Długi czas osiągania przez silnik 90 stopni

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TeDIk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw gru 18, 2008 18:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: TeDIk » śr lut 25, 2009 18:15

gregor112233 pisze:A kiedy wymieniałeś olej?
No na oleju jakies 7-8 tys zrobione [Mobil 1] :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]

wasil181
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt lut 06, 2009 20:13
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: wasil181 » śr lut 25, 2009 20:17

czy spalanie 10 l na 100 km w miescie to nie za duzo do pracy mam 10km silnik mi sie nagrzewa do 90 stopni gdzies w polwie drogi jest ok?



Quest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Quest » śr lut 25, 2009 21:26

wasil181 pisze:czy spalanie 10 l na 100 km w miescie to nie za duzo do pracy mam 10km silnik mi sie nagrzewa do 90 stopni gdzies w polwie drogi jest ok?
Myślę, że jak się bardzo do tej pracy spieszysz to może tak być ;)


Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327

gregor112233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn gru 15, 2008 14:42
Lokalizacja: z nieba

Post autor: gregor112233 » czw lut 26, 2009 08:03

szach11 pisze:Mnie po wymianie termostatu zaczal lapac 94 stopnie bez problemu a jak mu przycisne to do 100 dochodzi i wtedy juz wentylatory sie zalaczaja moze chwile wczesniej.
Czy to jest normalny objaw ? rura dolna robi sie goraca przy okolo 93-95 stopniach.
Bo je sie co bedzie latem czy niebedzie sie przegrzewac albo wentylator ciagle wlaczac.
hm. nie wiem jaka powinna być prawidłowa temperatura otwarcia w MK IV ale w moim MK3 jest 89 stopni.
Sprawdź parametry w książce albo zadzwoń do ASO co powiedzą.
Noi pytanie jakiej firmy masz termostat?
Ja miałem jazde z moim termostatem bo mi sie otwierał przy 70 stopniach i jeździłem tak rok z niedogrzanym silnikiem
Kupiłem oryginał w ASO, dałem trochę więcej niż za jakieś nieoryginalne w sklepie ale się opłaciło bo mam teraz otwarcie termostatu idealnie w 89 st.

[ Dodano: 26 Lut 2009 07:15 ]
Quest pisze:
wasil181 pisze:czy spalanie 10 l na 100 km w miescie to nie za duzo do pracy mam 10km silnik mi sie nagrzewa do 90 stopni gdzies w polwie drogi jest ok?
Myślę, że jak się bardzo do tej pracy spieszysz to może tak być ;)
Ja po jakichś 3 km mam 70 stopni ale to wszystko jest zależne od warunków zewnętrznych.



Jarek_Gadomski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:37
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Jarek_Gadomski » pt lut 27, 2009 12:03

Witam wszystkich, podłącze się do tematu, mam pytanko?
U mnie problem wygląda tak że mój TDI-k osiąga 90stopni gdy np. lecę w trasie, lecz gdy tylko zwolnię lub zatrzymam się temp. spada do ok. 80-85 stopni, to chyba nie normalne, bo jeśli osiągnie 90 to powinno trzymać?prawda?? :roll:
Więc jeśli dobrze dedukuje tzn. że walnął mi termostat?
P.S. Jeszcze jedno pytanko, gdzie w moim mk3 1.9 TDI Variant 90kM, znajduje się termostat, na dole czy na górze silnika, sorki za słownictwo jestem prawie laik w tych tematach, będę wdzięczny za info :grin:



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt lut 27, 2009 12:11

Jarek_Gadomski, znajduje sie tam gdzie znajduje sie FAQ i instrukcja jak wymienic termostat :chytry:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 177 gości