Sprzeglo w AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sargon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob cze 28, 2008 20:53
Lokalizacja: Żory

Sprzeglo w AFN

Post autor: sargon » pn mar 09, 2009 20:25

Witam!
W moim VW konczy sie sprzeglo i wymiana jest nieunikniona. Przejrzalem forum i z tego co wyczytalem to jest na 100% dwumas.
Sam sie na pewno za to nie zabiore wiec pojezdzilem po okolicznych mechanikach a ci z kolei mowili mi ze na 100% jest zwykle...
Znalazlem sprzeglo dwumasowe za jakies 1500 zl a oni mowili mi ze material do mojego spokojnie za 500 zl mi zalatwia.
Wiec pytanko jak to w koncu jest? Roznica jakby sie nie patrzec duza (cena)
Na pewno niejeden posiadacz AFNa wymienial juz sprzeglo i prosilbym o sprostowanie tego...

Z gory dziekuje
Pozdrawiam!!


szczesliwy posiadacz VARIA(N)TA :)

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn mar 09, 2009 20:43

dwumas jest



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pn mar 09, 2009 20:53

A kolega cale sprzęgło będzie wymieniał z kołem zamachowym??? Dwumasowe jest koło zamachowe!!!! :satan: AFN takie posiada. Niech kolega znajdzie tarcze sprzęgłową do AFN , sprawdzi jak się ma docisk, jeśli potrzeba to zregenerować, albo zapodać nowy i łożysko wyciskowe nowe. I będzie ok- po warunkiem że koło zamachowe (dwumasowe w tym przypadku) ma się dobrze :bigok:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pn mar 09, 2009 21:05

Regeneracja koła dwu masowego do każdego typu.

tel;513-148-109 , 509-273-839
http://moto.allegro.pl/my_page.php?uid=4418032



Awatar użytkownika
manek271
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: czw paź 19, 2006 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: manek271 » pn mar 09, 2009 21:28

sargon pisze:Witam!
W moim VW konczy sie sprzeglo i wymiana jest nieunikniona. Przejrzalem forum i z tego co wyczytalem to jest na 100% dwumas.
Sam sie na pewno za to nie zabiore wiec pojezdzilem po okolicznych mechanikach a ci z kolei mowili mi ze na 100% jest zwykle...
Znalazlem sprzeglo dwumasowe za jakies 1500 zl a oni mowili mi ze material do mojego spokojnie za 500 zl mi zalatwia.
Wiec pytanko jak to w koncu jest? Roznica jakby sie nie patrzec duza (cena)
Na pewno niejeden posiadacz AFNa wymienial juz sprzeglo i prosilbym o sprostowanie tego...

Z gory dziekuje
Pozdrawiam!!
wiec tak,robilem u siebie sprzegielko wiec widzialem ze napewno jest dwumasowe,wiec kupujesz zestaw (docisk + tarcza ) i wymieniasz jesli oczywiscie dwumas jest caly,jesli nie to polecam inne rozwiazanie niz regeneracja kola dwumasowego mianowiie zmiana na jednomasowe sprzegielko kupujesz kolo zamachowe od silnika 1.9 tdi o oznaczeniu 1Z (jakies 100-150 zl) do tego tarcze i docisk od golfa vr6 (nie orientuje sie w cenie takiego zestawu) i masz super sprzegielko ,ostatnio na gieldzie ktos sprzedawal taki zestawik ,wydaje mi sie ze to najtansze rozwiazanie, a ty zrobisz jak uwazasz ,powodzenia pozdrawiam :grin: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203389 tu mozesz troszke o tym poczytac :grin:


CHCESZ ZOBACZYC MOJE AUTO??? KLIK W BANEREK
Obrazek

Awatar użytkownika
sargon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob cze 28, 2008 20:53
Lokalizacja: Żory

Post autor: sargon » pn mar 09, 2009 22:05

italiano_83 pisze:A kolega cale sprzęgło będzie wymieniał z kołem zamachowym??? Dwumasowe jest koło zamachowe!!!! :satan: AFN takie posiada. Niech kolega znajdzie tarcze sprzęgłową do AFN , sprawdzi jak się ma docisk, jeśli potrzeba to zregenerować, albo zapodać nowy i łożysko wyciskowe nowe. I będzie ok- po warunkiem że koło zamachowe (dwumasowe w tym przypadku) ma się dobrze :bigok:
hmm...a powiedz mi kolego jak sprawdzic w jakim stanie jest kolo zamachowe?

poki co sklaniam sie do przerobki na jednomasowe sprzeglo...


szczesliwy posiadacz VARIA(N)TA :)

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pn mar 09, 2009 22:25

sargon, a tego to ja nie wiem :twisted: Może któryś z zacnych kolegów będzie miał wiedzę na ten temat :grin: Przykro mi, że nie potrafię pomóc :prayer: :prayer: :prayer:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn mar 09, 2009 22:27

sargon pisze:poki co sklaniam sie do przerobki na jednomasowe sprzeglo...
Trafna decyzja...


AFN 165,5@380,8

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn mar 09, 2009 23:10

sagon pisze:sargon napisał/a:
poki co sklaniam sie do przerobki na jednomasowe sprzeglo...

Trafna decyzja...
moze i trafna ale licz sie z tym ze moze Ci rozrusznik nie spasować...



Awatar użytkownika
sargon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob cze 28, 2008 20:53
Lokalizacja: Żory

Post autor: sargon » pn mar 09, 2009 23:28

moze? tzn co masz na mysli? w jednomasowych jest inny niz w dwumasowych? czy poprostu moze byc inny?

wybaczcie jesli zadaje glupie pytania ale nie bardzo sie znam a chcialbym wiedziec na co sie pisze ;)


szczesliwy posiadacz VARIA(N)TA :)

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt mar 10, 2009 00:04

sargon, tutaj mozesz sie dokształcić trochę: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... za+g60+vr6



Awatar użytkownika
manek271
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: czw paź 19, 2006 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: manek271 » wt mar 10, 2009 18:45

hmm...a powiedz mi kolego jak sprawdzic w jakim stanie jest kolo zamachowe?
Z tego co sie orientuje to ruszasz kolem zamachowym w prawo i lewo i sprawdzasz ile ma luzu,luz obiczasz na ilosc zebow :grin: ale to jest metoda zaslyszana od kolegi ktory mowil ze max luz to 5 zebow,ale nie znalazlem potwierdzenia tej teorii na paperze zapisanej :grin: pozdrawiam :grin:
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 18:49 przez manek271, łącznie zmieniany 1 raz.


CHCESZ ZOBACZYC MOJE AUTO??? KLIK W BANEREK
Obrazek

paweloli007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 19:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: paweloli007 » wt mar 10, 2009 21:52

To jak jest z rozrusznikami w AFN... Czy pasuje rozrusznik od afn na koło od g60?? Tak czy nie czy zależy??:P no i następne czy tarcza z dociskiem od g60 przeniesie spokojnie 360Nm?? Czy wtedy tarcza musi być już od Vr??



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » wt mar 10, 2009 22:36

paweloli007, koło będzie od 1Z,tarcza i docisk od G60.Więc jeżeli kolo zamachowe od 1Z,to rozrusznik będzie pasował.
Inne rozruszniki występowały tylko w silnikach wzdłóżnych.


AFN 165,5@380,8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości