Dziwne objawy kiedy gubi trakcję....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne objawy kiedy gubi trakcję....
Witam
Samochód to MK3 z 1996 roku z silnikiem 1z.
Otóż mój problem wygląda następująco:
Podczas gwałtownego przyspieszania na 1 i czasami na 2 biegu kiedy wciskam pedał gazu do oporu kiedy auto zgubi trakcję nagle traci moc, zaczyna telepac całą budą i za samochodem widac siwy dym. Podczas jazdy na wyższych biegach pomimo gwałtownych przyspieszeń nawet ponad 4 tys. obr. auto zachowuje się całkowicie normalnie.
Dodam również, że auto jest po wymianie wtrysków na AFN, ma założony FMIC i zrobiony program. Przed programem auto było sprawdzone na vagu podczas mocnego przyspieszania na 3 biegu i wszystko było z nim ok.
Z góry dzięki za Waszą pomoc.
Pozdro
Samochód to MK3 z 1996 roku z silnikiem 1z.
Otóż mój problem wygląda następująco:
Podczas gwałtownego przyspieszania na 1 i czasami na 2 biegu kiedy wciskam pedał gazu do oporu kiedy auto zgubi trakcję nagle traci moc, zaczyna telepac całą budą i za samochodem widac siwy dym. Podczas jazdy na wyższych biegach pomimo gwałtownych przyspieszeń nawet ponad 4 tys. obr. auto zachowuje się całkowicie normalnie.
Dodam również, że auto jest po wymianie wtrysków na AFN, ma założony FMIC i zrobiony program. Przed programem auto było sprawdzone na vagu podczas mocnego przyspieszania na 3 biegu i wszystko było z nim ok.
Z góry dzięki za Waszą pomoc.
Pozdro
- mobi65
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Dziwne objawy kiedy gubi trakcję....
moim skromnym zdaniem podpiera ci sie hydraulika auta_Chudy_ pisze:Witam
Samochód to MK3 z 1996 roku z silnikiem 1z.
Otóż mój problem wygląda następująco:
Podczas gwałtownego przyspieszania na 1 i czasami na 2 biegu kiedy wciskam pedał gazu do oporu kiedy auto zgubi trakcję nagle traci moc, zaczyna telepac całą budą i za samochodem widac siwy dym. Podczas jazdy na wyższych biegach pomimo gwałtownych przyspieszeń nawet ponad 4 tys. obr. auto zachowuje się całkowicie normalnie.
Dodam również, że auto jest po wymianie wtrysków na AFN, ma założony FMIC i zrobiony program. Przed programem auto było sprawdzone na vagu podczas mocnego przyspieszania na 3 biegu i wszystko było z nim ok.
Z góry dzięki za Waszą pomoc.
Pozdro
Na zimnym nie katuje auta. Praktycznie zawsze jeżdżę nie przekraczając 2tys. obr. do momentu aż silnik nie złapie 90 stopni. Problem występuje kiedy chce czasami ruszyc dynamicznie na pierwszym biegu kiedy to wcale nie ma trakcji pojawiają się wyżej wymienione objawy oraz to, że silnik strasznie stuka (nie wiem jak nazwac ten dźwięk). Później po pewnym czasie zaczyna normalnie pracowac. Jeśli mówicie o hydraulice to co muszę wymienic, żeby zlikwidowac te objawy??
- mobi65
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
na twoim mniejscu zmienilbym kierowce tego auta albo styl jazdy:bigok:_Chudy_ pisze:Na zimnym nie katuje auta. Praktycznie zawsze jeżdżę nie przekraczając 2tys. obr. do momentu aż silnik nie złapie 90 stopni. Problem występuje kiedy chce czasami ruszyc dynamicznie na pierwszym biegu kiedy to wcale nie ma trakcji pojawiają się wyżej wymienione objawy oraz to, że silnik strasznie stuka (nie wiem jak nazwac ten dźwięk). Później po pewnym czasie zaczyna normalnie pracowac. Jeśli mówicie o hydraulice to co muszę wymienic, żeby zlikwidowac te objawy??
_Chudy_, dzieje się tak wyłącznie na zimnym silniku,czy także na rozgrzanym?
Czytałem gdzieś,że pałowanie na zimnym powoduje jakieś podwieszanie się zaworów,już dokładnie nie pamiętam i generalnie odradza się takie traktowanie silnika.
Kiedyś kolega na zimnym silniku wcisnął do podłogi i tez miał takie objawy.Silnik zaczął kuleć.
Niby nic złego się nie stało,ale trochę się zdygał.
Nie butuj na zimnym i będzie po problemie.
Czytałem gdzieś,że pałowanie na zimnym powoduje jakieś podwieszanie się zaworów,już dokładnie nie pamiętam i generalnie odradza się takie traktowanie silnika.
Kiedyś kolega na zimnym silniku wcisnął do podłogi i tez miał takie objawy.Silnik zaczął kuleć.
Niby nic złego się nie stało,ale trochę się zdygał.
Nie butuj na zimnym i będzie po problemie.
AFN 165,5@380,8
Trzeba zająć sie pompą oleju , a konkretnie zaworkiem który reguluje cisnienie oleju , on u ciebie przycina sie i za wysokie cisnienie oleju powoduje podparcie zaworów i takie objawy jak opisujesz_Chudy_ pisze:Jeśli mówicie o hydraulice to co muszę wymienic, żeby zlikwidowac te objawy??
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
_Chudy_, odkrecasz miske olejowa (uprzednio spuszczajac olej)
potem odkrecasz pompe i zakladasz nowa, trzeba tylko odpowiednio trafic w walek posredni
no i zalej na poczatku pompe olejem
potem odkrecasz pompe i zakladasz nowa, trzeba tylko odpowiednio trafic w walek posredni
no i zalej na poczatku pompe olejem
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 28, 2007 17:53
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 74 gości