kolo pasowe wirbruje na wale
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
z tego co ja w robocie wyżarzam stal po spawaniu to sam spaw ma lepsze właściwości niż sam materiał obok spawu... no i dodać że trzeba wiedzieć czym spawać w sensie materiału dodawanego bo inaczej wyjdzie kiszka :green_fuck: .....arwam pisze:a po drugie to po napawaniu materiał straci swoją wytrzymałość.
zazwyczaj jak się coś pospawa gdzie strzela ?? spaw czy koło spawu ??
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: śr sty 14, 2009 23:50
- Lokalizacja: ufolandia KGR KBR
hutton robiliśmy to ze dwa lata temu w golfie i facet wziął za szlif wału 300 PLN. No do tego musiały być nowe panewki, bo stare były wyjedzone jak du... pinokia przez korniki.
Ogólnie to miałem też taki przypadek, że przyjechał klient, który sam ściągnął koło zębate w passacie z silnikem AHU albo 1Z, a potem na kleju dokręcił śrubą na maxa, ale jajca były takie, że szybko pojechał do mechanika, bo coś mu silnik nie tak chodził. Okazało się, że w jakiejś partii tych silników było coś a'la "zabezpieczenie" przed nieautoryzowanym dostępem w postaci właśnie odkręcającej się później śruby na wale korbowym. Przyjechał do nas i jedynie ratował go szlif, bo wał już nabrał bić. Tak ogólnie to ile można szlifować, to można, ale też jeśli wał ma zbyt duże bicie, to należy go wymienić.
Pozdrawiam
Ogólnie to miałem też taki przypadek, że przyjechał klient, który sam ściągnął koło zębate w passacie z silnikem AHU albo 1Z, a potem na kleju dokręcił śrubą na maxa, ale jajca były takie, że szybko pojechał do mechanika, bo coś mu silnik nie tak chodził. Okazało się, że w jakiejś partii tych silników było coś a'la "zabezpieczenie" przed nieautoryzowanym dostępem w postaci właśnie odkręcającej się później śruby na wale korbowym. Przyjechał do nas i jedynie ratował go szlif, bo wał już nabrał bić. Tak ogólnie to ile można szlifować, to można, ale też jeśli wał ma zbyt duże bicie, to należy go wymienić.
Pozdrawiam
Road to hell
abrams pisze:z tego co ja w robocie wyżarzam stal po spawaniu to sam spaw ma lepsze właściwości niż sam materiał obok spawu... no i dodać że trzeba wiedzieć czym spawać w sensie materiału dodawanego bo inaczej wyjdzie kiszka .....
zazwyczaj jak się coś pospawa gdzie strzela ?? spaw czy koło spawu ??
Ja Ci Panie nie wróg ale z czego masz wał korbowy?
Witajcie wszyscy,
wczoraj ogladalem silnik w moim golfie i zobaczylem ze kolko zaznaczone na zdjeciu leciutko "faluje".
jak sie nazywa te kolo?, czy konieczna jest naprawa tego?
jesli tak, to napiszcie co mnie czeka, wydatki i co bedzie robil mechanik.
mam pecha do mechanikow, zawsze cos mi zle zrobia - boje sie oddawac, gdy nie wiem co beda dokladnie robic.
co wy na to
wczoraj ogladalem silnik w moim golfie i zobaczylem ze kolko zaznaczone na zdjeciu leciutko "faluje".
jak sie nazywa te kolo?, czy konieczna jest naprawa tego?
jesli tak, to napiszcie co mnie czeka, wydatki i co bedzie robil mechanik.
mam pecha do mechanikow, zawsze cos mi zle zrobia - boje sie oddawac, gdy nie wiem co beda dokladnie robic.
co wy na to
to jest tzw tlumik drgan o ile dobrze pamietam... przyjrzyj sie dobrze czy to kolo sie giba i czy giba sie rowniez to metalowe na ktore jest nawiniety pasek od wspomagania bo jak tak to moze byc nie ciekawie
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]
to jest wada tdi-kow jelsli zaczelo dopiero to moze znaczyc ze zrobil sie minimalny luz miedzy zebatka a czloelem walu sprobuj wymienic sama zebatke moze bedzie dobrze jesli nie to juz cie czeka to co mnie czyli szlif czola walu
o to mój dupowóz viewtopic.php?f=89&t=449192
Koledzy tak wygląda frez czołowy do równania wału w waszym przypadku:
http://moto.allegro.pl/item561158958_fr ... _5tdi.html
Większość dobrych warsztatów takie narzędzie posiada i za niewielkie pieniądze można to zrobić na samochodzie bez większych kosztów i po problemie.
http://moto.allegro.pl/item561158958_fr ... _5tdi.html
Większość dobrych warsztatów takie narzędzie posiada i za niewielkie pieniądze można to zrobić na samochodzie bez większych kosztów i po problemie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości