Głowica silnika czy jest tak sama w SB , JR , 1V ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Głowica silnika czy jest tak sama w SB , JR , 1V ?

Post autor: McFafik » wt mar 13, 2007 17:40

tak jak w tytule ?
bo chyba musze kupic nowa (czytaj inna używaną :) ) głowice i chce kupic dobrze .....
czy czyms sie różnią ?
na co patrzeć?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt mar 13, 2007 18:36

1.AMC 068103351AA/AB (nr części)pasuje do motru (JP/JR) 85-89
2.AMC 068103351AC/AD (JR/ME/MF/SB) 89 w zwyż
3.:AMC 068103351E/D głowica VW/AUDI 1,6D/TD(JK/CY/JR)81-85



McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » wt mar 13, 2007 19:57

2.AMC 068103351AC/AD (JR/ME/MF/SB) 89 w zwyż
rozumiem ze tylko ta


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt mar 13, 2007 19:59

McFafik, dokładnie



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr mar 14, 2007 11:30

A gdzie głowica od 1V ???


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » śr mar 14, 2007 23:05

vw_vandal pisze:A gdzie głowica od 1V ???
Pisałem kiedyś że jest inna forkamera.Nikt mi nie wierzył,przez to końcówi od 1,9 D.Inny kąt rozpylania.
Przez to "nowa" ETKA tego nie rozpoznaje,w starej była różnica..........W końcu wychodziła tylko rok i 4- miesiące.



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn mar 02, 2009 14:31

A jak to jest z głowicą z silnika JP? Nada się do TD?
I czym różnią się głowice sprzed 89 i po 89r, czyli 2 pierwsze typy wymienione przez jaszczura? Bo trzeci typ to rozumiem regulacja płytkowa?



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn mar 02, 2009 15:01

piori, pięknie żeś odkopał temat, prawie dwuletni ;)
piori pisze:A jak to jest z głowicą z silnika JP? Nada się do TD?
Hmm, moim zdaniem nada się ale tylko do 1V, do mocniejszych bym nie zakładał głowicy od JPka...Chociaż w budowie głowicy od D i TD nie widzę różnicy...
I czym różnią się głowice sprzed 89 i po 89r, czyli 2 pierwsze typy wymienione przez jaszczura? Bo trzeci typ to rozumiem regulacja płytkowa?
Moim zdaniem były tylko dwa rodzaje głowic, z płytkową regulacją luzu zaworowego i z hydrauliczną regulacja... I prawdopodobnie głowica od SBka ma ciut zmienione fazy otwierania zaworów ale tego nie jestem tak pewny...



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn mar 02, 2009 15:07

Lukas-182 pisze:pięknie żeś odkopał temat, prawie dwuletni ;)
Chyba lepiej niż zakładać nowy, praktycznie o tym samym :jezor:
Lukas-182 pisze:prawdopodobnie głowica od SBka ma ciut zmienione fazy otwierania zaworów
Za to odpowiedzialny jest chyba wałek rozrządu, a mi chodzi raczej o sam "rdzeń" głowicy. Myślisz, że z JP może być mniej wytrzymały?



McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » pn mar 02, 2009 21:51

już nawet zapomniałem ze miałem problemy z głowica w MkII :) tak dawno to było :)
nawet byłem zdziwiony ze to mój temat :)

pozdro


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt mar 03, 2009 07:35

wałki rozrządu 1V/JR i SB są różne


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości