Jakie bedą skutki nie wymienienia napinacza....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Jakie bedą skutki nie wymienienia napinacza....

Post autor: skuchol » ndz mar 08, 2009 12:22

witam, ost bylem u mechanika robic rozrzad...i powiedzial ze nalezy tez wymienic napinac paska wielorowkowego...250zl...mam pytanie czy jest to rzecz ktora trzeba wymienic?? jakie beda skutki zaniechania tej czynnosci?? pozdro



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 08, 2009 13:02

Jeżeli był to dobry mechanik,a nie jakiś naciągacz,to miał widocznie podstawy do tego by tak stwierdzić.Zignorowanie tego doprowadzi do nieznośnego huczenia,a w konsekwencji może nawet zablokować się łożysko w tym napinaczu.



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » ndz mar 08, 2009 13:34

jak tylko nie pękła spręzyna w tym napinaczu to ja bym go nie wymieniał , natomiast wymienił bym rolke ok 50 pln i tulejki w tym pręcie 2x17 pln



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz mar 08, 2009 13:40

Michaś_1977 pisze:nawet zablokować się łożysko w tym napinaczu.
łożysko jest w rolce napinacza(rolka kupowana osobno)w napinaczu jest sprężyna,prędzej zainwestował bym w to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188196



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 08, 2009 16:45

Aaaa,ja myślałem o zwykłej rolce napinającej...



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » ndz mar 08, 2009 21:01

250 zł do 1z kosztuje?????? Wow, ja w ostatni poniedziałek wymieniałem ten napinacz w moim AXR i FEBI BILSTEIN kosztował mnie 123 zł :kac:

A co do samego napinacza to powiem Tobie tak..... Jak masz w życiu dużo szczęścia to zostaw ten napinacz. Jak jesteś osobą raczej pechową to go zmień, bo jak pasek wielorowkowy po spadnięciu/zerwaniu walnie w obudowę rozrządu i się tam dostanie, to koszty mogą być dużo większe.


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości