bo chyba musze kupic nowa (czytaj inna używaną

czy czyms sie różnią ?
na co patrzeć?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Hmm, moim zdaniem nada się ale tylko do 1V, do mocniejszych bym nie zakładał głowicy od JPka...Chociaż w budowie głowicy od D i TD nie widzę różnicy...piori pisze:A jak to jest z głowicą z silnika JP? Nada się do TD?
Moim zdaniem były tylko dwa rodzaje głowic, z płytkową regulacją luzu zaworowego i z hydrauliczną regulacja... I prawdopodobnie głowica od SBka ma ciut zmienione fazy otwierania zaworów ale tego nie jestem tak pewny...I czym różnią się głowice sprzed 89 i po 89r, czyli 2 pierwsze typy wymienione przez jaszczura? Bo trzeci typ to rozumiem regulacja płytkowa?
Chyba lepiej niż zakładać nowy, praktycznie o tym samymLukas-182 pisze:pięknie żeś odkopał temat, prawie dwuletni
Za to odpowiedzialny jest chyba wałek rozrządu, a mi chodzi raczej o sam "rdzeń" głowicy. Myślisz, że z JP może być mniej wytrzymały?Lukas-182 pisze:prawdopodobnie głowica od SBka ma ciut zmienione fazy otwierania zaworów
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości