Sprzeglo w AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sprzeglo w AFN
Witam!
W moim VW konczy sie sprzeglo i wymiana jest nieunikniona. Przejrzalem forum i z tego co wyczytalem to jest na 100% dwumas.
Sam sie na pewno za to nie zabiore wiec pojezdzilem po okolicznych mechanikach a ci z kolei mowili mi ze na 100% jest zwykle...
Znalazlem sprzeglo dwumasowe za jakies 1500 zl a oni mowili mi ze material do mojego spokojnie za 500 zl mi zalatwia.
Wiec pytanko jak to w koncu jest? Roznica jakby sie nie patrzec duza (cena)
Na pewno niejeden posiadacz AFNa wymienial juz sprzeglo i prosilbym o sprostowanie tego...
Z gory dziekuje
Pozdrawiam!!
W moim VW konczy sie sprzeglo i wymiana jest nieunikniona. Przejrzalem forum i z tego co wyczytalem to jest na 100% dwumas.
Sam sie na pewno za to nie zabiore wiec pojezdzilem po okolicznych mechanikach a ci z kolei mowili mi ze na 100% jest zwykle...
Znalazlem sprzeglo dwumasowe za jakies 1500 zl a oni mowili mi ze material do mojego spokojnie za 500 zl mi zalatwia.
Wiec pytanko jak to w koncu jest? Roznica jakby sie nie patrzec duza (cena)
Na pewno niejeden posiadacz AFNa wymienial juz sprzeglo i prosilbym o sprostowanie tego...
Z gory dziekuje
Pozdrawiam!!
szczesliwy posiadacz VARIA(N)TA :)
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
A kolega cale sprzęgło będzie wymieniał z kołem zamachowym??? Dwumasowe jest koło zamachowe!!!! AFN takie posiada. Niech kolega znajdzie tarcze sprzęgłową do AFN , sprawdzi jak się ma docisk, jeśli potrzeba to zregenerować, albo zapodać nowy i łożysko wyciskowe nowe. I będzie ok- po warunkiem że koło zamachowe (dwumasowe w tym przypadku) ma się dobrze
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Regeneracja koła dwu masowego do każdego typu.
tel;513-148-109 , 509-273-839
http://moto.allegro.pl/my_page.php?uid=4418032
tel;513-148-109 , 509-273-839
http://moto.allegro.pl/my_page.php?uid=4418032
wiec tak,robilem u siebie sprzegielko wiec widzialem ze napewno jest dwumasowe,wiec kupujesz zestaw (docisk + tarcza ) i wymieniasz jesli oczywiscie dwumas jest caly,jesli nie to polecam inne rozwiazanie niz regeneracja kola dwumasowego mianowiie zmiana na jednomasowe sprzegielko kupujesz kolo zamachowe od silnika 1.9 tdi o oznaczeniu 1Z (jakies 100-150 zl) do tego tarcze i docisk od golfa vr6 (nie orientuje sie w cenie takiego zestawu) i masz super sprzegielko ,ostatnio na gieldzie ktos sprzedawal taki zestawik ,wydaje mi sie ze to najtansze rozwiazanie, a ty zrobisz jak uwazasz ,powodzenia pozdrawiam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203389 tu mozesz troszke o tym poczytacsargon pisze:Witam!
W moim VW konczy sie sprzeglo i wymiana jest nieunikniona. Przejrzalem forum i z tego co wyczytalem to jest na 100% dwumas.
Sam sie na pewno za to nie zabiore wiec pojezdzilem po okolicznych mechanikach a ci z kolei mowili mi ze na 100% jest zwykle...
Znalazlem sprzeglo dwumasowe za jakies 1500 zl a oni mowili mi ze material do mojego spokojnie za 500 zl mi zalatwia.
Wiec pytanko jak to w koncu jest? Roznica jakby sie nie patrzec duza (cena)
Na pewno niejeden posiadacz AFNa wymienial juz sprzeglo i prosilbym o sprostowanie tego...
Z gory dziekuje
Pozdrawiam!!
hmm...a powiedz mi kolego jak sprawdzic w jakim stanie jest kolo zamachowe?italiano_83 pisze:A kolega cale sprzęgło będzie wymieniał z kołem zamachowym??? Dwumasowe jest koło zamachowe!!!! AFN takie posiada. Niech kolega znajdzie tarcze sprzęgłową do AFN , sprawdzi jak się ma docisk, jeśli potrzeba to zregenerować, albo zapodać nowy i łożysko wyciskowe nowe. I będzie ok- po warunkiem że koło zamachowe (dwumasowe w tym przypadku) ma się dobrze
poki co sklaniam sie do przerobki na jednomasowe sprzeglo...
szczesliwy posiadacz VARIA(N)TA :)
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Z tego co sie orientuje to ruszasz kolem zamachowym w prawo i lewo i sprawdzasz ile ma luzu,luz obiczasz na ilosc zebow ale to jest metoda zaslyszana od kolegi ktory mowil ze max luz to 5 zebow,ale nie znalazlem potwierdzenia tej teorii na paperze zapisanej pozdrawiamhmm...a powiedz mi kolego jak sprawdzic w jakim stanie jest kolo zamachowe?
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 18:49 przez manek271, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 19:29
- Lokalizacja: Gdańsk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości