Remont JR-a czy AAZ do mk2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » sob lut 28, 2009 23:25

To czemu kolega opycha klekota skoro taki zadowolony?:) na jakim oleju lata, nie cieknie z niego nigdzie? co w nim było robione? I pytanie za 100 punktów da rade na TDI-ka osprzęt ze zwykłego diesla ?:) pompa,altek,kolektory,turbo itp ? czy Pompa z 1.9 TD nie wydoi ciśnieniowo albo np niepodejdzie pod wtryski od TDI:) może silnik by ciszej chodził zawsze to bezpośredni wtrysk a nie wirówka i łatwiejsze odpalanie a brak kłopotów z elektryką TDI :D
Ostatnio zmieniony ndz mar 01, 2009 11:22 przez Gacu16, łącznie zmieniany 2 razy.



arwam

Post autor: arwam » ndz mar 01, 2009 13:45

Gacu16 pisze:To czemu kolega opycha klekota skoro taki zadowolony?:) na jakim oleju lata, nie cieknie z niego nigdzie? co w nim było robione? I pytanie za 100 punktów da rade na TDI-ka osprzęt ze zwykłego diesla ?:) pompa,altek,kolektory,turbo itp ? czy Pompa z 1.9 TD nie wydoi ciśnieniowo albo np niepodejdzie pod wtryski od TDI:) może silnik by ciszej chodził zawsze to bezpośredni wtrysk a nie wirówka i łatwiejsze odpalanie a brak kłopotów z elektryką TDI :D
TO jest AAZ i osrzęt będzie pasował
podcieka tylko już z pod klawiatury bo pocenie przy misce usunołem.\
Ne są to wielkie ilości bo od wymiany do wymieny ubywa tylko około 300ml
a sprzedaję bo nie potrafi się on zakręcić jak 1.6 do tak wysokich obrotów ale ma za to ogromny moment jeśli wyposarzysz go w VNT20
zabawię się jeszcze tylko z 1.9 TDI przeez krótką chwilę i wracam do 1.6 na płytkach bo na hydro niebezpiecznie jest przekraczać 5500rpm
a było kilka dni w tym roku -20*C i palił na dotyk bez użycia przyspieszacza po odpaleniu nie przebierał a ani nie dymił.
jedynie kolektor dolotowy musisz mieć od 1.9 bo minimalniekształtami się rożnią ale na krótką metę można i od 1,6 założyć
A latam na MOBIL 5W50



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » ndz mar 01, 2009 22:01

A niemasz jakiegoś TDika w dobrym stanie bez osprzętu?:)



arwam

Post autor: arwam » ndz mar 01, 2009 23:42

Gacu16 pisze:A niemasz jakiegoś TDika w dobrym stanie bez osprzętu?:)
nie mam ale nie długo może to się zmieni.
zależy jak się sprawy potoczą



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » ndz mar 01, 2009 23:46

Szkoda:( a jak sądzisz podejdzie osprzęt z AAZ na np 1z ? :D nie widze zbytnich różnic budowy poza głowicą i tłokami pomiędzy TDI a TD tylko nie wiem jak to ciśnienie pompy :D



arwam

Post autor: arwam » pn mar 02, 2009 00:41

założysz pompę od AAZ i też będzie działać ale będzie muł i to straszny za to bardzo oszczędny



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » pn mar 02, 2009 00:56

Czemu mół?:) govmoda bym strzelił , pina od JR bo leży w garażu ,daweczka wachy , do tego T3 bo też leży sobie w garażu ,icek oryginalny który też leży albo FMIC , wydech 2,5 cala i nie bedzie to miało chociaż ze 100PS ? xD zastanawia mnie tylko właśnie to ze TDI ma wieksze ciśnienie paliwa niż TD wiec nie wiem czy taka pompa wydoi od AAZ . i czy jest sens wkładać TDI ze względu dźwięku pracy silnika, chciałbym żeby był w tym pasku silnik niezawodny(bo bedzie latał jako przewóz towaru i narzedzi w firmie) ale i zarazem wmiare dynamiczny i pracujący wmiare cicho(lubię słuchać muzyczki na grillu itp a na zgaszonym silniku to zaraz mi akumulator padnie xD ) Kolega widze ma konkretną wiedzę na temat więc mozże i na te ostatnie pytania odpowie:D



arwam

Post autor: arwam » pn mar 02, 2009 01:18

ale przy 1Z masz znacznie wyższe ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy i dawki są cięte znacznie mocniej.
A co do pracy M-tdi czyli TDI sterowanego mechaniczne jeśli Ci na tym zależy to odpuść sobie TDI
chyba że włożysz je razem z wiążką i całym osprzętem.
Lepiej już TD bo na standardowej pompie 9mm jest cichy ale już np 10mm jest głośniej a 11mm to już prawdziwy traktor



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » pn mar 02, 2009 01:57

Moj TD jest cichy dopiero po zagrzaniu ale po odpaleniu to poprostu masakra:D dlatego myślałem nad TDI napisałem mi to okreslenie M-tdi i troche sie zaznaimiłem z tematem i widze że to niema sensu ,kupe $,czasu,pracy a efekty itak niebyt dobre:D pozostane przy starym i sprawdzonym TDi :) a twój silniczek(ten do sprzedania) miał jakiś remoncik? zastanawiam sie nad nim bo mam do ciebie tylko 350km wiec wsumie by mnie wyniósł jakieś 1700zł tylko ile to pojeździ:D



arwam

Post autor: arwam » pn mar 02, 2009 19:49

myślę że 100tyś powinien zrobić zależy jak się jeździ i co się leje do baku i silnika.

[ Dodano: 02 Mar 2009 18:53 ]
wymieniałem pierścienie i wszelkie uszczelnienia

a tu masz link do tematy gdzie go wystawiłem na sprzedaż:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214447

trochę stary ale aktualny



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » pn mar 02, 2009 21:11

Kurcze więc też taki nie pewnieak powinnien 100 tyś ale ile zrobi nie wiadomo:P a w swoim za 2 tysa to generalke zrobie i myśle ze po generalce i dbaniu o motor z 200 powinien zrobić bez problemu:P tylko z tymi tłokami hu.nia żeby nierobili części spełniające choćby i fabryczne wymogi:/



arwam

Post autor: arwam » pn mar 02, 2009 21:46

powiem tak że po tych 100 tys pewnie panewki będą do wymiany bo teraz takiej potrzeby nie widziałem a na cylindrach masz ślady honowania fabrycznego czyli zużycie jest znikome lub powiedziałbym nie mieżałne na cylindrach.
rok temu robiłem JR gdzie już były progi i to nie najmniejsze.
Gość zrobił 120tys silnik pali w mrozy na dotyk i nie przebiera. a zagina tak że ja AAZ muszę się starać żeby mnie nie wziął ale nie myśl że mój jest jakiś nie teges bo on ma 10mm pompę i k24 na 1,6bara + solidne IC



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 175 gości