Kontrolka świec zarowych, brak reakcji na gaz

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

stillo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr lis 19, 2008 15:43
Lokalizacja: rybnik

Kontrolka świec zarowych, brak reakcji na gaz

Post autor: stillo » śr lut 25, 2009 12:55

Witam,
Posiadam polo 1.9SDI
Rano odpalam samochod,zauwazylem ze jakby obroty na wolnych obrotach sa wyzsze,lekko ponad 1tys. Miga tez kontrolka swiec zarowych.Auto nie reaguje na gaz.

Jakie sa sposoby nie podlaczajac auta pod Vaga naprawy tego problemu.
Dodam ze auto stalo niecały tydzien pod domem a pogoda byla nie za ciekawa.Przed postojem auto jezdzilo bezproblemowo.

Jesli ma to jakies znaczenie,przez ten prawie tydzien ropy w baku mialem ok 1/4.

Czytałem na roznych forach ze jest mozliwe,że zasniedziały jakies styki od sterownika.
Podobno nie ma to nic wspolnego ze swiacemi zarowymi,bo wtedy silnik nie przelaczal by sie w tryb awaryjny.

Gdzie moge znaleść sterownik i co moge jeszcze sprawdzic?
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 01:13 przez stillo, łącznie zmieniany 1 raz.



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 12:57

coś ze sterownikiem silnika



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lut 25, 2009 12:59

stillo pisze:Jakie sa sposoby nie podlaczajac auta pod Vaga naprawy tego problemu.
jak to jakie kolega fachowiec juz napisał :
coś ze sterownikiem silnika
heh

choć ja bym bardziej obstawiał potencjometr gazu ale czy jest sens go wymieniać ?? skoro koszt większy niz podłączenie pod VAG'a a w dodatku jeśli to nie będzie to ??



stillo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr lis 19, 2008 15:43
Lokalizacja: rybnik

Post autor: stillo » śr lut 25, 2009 13:05

a wiecie moze gdzie sie ten sterownik znajduje? Moze faktycznie cos sie odlaczylo lub styk zaśniedzial



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 13:22

gdzies pewnie pod podszybiem ,może ta szyna co sie wpina nie dolga dobrze , a jak ci zapali to błyska kontrolka swiec żarowych?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lut 25, 2009 13:23

stillo, zrozum kolego że w takich autach śrubokrętem i kombinerkami nic się nie zdziała :bajer: Najpierw musi być diagnoza,a do tego niestety jest potrzebny komputer.



stillo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr lis 19, 2008 15:43
Lokalizacja: rybnik

Post autor: stillo » śr lut 25, 2009 13:28

po przekreceniu kluczyka gdy wszystkie kontrolki sie zapalaja to ta od swiec tylko zapala sie i zaraz gasnie i zostaje zgaszona.

Po zapaleniu auta po ok 10 sek zaczyna ona migac a auto wchodzi stopniowo na obroty do ok 1,1-1,2tys i tak zostaje.

a jakies dokladniejsza lokalizacja,z której strony i co trzeba zdjac.



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 13:45

jedz reką po węzyku podcisnieniowym co ci idzie z kolektora ssącego w kierunku podszybia, on idze do mapsensora w kompie ,komputewr powinien być gdzieś kolo filtra kabinowego pod podszybiem jak sie nie myle



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » śr lut 25, 2009 23:58

stillo pisze:Jakie sa sposoby nie podlaczajac auta pod Vaga naprawy tego problemu.
NIE MA takich sposobów. Najpierw trza podłączyć kompa a potem wziąć miernik i pomierzyć co trzeba.
Mozliwe że ECU zawilgotniało.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lut 26, 2009 10:45

stillo, jestes z Rybnika , skontaktuj sie z kolegą sztomel --> http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=42071 , moze jak chłopak znajdzie chwilke czasu to za przysłowiowe piwko podepnie Ci auto i bedzie wiadomo w większym przyblizeniu czego szukać


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

jasiekp3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw sty 22, 2009 19:21
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: jasiekp3 » czw lut 26, 2009 17:08

Witam Przerabiałem to samo w polo kombi 1.7 sdi Vag pokazał "Bląd czujnika położenia pedału przyśpieszenia a winna była zaśniedziała kostka przy
sterowniku, warto sprawdzić to była ta szersza kostka roboty niewiele nie zaszkodzi odpiąć wcześniej klemę



stillo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr lis 19, 2008 15:43
Lokalizacja: rybnik

Post autor: stillo » pt lut 27, 2009 11:30

VAG wykazal cos z potencjometrem gazu,naprawdopodobniej bede musial auto oddac do elektronika.

Sprobuje do poniedziałku pare rzeczy przeczyścić może cos sie uda zdziałać.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 27, 2009 12:51

stillo, no to pokazał Ci to samo co koledze jasiekp3, moze sprawdź tą wtyczke od ECU
stillo pisze:naprawdopodobniej bede musial auto oddac do elektronika.
ktoś kto nie ma vaga i sie nie zna na tym czyli byle jaki elektryk to sobie będzie mógł palcem w .... pogrzebać bo nic nie zrobi.



Kajman TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 19, 2009 00:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kajman TDI » wt mar 10, 2009 21:14

Ja mam ten sam problem w Golfie Iv TDI 100km
moze mi ktos jasno wyjasnic co i jak trzeba sprawdzic??

Z Gory Dziekuje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 240 gości