że numery silnika zaczynają się od liter ALH. Nie wiem jakie rozwiązanie konstrukcyjne zastosowano w tym modelu, więc proszę o podpowiedź fachowców.



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » pn paź 15, 2007 20:03

poducha ???


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
rurek007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw cze 28, 2007 23:54
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: rurek007 » ndz paź 21, 2007 17:00

mam to samo ale tylko do momentu zatrzymania i komputer nie wykazuje błędu... :wazup:
Ostatnio zmieniony pn paź 22, 2007 01:41 przez rurek007, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » ndz paź 21, 2007 18:16

inspire pisze:poducha ???
Dokładnie ,przebieg masz już niemały..poduszki może dają znaki zużycia.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

kaiserman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 01, 2007 01:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kaiserman » pn paź 22, 2007 21:07

pioan1 pisze:Jak przy wciśniętym pedale sprzęgła ci się to dzieje to wina koła dwu masowego
Witam
A mi to się dzieje tylko na zimnym silniku i na luzie i tylko na zimnym silniku i jak wcisnę sprzęgło już tego niema i silnik chodzi idealnie i nie wiem co to może być, może za mała dawka paliwa jest? I dzieje mi to się przeważnie wieczorem i rzadko tak 3 razy na tydzień.
I jeszcze jedno nie wiem czy to normalne ale przy temp 4 stopnie nagrzewa mi się 12 minut autko jadąc z punktu a do punkt b do temperatury 90 stopni.
Czy to mozę być dwumas?


A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053

danek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lis 01, 2006 11:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: danek88 » czw paź 25, 2007 15:40

Ja mam dokładnie takie same objawy jak DRIV3R. Dziwne jest to, że przy włączonej klimie drgania ustają.



allman1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:35
Lokalizacja: Wlkp
Kontakt:

Post autor: allman1 » wt mar 10, 2009 00:44

Przy silniku 110KM AHF mam te same objawy. Po zatrzymaniu się drania znikają. Wciśnięcie sprzęgła nie ma znaczenia. Może ktoś powróży?


Z miłosci do samochodu...

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » wt mar 10, 2009 11:56

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140155 odsylam do tego tematu zwlaszcz ostatnie strony moga cos pomoc, mam tak samo, wychodzi ze te drgawki maja dwie przyczyny jedna to dwumas (mnie to nie tyczy) i druga to sterowanie dawka paliwa



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 210 gości