co to za ustrojstwo?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

co to za ustrojstwo?

Post autor: zielu » sob mar 07, 2009 15:02

co to jest to na zdjęciach i do czego to służy :?:
to coś ma jakieś pokrętło i którym można by regulować coś, tylko co :?: (dawke paliwa :?: )

Obrazek
Obrazek


Obrazek

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » sob mar 07, 2009 15:06

słabo widać ale wygląda mi to na elektrozawór z regulacją ręczną. Odcięcie jakieś?


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob mar 07, 2009 15:28

mnie też, jakiś prymitywny immobilizer.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » sob mar 07, 2009 15:37

ale w kabinie nie mam zadnego przeąłcznika czy coś.. i po co to ma regulacje..


Obrazek

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » sob mar 07, 2009 16:06

Quatro7 pisze:ale w kabinie nie mam zadnego przeąłcznika czy coś.. i po co to ma regulacje..
są elektrozawory od instalacji LPG taką śrubą można otworzyć awaryjnie zawór w przypadku braku prądu. Włącznik ci nie potrzebny bo może być sprzężone z alarmem, ale jeśli tak to zrobione jest to baaardzo nieudolnie. Próbowałeś to odpiąć i zapalić furę?


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

Post autor: jarciu_T4 » sob mar 07, 2009 16:09

moze ktos przed tobą chciał gaz zakładać :grin: zawór zywcem wyjęty z instalacji gazowej odcinający paliwo. zobacz no tam kiedy masz napiecie i czy masz w ogole... pokrętłem sie nie sugeruj.



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » sob mar 07, 2009 16:14

nie mam alarmu.. nawet centralnego nie mam :)

dziś pada... jak bedzie sucho to musze wysledzić dokąd kable prowadzą...


Obrazek

jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

Post autor: jarciu_T4 » sob mar 07, 2009 16:34

zobacz kiedy powiawia sie napięcie. moze to jest podłączone razem z zaworem na pompie ktos sobie zrobił zeby mu paliwka nie wysysało...



bubu_81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lut 17, 2009 23:13
Lokalizacja: mazowieckie - Kowalewo

Post autor: bubu_81 » pn mar 09, 2009 23:52

Dokładnie, ktoś zrobił sobie małe zabezpieczenie. Zamyka przepływ na powrocie paliwa.

[ Dodano: 09 Mar 2009 22:53 ]
Wiadomo dlaczego :grin:



educh1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw lip 12, 2007 21:22
Lokalizacja: strzelno
Kontakt:

Post autor: educh1985 » wt mar 10, 2009 01:13

A moze mialo to na celu zamykania paliwa aby sie nie cofalo zamiast zaworu zwrotne ktos mial to w garazu i zamiast kupowac zawor zamontowal zawor elektromagnetyczny pewnie po przekreceniu stacyjki sie otwiera i paliwko plynie. :hmm: Albo przy 190 na godzine odcina doplyw paliwa a raczej powrot :rotfl:
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 01:19 przez educh1985, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości