uszczelka głowicy?!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » wt lut 24, 2009 19:59

Miałem dokładnie identyczne objawy jak kolega paweloli007. Węże nie powinny być twarde już po 2km, tak do 60 stopni (początek wskazania temperatury) powinny być jeszcze miękkie, jeśli są twarde - na 100% kompresja dostaje się do wody.



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » wt lut 24, 2009 22:53

ok:) dzięki za rade jutro zabieram się za głowicę, a swoją drogą to przy rozrządzie nie wymieniałem sobie pompy wodnej :bajer:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

paweloli007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 19:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: paweloli007 » śr lut 25, 2009 15:53

pompe wymienia sie przy rozrządzie teoretycznie dlatego zeby uniknąć ponownego sciagania paska wrazie jakby sie popsuła zeby nie płacić 2 razy za jego zdejmowanie... w zasadzie to pompe spokojnie można wymieniać co drugi rozrzad albo jak zacznie ciec.



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » śr lut 25, 2009 15:55

witam, dzisiaj rozebrałem głowice mam nadzieje, że na jutro mi ją splanują przy okazji wymienią uszczelniacze :hmm: mam pytanie czym najlepiej i jak wyczyścić kolektor ssący bo trochę w nim nakleiło się syfu :grrr: wystarczy zwykły śrubokręt czy lepiej tak żeby go nie porysować w środku? jakieś rady co jeszcze przy okazji wymienić, oprócz uszczelek? pozdrawiam

[ Dodano: 25 Lut 2009 14:56 ]
paweloli007 pisze:pompe wymienia sie przy rozrządzie teoretycznie dlatego zeby uniknąć ponownego sciagania paska wrazie jakby sie popsuła zeby nie płacić 2 razy za jego zdejmowanie... w zasadzie to pompe spokojnie można wymieniać co drugi rozrzad albo jak zacznie ciec.
ja nie płace za jego zdejmowanie bo sam prawie wszystko sobie robię :pub:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » śr lut 25, 2009 16:41

21Golfista21 pisze:jakieś rady co jeszcze przy okazji wymienić, oprócz uszczelek?
Ja bym radził wymienic sam kolektor ssący na taki od AWXa.Różnica w przyśpieszeniu jest i to duża.
Jedyny szkopuł,to przejściówka która była by potrzebna do zamocowania rury.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » śr lut 25, 2009 17:56

Warto wymienić śruby głowicy, podlegają dość dużym naprężeniom i zdarza się pękają. U mnie to wystąpiło jakieś 30 000 po wymianie uszczelki - i cała zabawa włącznie z planowaniem odnowa.



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » śr lut 25, 2009 18:06

sagon pisze:
21Golfista21 pisze:jakieś rady co jeszcze przy okazji wymienić, oprócz uszczelek?
Ja bym radził wymienic sam kolektor ssący na taki od AWXa.Różnica w przyśpieszeniu jest i to duża.
Jedyny szkopuł,to przejściówka która była by potrzebna do zamocowania rury.
a AWX to jest od mk4?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » śr lut 25, 2009 18:36

Nie,od passata b5 po lifcie 130 koni.

[ Dodano: 25 Lut 2009 17:38 ]
Ma on wyjście na lewą stronę.Od golfa wychodzi na prawą.

[ Dodano: 25 Lut 2009 17:42 ]
Tak to wyglądało u mnie
Obrazek


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » śr lut 25, 2009 20:25

a nie masz takiej do opylenia? :pub:

[ Dodano: 25 Lut 2009 19:25 ]
a nie masz takiej do opylenia? i nie wiesz jak najlepiej to przerobić żeby pasowało?:) :pub:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » śr lut 25, 2009 21:02

Przejsciówki już nie mam.Miałem jedna,ale sprzedałem kilka dni temu.
Możesz kupić aluminiowego pręta o średnicy70mm i dać tokarzowi,żeby Ci wytoczył takie przejście zastępujące tą przejściówkę.
Z jednej strony tak,żeby weszło Ci w kolektor,a dokładniej w ten otwór nie pamiętam tylko jaka tam jest średnica,z drugiej na 50mm,na gumowego węża.Niech Ci zrobi na końcu grzybek,żeby węża nie zsuwało.Taki jak u mnie.
Długość całego przejścia około 80 mm.
Daj to komuś do pospawania i będzie git.

[ Dodano: 25 Lut 2009 21:39 ]
http://moto.allegro.pl/item556006864_ko ... ml#gallery

http://moto.allegro.pl/item553605346_ko ... ml#gallery

http://moto.allegro.pl/item566486695_pa ... ml#gallery


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » pt lut 27, 2009 08:22

ok dzięki :pub: teraz tylko muszę znaleźć kolektor w dobrej cenie, jeszcze następne pytanie czy zaślepić EGR? wpływa to na coś? jakieś skutki uboczne? i jak zaślepię to co zrobić z tym wężykiem co idzie do tej gruszki przy kolektorze ssącym? też ją jakoś zaślepić?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt lut 27, 2009 11:07

21Golfista21 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 11:08 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » ndz mar 01, 2009 11:15

Dzięki wszystkim za pomoc autko już śmiga :bigok: głowica splanowana wymienione uszczelniacze, simering :bigok:

PS. zamieszczać koszty? przyda się komuś? :pub:
Ostatnio zmieniony ndz mar 01, 2009 11:17 przez 21Golfista21, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
DJ_SM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 18:41
Lokalizacja: Pdk
Kontakt:

Post autor: DJ_SM » ndz mar 01, 2009 18:21

21Golfista21, kolego chętnie bym zobaczył ile taka usługa kosztuje, sam prawdopodobnie będe musiał ściągać głowicę i robić uszczelniacze i turbo bo mi olej pije okrutnie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 196 gości