Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » ndz lut 22, 2009 20:59
koledzy mam krótkie pytanie jaki powinno się trzymać poziom oleju w silniku AJM ??
na bagnecie są 2 zgięcia dolne i górne a pomiędzy nimi kratkowany obszar kontrolny
na zimnym silniku mam poziom górnej granicy tego kratkowanego pola
a słyszałem ze powinno być na maksa czyli do górnego zagięcia czy to prawda ?
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
PiotrusVW
- Użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrusVW » ndz lut 22, 2009 21:50
kratkowany obszat chyba nie jest do samego zagiecia... ja zawsze wlewam 4l i mam do konca kratkowanego pola...
[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » ndz lut 22, 2009 21:53
zgadza się jak sie wleje 4l to jest na tym kratkowanym polu ale wyczytałem gdzieś że jak silnik jest zimny to powinno być do górnego zgięcia
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
PiotrusVW
- Użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrusVW » ndz lut 22, 2009 21:55
jak ci kontrolka oleju po zapaleniu silnika nie mrygnie to sie nic nie dygaj tylko jezdzij
[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » ndz lut 22, 2009 21:58
a właśnie jak jest z tą kontrolką bo mi gaśnie jeszcze przed uruchomieniem silnika i potem już się nie zapala tak ma być ? pytam o ten stan oleju bo jak jest zimno to mi hydraulika zaworów dość długo stuka
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
PiotrusVW
- Użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrusVW » ndz lut 22, 2009 22:18
na jakim oleju jezdzisz?? kontrolka oleju to chyba powinna chwilke po zapaleniu silnika zgasnac, kurde nie wiem nigdy na to nie zwrocilem wiekszej uwagi
[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » ndz lut 22, 2009 22:32
w silniku mam castro edge turbo diesel z normą do pompowtrysków w mk3 kontrolka gasła po uruchomieniu silnika natomiast w mk4 gaśnie przed uruchomieniem ale sadzę ze komputer dawał by znac jak by coś było nie tak
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
Adek99
- _
- Posty: 991
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 14:26
- Lokalizacja: Lubelskie
-
Kontakt:
Post
autor: Adek99 » ndz lut 22, 2009 22:38
kolego nie masz czym się martwić!!! Wszystko jest w jak najlepszym porządku więc twoje obawy są tu nie potrzebne a jeśli chodzi o markę oleju to jak najbardziej ok!!!
PozdraVWiam!!
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » ndz lut 22, 2009 22:43
oki czyli rozumiem ze ranne klepanie regulatorów zaworów ok 1,5 - 2min jest normalne w niskich temperaturach ?
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
PiotrusVW
- Użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrusVW » ndz lut 22, 2009 22:52
co do Castrola to chyba najgorszy olej na polskim rynku...u nas same podrobki. zawory powinny sie wyregulowac po podaniu cisnienia przez pompe oleju a niewydaje mi sie zeby pompa zbierala sily 2 minuty. chociaz moze ten olej jest czerstwy w niskich temperaturach no i tak jest
[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » ndz lut 22, 2009 23:06
sądzę że to klepanie to wina oleju no chyba że już siada hydraulika im zimniej na dworze tym dłużej klepią zawory skoro castrol to lipa to co polecacie wiem że ten temat był już ze 100 razy ale może korzystając z okazji ktoś mi konkretnie doradzi
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 23:08 przez
Neoarti, łącznie zmieniany 1 raz.
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
PiotrusVW
- Użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrusVW » ndz lut 22, 2009 23:16
chwalony na forum jest motul...ja jezdze na MOBil 1 s
[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]
-
sagon
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
- Lokalizacja: RP
-
Kontakt:
Post
autor: sagon » ndz lut 22, 2009 23:24
Neoarti, zalej motulem do pompowtrysków,a nie będziesz żałował.
AFN 165,5@380,8
-
MIT
- Ma gadane
- Posty: 177
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
- Lokalizacja: Olkusz
-
Kontakt:
Post
autor: MIT » pn lut 23, 2009 00:05
Wyjaśnijcie mi panowie dlaczego akurat Motul,niedługo czeka mnie wymiana oleju.Co tak bardzo przemawia za tym olejem????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości