[1Z]Siwy dym i nierówna praca przy porannym odpalaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hermanix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
Lokalizacja: Lubań/Wrocław
Kontakt:

[1Z]Siwy dym i nierówna praca przy porannym odpalaniu

Post autor: hermanix » śr lut 25, 2009 09:15

Jak w temacie - przy porannym odpalaniu po całonocnym staniu Gofer rzęzi jakby chodził nie na wszystkie gary, a z tyłu generuje mega ilość dziwnego dymu o szarawym kolorze (zwraca uwagę ludzi ;P) Czym to może być spowodowane? Co polecacie sprawdzić, wymienić, stuknąć, puknąć? PozdraVWiam


[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr lut 25, 2009 09:28

polecam sprawdzić czy wszystkie świece żarowe są sprawne i czy mają zasilanie.


Obrazek

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 10:41

też tak mam ,problem pozostał nawet po wymianie wtrysków świece ok,kąt 51 paliwo ok wszystko cycuś a jednak puszcza kopciucha podczas zapalania (pali na dotyk nawet przy -23)moim zdaniem jest ro spowodowane przebiegiem u mnie ok 400 tys



Awatar użytkownika
hermanix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
Lokalizacja: Lubań/Wrocław
Kontakt:

Post autor: hermanix » śr lut 25, 2009 10:45

U mnie też pali na dotyk w sumie, a jeśli chodzi o przebieg to mam ok. 250 tys więc to "niedużo" jak na gofra - sprawdze świece, w razie czego wymienię ale wkurze się jak dalej będzie rzęził...


[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]

Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » śr lut 25, 2009 11:00

hermanix pisze:...Jak w temacie - przy porannym odpalaniu po całonocnym staniu Gofer rzęzi jakby chodził nie na wszystkie gary, a z tyłu generuje mega ilość dziwnego dymu o szarawym kolorze (zwraca uwagę ludzi ;P) Czym to może być spowodowane? Co polecacie sprawdzić, wymienić, stuknąć, puknąć? PozdraVWiam...
Po przygazowaniu do ponad 2k obr/min?

Hydraulika, zbyt duże ciśnienie oleju, przycierający się zawór pompy olejowej.

Poczytaj tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2456429


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
hermanix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
Lokalizacja: Lubań/Wrocław
Kontakt:

Post autor: hermanix » śr lut 25, 2009 11:02

przy porannym odpalaniu


No wybacz ale ponad 2k obrotów przy odpalaniu w TDI to jak dla mnie przestępstwo...


[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]

Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » śr lut 25, 2009 11:06

A przez jaki czas po uruchomieniu chodzi "nienormalnie" i generuje dym?


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
hermanix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
Lokalizacja: Lubań/Wrocław
Kontakt:

Post autor: hermanix » śr lut 25, 2009 11:10

Hmm.......Paręnaście-parędziesiąt sekund - w każdym bądź razie mniej niż 1 minute...


[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 11:18

mi równo odpala no moze przez pierwsze 2-3 s delikatnie kuleje,natomiast po zagrzaniu nic nie kopci a mam tez nowego leona 2.0 tdi i tez zakopci przy odpalaniu i tez przez pierwsze 1-2 s kuleje



Awatar użytkownika
hermanix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
Lokalizacja: Lubań/Wrocław
Kontakt:

Post autor: hermanix » śr lut 25, 2009 11:25

Czyli może to normalny objaw w TDI ?


[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr lut 25, 2009 12:26

AFN140KM pisze:
hermanix pisze:...Jak w temacie - przy porannym odpalaniu po całonocnym staniu Gofer rzęzi jakby chodził nie na wszystkie gary, a z tyłu generuje mega ilość dziwnego dymu o szarawym kolorze (zwraca uwagę ludzi ;P) Czym to może być spowodowane? Co polecacie sprawdzić, wymienić, stuknąć, puknąć? PozdraVWiam...
Po przygazowaniu do ponad 2k obr/min?

Hydraulika, zbyt duże ciśnienie oleju, przycierający się zawór pompy olejowej.

Poczytaj tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2456429
Nareszcie! :okej:
Mam cos takiego, a trafilem na to zupelnym przypadkiem. Gdy silnik mial ok 70-80 stopni, chcialem ruszyc szybciej, a ze pod kolami byl zdradziecki lod to obroty skoczyly do 3tys i jak odpuscilem gaz to potem silnik dostal telepawek, drgawek i zaczal kopcic tak jakby pompa paliwowa zaciagnela powietrze, albo kat wtrysku byl przestawiony sporo sporo.



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 12:44

auto nie nowe, może kompresja nie równa nie mam pojecia , ważne że pali kumpel ma mondeo dośc nowe byliśmy na słowacji w nocy poniżej 20 i mondek ani dyma nie pusił , a stare poczciwe tdi z kopciuchem ale odpalił bez problemu



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » czw lut 26, 2009 00:05

1. świece żarowe (sprawdzić czy są ok i czy maja zasilanie)
2. kat statyczny wyprzedzenia wtrysku paliwa (sprawdzić VAG-iem kanał 000 na basic settings, TDI TIMING-srodkowa linia.)



RCMarioon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt lut 17, 2009 11:57
Lokalizacja: Słup

Post autor: RCMarioon » czw lut 26, 2009 00:11

arturo pisze:1. świece żarowe (sprawdzić czy są ok i czy maja zasilanie)
2. kat statyczny wyprzedzenia wtrysku paliwa (sprawdzić VAG-iem kanał 000 na basic settings, TDI TIMING-srodkowa linia.)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 180 gości