Nie dymi, nie stracił mocy, nie hałasuje a ubywa oleju.....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Nie dymi, nie stracił mocy, nie hałasuje a ubywa oleju.....

Post autor: czyzaczek » wt lut 17, 2009 17:39

Witam kolegów....

A więc, nadal wykapuje olej z intercoolera. A znika powoli na bagnecie (tj. od wymiany, ok 4 tys. km ubyło jakieś 4 mm na bagnecie).

Sprawdziłem odmę, sprawdziłem intercoolera i połączenia wyglądają na całe i szczelne!! A objawy nadal nie ustąpiły. Autko zachowuje się idealnie. Ma swoje osiągi, nie kopci ani po uruchomieniu ani po butowaniu... A kapać z intercoolera zaczyna tylko po długich trasach!!!! Jak jeżdżę po mieście to nic nie kapie..... Dzwoniłem po kilku warsztatach od turbin i w kilku powiedzieli mi, że nie ma sensu jeszcze wymieniać turbiny.....

Więc nie wiem teraz co mam robić.... CZY KTOŚ JEST W STANIE JESZCZE COŚ DORADZIĆ????
Ostatnio zmieniony czw lut 19, 2009 14:49 przez czyzaczek, łącznie zmieniany 2 razy.


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lut 17, 2009 17:42

przyszla kryska na matyska. trzeba sie suszarce przyjrzec z bliska, a dostep badziewny.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt lut 17, 2009 17:44

czyzaczek pisze:Dzwoniłem po kilku warsztatach od turbin i w kilku powiedzieli mi, że nie ma sensu jeszcze wymieniać turbiny.....
Tak na telefon to stwierdzili? :blush:



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » wt lut 17, 2009 17:51

bongo pisze:
czyzaczek pisze:Dzwoniłem po kilku warsztatach od turbin i w kilku powiedzieli mi, że nie ma sensu jeszcze wymieniać turbiny.....
Tak na telefon to stwierdzili? :blush:
Bongo, właśnie tak.... Przed chwilą nawet gadałem z gościem ze świętokrzyskiego (nie chcę robić antyreklamy.... albo reklamy!!!!) i powiedział, że to, że cieknie to jest problem, znaczy, że układ jest nie szczelny i koniecznie trzeba uszczelnić, a nie, że turbina padła.... Że jakby turbina siadła to by wysysał 1 litr na 10 sekund.... A, że tak w ogóle to panikuję, bo takie zużycie oleju to norma.... Więc mam sobie uszczelnić układ a nie czepiać się turbiny narazie...

Co wy na taką teorię????


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt lut 17, 2009 17:56

czyzaczek,To według tego gościa jak uszczelnisz układ to nie będzie kapało,tak?Tylko że cały olej będzie się zbierał w icku i dolocie,jak zassie to dopiero jaja bedą...
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 17:58 przez bongo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » wt lut 17, 2009 18:00

Tak.... Nie wiem co robić... W tym miesiącu już nie mogę sobie pozwolić na wydatek rzędu 1400 zł :( A autko i tak ujeżdżam w tydzień co najmniej 800 km.....

Jakby turbina puszczała olej to auto by nie dymiło? Nie straciło by mocy?


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lut 17, 2009 18:03

turbina do samego konca moze dzialac ok, az nagle bedzie dup i chmura dymu za toba. pojda sobie uszczelnienia, a ona dalej bedzie swietnie dmuchac. takie to wypadki im sie zdarzaja. puszcza olej widocznie. jedyne wyjscie zbierac kase, modlic sie i spokojnie jezdzic, bez overboostow.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » wt lut 17, 2009 18:55

Dzięki koledzy za dobre słowo :pub:

Wszelkie inne porady/doświadczenia mile widziane....


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt lut 17, 2009 19:27

twierdzisz ze po 4tys poszło z 4mm na bagnecie, a miarka ma chyba z 15mm, mysle ze nie ma tragedii i nie ma co panikować, w dieslu jeszcze te warunki zimowe to chyba norma.
kolesie piszą ze od wymiany do wymiany czyli ok 10tyś. stan na miarce spada do zera i sie nie przejmuja i śmigają, przetłoczenie na miarce to ok 1l, mylsle ze nie jest żle bo tyle jest przewidziane na zużycie dieslu.
jak by turbo ssało to by więcej piło i dymka byś puszczał non stop na zimnym czy ciepłym.

[ Dodano: Wto Lut 17, 2009 18:29 ]
dla ciekawości fiat uno benzyna 900cc w książce obsługi pisze ze zużycie od wymiany do wymiany może być do 2l :blush:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lut 17, 2009 19:52

piter_s pisze:dla ciekawości fiat uno benzyna 900cc w książce obsługi pisze ze zużycie od wymiany do wymiany może być do 2l
łee vw zaklada 1.5 litra na 1000km. honda tez. ot gwarancja...


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt lut 17, 2009 20:17

souler pisze:łee vw zaklada 1.5 litra na 1000km. honda tez. ot gwarancja...
na 1000km :blush:



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » wt lut 17, 2009 21:05

ja mam 300 tyś w tym przejechałem 50 tyś i tak jak ty mam taką kropelkie oleju na połączeniu z ic od początku. jak nie butuje to na 10000 tyś starczy to na bagnecie a jak go ćwiczę w trasie to muszę dolać od wymiany do wymiany zdarzyło się ok0,3l.silnik pracuje cicho :grin: .daj sobie spokój nie szukaj dziury w całym u ciebie jest ok jak masz za duzo kasy to ja wiem jak ją dobrze wydać :partyman: pozdrawiam


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » wt lut 17, 2009 21:09

miras 33 pisze:ja mam 300 tyś w tym przejechałem 50 tyś i tak jak ty mam taką kropelkie oleju na połączeniu z ic od początku. jak nie butuje to na 10000 tyś starczy to na bagnecie a jak go ćwiczę w trasie to muszę dolać od wymiany do wymiany zdarzyło się ok0,3l.silnik pracuje cicho :grin: .daj sobie spokój nie szukaj dziury w całym u ciebie jest ok jak masz za duzo kasy to ja wiem jak ją dobrze wydać :partyman: pozdrawiam
Poprawa humoru też mile widziana :pub:

A co do kasy to proponuję kurs polskiego :D :partyman: -----konstrukcJe


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » wt lut 17, 2009 21:18

wiem wiem już dawno miałem to poprawić :blush:


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 199 gości