Przepływomierz?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przepływomierz?
Witam.
Ostatnio zauważyłem, parę dziwnych rzeczy w moim aucie, które raczej będą wymagały napraw, ale w tym temacie opiszę jeden problem.
Olej wymieniałem ponad 13 tysięcy temu, niedługo planuję wymianę, nie wiem czy to z powodu starego oleju, ale zauważyłem, że auto mi tak jakby trochę więcej pali. Przy prędkościach 100-110 km/h spalanie jest w normie, takie jakie było, czyli ok 5-5,5 litra. Natomiast zauważyłem, że przy 140 km/h spalanie nie chce zejść już poniżej 7 litrów... wydaje mi się, że to jest za dużo, o wiele za dużo jak na to auto... Wydaje mi się, że to może być wina przepływomierza, tylko jak to sprawdzić? Niebawem przy wymianie oleju powiem mechanikowi żeby to sprawdził na komputerze, ale prosiłbym Was o jakąś wstępną diagnozę problemu...
Dodam, że zauważyłem, że auto raczej jest wolniejsze. Tzn... Bardzo powoli dochodzi do 180 km/h, o 200 km/h nie ma mowy, a 101 PS z pompowtryskiwaczami raczej powinien pójść te 200 km/h. Dodatkowo, jadąc 180 km/h, jak trafi się lekkie wzniesienie, to niestety prędkość zaczyna jeszcze opadać, mimo pedału do dechy.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zauważyłem, parę dziwnych rzeczy w moim aucie, które raczej będą wymagały napraw, ale w tym temacie opiszę jeden problem.
Olej wymieniałem ponad 13 tysięcy temu, niedługo planuję wymianę, nie wiem czy to z powodu starego oleju, ale zauważyłem, że auto mi tak jakby trochę więcej pali. Przy prędkościach 100-110 km/h spalanie jest w normie, takie jakie było, czyli ok 5-5,5 litra. Natomiast zauważyłem, że przy 140 km/h spalanie nie chce zejść już poniżej 7 litrów... wydaje mi się, że to jest za dużo, o wiele za dużo jak na to auto... Wydaje mi się, że to może być wina przepływomierza, tylko jak to sprawdzić? Niebawem przy wymianie oleju powiem mechanikowi żeby to sprawdził na komputerze, ale prosiłbym Was o jakąś wstępną diagnozę problemu...
Dodam, że zauważyłem, że auto raczej jest wolniejsze. Tzn... Bardzo powoli dochodzi do 180 km/h, o 200 km/h nie ma mowy, a 101 PS z pompowtryskiwaczami raczej powinien pójść te 200 km/h. Dodatkowo, jadąc 180 km/h, jak trafi się lekkie wzniesienie, to niestety prędkość zaczyna jeszcze opadać, mimo pedału do dechy.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Re: Przepływomierz?
Zrób logi dynamiczne grup 003 , 008 i 011 i wyjdzie stan przepływki i wartosci doładowania, jak przepływka pada to spalanie spada.rnav_piwi pisze:Witam.
Ostatnio zauważyłem, parę dziwnych rzeczy w moim aucie, które raczej będą wymagały napraw, ale w tym temacie opiszę jeden problem.
Olej wymieniałem ponad 13 tysięcy temu, niedługo planuję wymianę, nie wiem czy to z powodu starego oleju, ale zauważyłem, że auto mi tak jakby trochę więcej pali. Przy prędkościach 100-110 km/h spalanie jest w normie, takie jakie było, czyli ok 5-5,5 litra. Natomiast zauważyłem, że przy 140 km/h spalanie nie chce zejść już poniżej 7 litrów... wydaje mi się, że to jest za dużo, o wiele za dużo jak na to auto... Wydaje mi się, że to może być wina przepływomierza, tylko jak to sprawdzić? Niebawem przy wymianie oleju powiem mechanikowi żeby to sprawdził na komputerze, ale prosiłbym Was o jakąś wstępną diagnozę problemu...
Dodam, że zauważyłem, że auto raczej jest wolniejsze. Tzn... Bardzo powoli dochodzi do 180 km/h, o 200 km/h nie ma mowy, a 101 PS z pompowtryskiwaczami raczej powinien pójść te 200 km/h. Dodatkowo, jadąc 180 km/h, jak trafi się lekkie wzniesienie, to niestety prędkość zaczyna jeszcze opadać, mimo pedału do dechy.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 09:59 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przepływomierz?
Zatem jeśli by to nie była wina przepływki to co jeszcze może wchodzić w grę?PinkFloyd pisze:Zrób logi dynamiczne grup 003 , 008 i 011 i wyjdzie stan przepływki i wartosci doładowania, jak przepływka pada to spalanie spada.rnav_piwi pisze:Witam.
Ostatnio zauważyłem, parę dziwnych rzeczy w moim aucie, które raczej będą wymagały napraw, ale w tym temacie opiszę jeden problem.
Olej wymieniałem ponad 13 tysięcy temu, niedługo planuję wymianę, nie wiem czy to z powodu starego oleju, ale zauważyłem, że auto mi tak jakby trochę więcej pali. Przy prędkościach 100-110 km/h spalanie jest w normie, takie jakie było, czyli ok 5-5,5 litra. Natomiast zauważyłem, że przy 140 km/h spalanie nie chce zejść już poniżej 7 litrów... wydaje mi się, że to jest za dużo, o wiele za dużo jak na to auto... Wydaje mi się, że to może być wina przepływomierza, tylko jak to sprawdzić? Niebawem przy wymianie oleju powiem mechanikowi żeby to sprawdził na komputerze, ale prosiłbym Was o jakąś wstępną diagnozę problemu...
Dodam, że zauważyłem, że auto raczej jest wolniejsze. Tzn... Bardzo powoli dochodzi do 180 km/h, o 200 km/h nie ma mowy, a 101 PS z pompowtryskiwaczami raczej powinien pójść te 200 km/h. Dodatkowo, jadąc 180 km/h, jak trafi się lekkie wzniesienie, to niestety prędkość zaczyna jeszcze opadać, mimo pedału do dechy.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Witam.
Dziś przy okazji wymiany termostatu podłączono mi autko do jakiegoś systemu diagnostycznego Bosha w celu sprawdzenia przepływomierza.
Przepływomierz na jałowych obrotach wskazał dawkę powietrza ponad 400 mg/h a powinno być w granicach 200 (?).
Mechanik stwierdził, że to na pewno jest wada przepływomierza, aczkolwiek wolę się zapytać jeszcze Was.
Czy możliwe że od tego auto słabło powyżej 3000 obr/min? Ledwo 180 wyciągałem...
Nie wiem jak jest w czasie jazdy, jakie są dawki, aczkolwiek czy pomiar dawki powietrza na biegu jałowym jasno może już określić czy przepływka jest do wymiany? Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam, Piotrek
Dziś przy okazji wymiany termostatu podłączono mi autko do jakiegoś systemu diagnostycznego Bosha w celu sprawdzenia przepływomierza.
Przepływomierz na jałowych obrotach wskazał dawkę powietrza ponad 400 mg/h a powinno być w granicach 200 (?).
Mechanik stwierdził, że to na pewno jest wada przepływomierza, aczkolwiek wolę się zapytać jeszcze Was.
Czy możliwe że od tego auto słabło powyżej 3000 obr/min? Ledwo 180 wyciągałem...
Nie wiem jak jest w czasie jazdy, jakie są dawki, aczkolwiek czy pomiar dawki powietrza na biegu jałowym jasno może już określić czy przepływka jest do wymiany? Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam, Piotrek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 213 gości