Skąd dym w nawiewie przy odpalaniu ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Skąd dym w nawiewie przy odpalaniu ?
Mam taki problem, ogolnie to tylko na zimnym silniku przy odpalaniu i nie ma roznicy czy mam wylaczony czy wlaczony nawiewi, Tak czy siak po wlaczeniu nawiewu wali spalainami przez ~1-2minuty. Pozniej albo juz nie czuje tego zapachu albo juz przestaje.
Co to moze byc? Ile kosztowala by taka naprawa?
Przez to jak czyszce szyby to mam czarną szmatkę....
Pozdrawiam
Co to moze byc? Ile kosztowala by taka naprawa?
Przez to jak czyszce szyby to mam czarną szmatkę....
Pozdrawiam
uszczelka
Sprawdz uszczelkę kolektora wydechowego w Moim golfie jest to samo, wymieniłem tłumik drgań skrętnych (siateczkę) i dalej dymiło okazało się że uszczelka kolektora wydechowego na 1 cylindrze przepuszcza i zasysa spaliny przy uruchamianiu, muszę własnie się umówić na wymianę ten uszczelki.
Hmm, dzisiaj to jzu w ogole odpalalem, a tu z pod maski dym sie unosi , z prawej strony, silnik nie bierze oleju, na razie tylko przy odpalaniu na zimnym jest to widoczne jak przestoi noc. Zobacze dzisiaj z tą latarką i z kims jutro po nocce, bo samemu to nie zobacze przy odpalaniu skąd to tak ostro wali ...
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 13:56 przez xlineage, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: pn gru 15, 2008 14:42
- Lokalizacja: z nieba
u mnie podobnie
chciałbym zapytać kolegów o trudność oraz koszty wymiany uszczelki pod kolektorem i złącza elastycznego. czy dostep do tych elementów jest trudny (w sensie czy np. trzeba bedzie wyciagac silnik?).z gory dziekuje za odpowiedz.
Umnie wyszło, ze jest założona jedna uszczelka od kolektora wydechowego odwrotnie i jest mini szczelina,
nie dalo sie tego zrobic na miejscu, troche zapieczone/przyrdzewiale śruby. (mozna urwac)
Powiedzial ze lepiej zrobic to przy wymianie uszczelki pod glowica, ewentualnie silnik trzeba wyciagac, wiec nie warto robic.
Poprzedni wlasciciel tez tak jezdzil
nie dalo sie tego zrobic na miejscu, troche zapieczone/przyrdzewiale śruby. (mozna urwac)
Powiedzial ze lepiej zrobic to przy wymianie uszczelki pod glowica, ewentualnie silnik trzeba wyciagac, wiec nie warto robic.
Poprzedni wlasciciel tez tak jezdzil
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 146 gości